Gå til innhold

Hvor ville DU flyktet til, om du var søkkrik og skulle flykte fra skattene i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skatter er det vel mere eller mindre av i alle land men i Norge er de størst Panama eller Sveits tenker jeg 🙂 Panama der CashFX ligger 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet enn Norge ville vært atskillig bedre, så hvilket som helst land med bedre klima ville jeg valgt. I praksis betyr det at absolutt alle land er bedre enn Norge med verdens høyeste skatter og verdens dårligste klima.

Anonymkode: fbc58...da1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (1 time siden):

Jeg hadde blitt her og betalt skatten min.

Takk for at du absolutt må være mister moral. Les spørsmålet på nytt - det er ikke et valg å bli.

Anonymkode: d13b7...cd3

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

Skatter er det vel mere eller mindre av i alle land men i Norge er de størst Panama eller Sveits tenker jeg 🙂 Panama der CashFX ligger 🙂 

Det er ikke skatt i alle land nei. I Monaco slipper man å betale skatt i det hele tatt.

Anonymkode: 665e8...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noen grunn til å flytte. Er man søkkrik har man mer enn nok penger uansett hvor høye skattene er.

Anonymkode: e839c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Takk for at du absolutt må være mister moral. Les spørsmålet på nytt - det er ikke et valg å bli.

Anonymkode: d13b7...cd3

Har ikke noe med min moral å gjøre, men at jeg foretrekker vårt eget land. Er det kun penger som gjør utlandet så voldsomt mye bedre enn hjemlandet?  Hvis jeg ikke kan få lov å velge Norge, så svarer jeg heller pass. Evt kan du se bort fra svaret mitt :)

 

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 17.57):

Takk for at du absolutt må være mister moral. Les spørsmålet på nytt - det er ikke et valg å bli.

Anonymkode: d13b7...cd3

Godt vi er flere med høy moral her på KG da!  

I ditt dårlige forsøk på å unngå oss moralister tyr du til hva man kaller for et ledende spørsmål

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 18.09):

Hadde ikke hatt noen grunn til å flytte. Er man søkkrik har man mer enn nok penger uansett hvor høye skattene er.

Anonymkode: e839c...742

Nei dessverre har man ikke alltid det.

Anonymkode: aa781...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei dessverre har man ikke alltid det.

Anonymkode: aa781...c02

Joda, det har man. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt lyst til å flytte fra Norge. Hadde jeg vært så rik, hadde jeg uansett hatt så mye penger at de skattene ikke hadde betydd noe. 

Ville heller bodd i Norge, enn å flytte til et land jeg hverken kjente folk, kultur, eller språk. Vinner jeg i lotto eller blir søkkrik på andre måter, skal jeg likevel bo i Norge. Kan sikkert reise litt hvis idiotiske restriksjoner forsvinner, men ellers gidder jeg ikke det.

Anonymkode: df45e...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...