Gå til innhold

Lettere å få seg fitte i Oslo enn andre steder i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9/18/2022 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Nei det stemmer ikke. Menn som kaller det for å få seg fitte de får seg ikke noe i Oslo, beklager 

Anonymkode: 41a18...048

Det er jo de som "får" mest! Den eneste forskjellen på rundbrennere og incels er at førstnevnte har utseende eller sjarm/manipulasjonsevner som mer enn veier opp for bl.a. labert kvinnesyn, mens sistnevnte ikke har det. Dessuten er det langt, langt flere rundbrennere, så det finnes tusenvis av menn i Oslo som snakker slik og får det de vil. Jeg tror kvinner ville blitt høyst sjokkerte om de hørte hvordan menn som ligger rundt snakker om dem med hverandre, det er skikkelig guffent å høre på. 

Anonymkode: 8b982...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vit at noen ute i den store verden tror at du kan være bedre enn en person som sitter på et nettforum og bruker stygt språk for å irritere vanlige folk ❤️ Håper du har en fin dag ❤️

Anonymkode: a0643...b0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som skriver «få seg fitte» høres ut som noen som ikke har sjans til å få seg en pen kjæreste, som må ty til horer osv.

Skjønner du prøver å fremstille kvinner som noe du bare knuller, men isteden fremstiller du deg selv helt uten selvrespekt.

Anonymkode: d3be7...269

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Menn som skriver «få seg fitte» høres ut som noen som ikke har sjans til å få seg en pen kjæreste, som må ty til horer osv.

Skjønner du prøver å fremstille kvinner som noe du bare knuller, men isteden fremstiller du deg selv helt uten selvrespekt.

Anonymkode: d3be7...269

Menn er horebukker og betrakter kvinner som noe de bare skal forsyne seg av. Et middelaldersk kvinnesyn. Og de fleste som skryter har aldri fått seg noe. De vet ingen ting om kvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 10.54):

Jeg skal snart flytte til Oslo og ser frem til å prøve utelivet der. Har hørt det ikke er så vanskelig å få med seg en dame hjem fra byen der. Fordi man kanskje kan være mer anonym i Oslo. Mann tør mer. 
Stemmer dette?

Anonymkode: 888d4...e2f

Det er vanskelig for menn overalt i dette landet. Dra heller til Thailand hvis du vil få deg noe på byen

Anonymkode: 11708...9d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er jo de som "får" mest! Den eneste forskjellen på rundbrennere og incels er at førstnevnte har utseende eller sjarm/manipulasjonsevner som mer enn veier opp for bl.a. labert kvinnesyn, mens sistnevnte ikke har det. Dessuten er det langt, langt flere rundbrennere, så det finnes tusenvis av menn i Oslo som snakker slik og får det de vil. Jeg tror kvinner ville blitt høyst sjokkerte om de hørte hvordan menn som ligger rundt snakker om dem med hverandre, det er skikkelig guffent å høre på. 

Anonymkode: 8b982...74b

Jeg er enig i det du sier om incels og playere. Men jeg tror det finnes mye mere incel enn playere i verden uansett. Er det ikke sånn typ 40% av mennene i dag som er barnløse og ufrivillig singel?

Anonymkode: 11708...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er jo de som "får" mest! Den eneste forskjellen på rundbrennere og incels er at førstnevnte har utseende eller sjarm/manipulasjonsevner som mer enn veier opp for bl.a. labert kvinnesyn, mens sistnevnte ikke har det. Dessuten er det langt, langt flere rundbrennere, så det finnes tusenvis av menn i Oslo som snakker slik og får det de vil. Jeg tror kvinner ville blitt høyst sjokkerte om de hørte hvordan menn som ligger rundt snakker om dem med hverandre, det er skikkelig guffent å høre på. 

Anonymkode: 8b982...74b

Jeg tror i alle fall det er mye fornektelse ute å går når en innbiller seg at slik omtale av kvinner gjør at en ikke har tilgang på kvinner. De fleste kvinner med flere ‘flyktige’ samleier bak seg har antagelig fylt rollen TS skisserer, og naiviteten en del her fremviser hadde vært sjarmerende om det ikke var for at det potensielt fører til selvbedrag og dårlige erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lettest på bygda, for den rette karen.. 🤠Bondejenta på høyballen mens kyra rauter. Bak bedehuset mens kirketjeneren drar i bjellene for å få de 24 i bygda inn til gudstjenesten.

I storbyen Oslo må du gjerne på nett først. Så et helsikes avhør på caféen om antall unger, x-er, syn på utroskap og ikke minst hvor mye du tjener. Innrømmer du som den staute karen du prøver å være, at du har hatt et lite besøk hos Nav, ja da er det kjørt. 

Er man proppfull av dop og alkohol derimot, da kan du slippe unna og likevel få f.. i byen. Det er bare det at du ikke husker noen ting og det uforståelige faktum at du nå befinner deg på golvet med trusa på anklene. Hvor ble det av nytelsen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er enig i det du sier om incels og playere. Men jeg tror det finnes mye mere incel enn playere i verden uansett. Er det ikke sånn typ 40% av mennene i dag som er barnløse og ufrivillig singel?

Anonymkode: 11708...9d6

Jeg tror du tar tall ut av lufta. Undersøkelser fra 2020, sier at ca 25% er barnløse ved 45, og 20% ved 50 år. 

Når det gjelder ufrivillig singel, blir vi vel aldri enige om definisjon. Det er i de fleste fall mentale sperrer, og egendefinerte grenser for hvem en vil være sammen med. 

Anonymkode: 302c7...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (24 minutter siden):

 

I storbyen Oslo må du gjerne på nett først. Så et helsikes avhør på caféen om antall unger, x-er, syn på utroskap og ikke minst hvor mye du tjener. Innrømmer du som den staute karen du prøver å være, at du har hatt et lite besøk hos Nav, ja da er det kjørt. 

 

😂 😭

Anonymkode: bee28...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskeligere som ung da 60% av jenter på vgs i Oslo er jomfruer. Som voksen er det lettere da Oslo er den byen med flest single folk og en overvekt av kvinner som følge av at menn oftere blir igjen i bygdene. Oslo er en dyr by og hvem som helst kan ikke bo her. Det passer resonnementet om at penger drar damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (På 18.9.2022 den 15.03):

Det er en plass hvor det er mange damer som er lett på tråden, det er på Otta!!

Morsom skrue du😂😂😂

Anonymkode: 10f7e...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er enig i det du sier om incels og playere. Men jeg tror det finnes mye mere incel enn playere i verden uansett. Er det ikke sånn typ 40% av mennene i dag som er barnløse og ufrivillig singel?

Anonymkode: 11708...9d6

Er så mange kvinner som totalt har misforstått begrepet incel. Faktum er at det er en ytterst marginal gruppe av menn. Det blir som å si at kvinnegruppa Ottar representerer alle feminister. Barn, eller ikke barn er et valg. Og en trenger ikke være incel for å være ufrivillig singel. Incel innebærer også noen holdninger og er først og fremst noe en definerer seg selv som. Jeg anbefaler at de som er i tvil om begrepet leser seg opp. 

Anonymkode: 9a519...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Morsom skrue du😂😂😂

Anonymkode: 10f7e...320

 

Endret av jaeols
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

norw skrev (På 18.9.2022 den 22.17):

Vet ikke hvorfor folk mener at de kan lese andres tanker. 

Det er det jo ingen som har påstått heller. Men når han åpner kjeften, er det lett å høre hva han tenker.

Anonymkode: 278c6...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 11.02):

Hvis du har penger, er kjendis ol. Ja. 

Er du fattig og prater dialekt. Nei.

Anonymkode: acf19...641

For alle med dialekt er fattige 😂

 

Anonymkode: c0cd0...304

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For alle med dialekt er fattige 😂

 

Anonymkode: c0cd0...304

Det er en fattig i Rauma, han snakker ikke dialekt. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...