MissIndependent45 Skrevet 17. september 2022 #41 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det så vanskelig å tro at jeg liker gutter på 18? Er du så trangsynt at du ikke tror det går? Skummelt..ts Anonymkode: 247b1...692 Den eneste trangsynte i denne tråden er DEG. Du får det ene negative svaret etter det andre. Slik er det, det er DU som er utenfor norm her, ikke alle andre. 2 2
Rosakatt Skrevet 17. september 2022 #42 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Problemet med 18 årige gutter, er at de ser ut som 14. Og selv 18-årige jenter er ikke intressert. Det er tynt og kvisete, og barnslig. Kvinner liker generelt ikke hankjønn som gjør at du føler deg maskulin og litt som en mamma selv. Anonymkode: 397b8...6aa ?? Ikke min opplevelse av ungdomstiden? Jeg og mine venninner var forelsket og sammen med jevngamle vi? Forelsket i gutter i klassen, klassen under, klassen over, han kjekke sønnen til venneparet av foreldre. Og slik gikk dagene. Lol da jeg gråt av kjærlighetssorg i musikk timen, av en da 14 år gammel jevnaldrende gutt... umulig 😅😂🤔 Ble sammen med min nåværende partner da vi var 17 år...Men var så vidt jeg slo opp på bursdagen hans da han ble 18, tenkte holy!!! Han er forvandlet over natta og ser ut som 14 år.. æsj. Holdte heldigvis ut. Værdt det 🤭 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #43 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 57, og kunne vært bestemor til en på 18, så nei takk. Anonymkode: 29b5f...c91 Selv tipper jeg at jeg også liker de når jeg fyller 57. Anonymkode: 247b1...692
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #44 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan kalle det trangsynt, vanskelig, sneversynt, gammeldags, du kan kaste alle anekdotene og adjektivene du eier på det, og på meg, resultatet er det samme; du driver med noe som ikke er greit. Jeg har ikke -vanskelig- for å tro at du "liker gutter på 18", det tror jeg så gjerne- det finnes alltid utskudd i en befolkning, som foretar umoralske handlinger og oppfører seg mot samfunnets hensikt. Hvis argumentet ditt kun ligger på at du synes 18-åringer er "digge", og bare greier å si at det er dårlig gjort at vi dømmer deg for det, så har du jo selv lagt lista for det mange her i tråden peker på- du må selv være svært umoden og går etter ditto umodne ungdommer. Anonymkode: 59311...9a9 Jeg tør i alle fall å innrømme det.. Og nyter fantasien av det. I motsetning til mange andre kvinner og det er trist. Jeg er meg selv jeg! ts Anonymkode: 247b1...692
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #45 Skrevet 17. september 2022 Nei, aldri i verden. En 18 åring er som regel veldig umoden. Et forhold er ikke liv laga fordi man er på så utrolig forskjellig sted i livet. Og et rent sexforhold hadde bare blitt rart. En umoden tenåring på 18, nei det er faktisk ikke greit. Ja, det er lovlig, men svært umoralsk. Jeg tenner ikke på så unge gutter heller. Jeg kan se at de kan bli kjekke med årene, men de tenner meg overhodet ikke. Anonymkode: e216c...136 3
Trolltunge Skrevet 17. september 2022 #46 Skrevet 17. september 2022 Klart jeg liker 18- åringer. Har jo en 18 åring selv, og både han og kameratene er supersøte. Rent bortsett fra når de er skikkelig tenåringsidioter, og jeg lurer på om alt vi har forsøkt å lære bort opp gjennom årene er blåst bort av hormoner. Tenne på... finnes ikke i mine tanker, helt ærlig. Jeg tente vel egentlig ikke på 18 åringer da jeg var 18 år selv engang. De er søte, pene, skjønne, morsomme, vanvittig frustrerende tankeløse innimellom, og veldig veldig veldig unge. I mitt hode mer barn enn menn. 5 1 3
Gjest AprilRyan Skrevet 17. september 2022 #47 Skrevet 17. september 2022 18 år? Yikes. Nei, det blir litt for drøyt for min del. Jeg er 40 og synes ikke at gutter på den alderen er kjekke, men yngre menn kan være flotte når de begynner å se mer ut som menn. Da tenker jeg over 25 år. Under det så synes jeg mange fortsatt har et barnlig preg over seg og oppførselen er jo også noe jeg ikke akkurat synes er særlig attraktivt heller.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #48 Skrevet 17. september 2022 MissIndependent45 skrev (1 minutt siden): Den eneste trangsynte i denne tråden er DEG. Du får det ene negative svaret etter det andre. Slik er det, det er DU som er utenfor norm her, ikke alle andre. Det lever jeg fint med du.. ts Anonymkode: 247b1...692
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #49 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, aldri i verden. En 18 åring er som regel veldig umoden. Et forhold er ikke liv laga fordi man er på så utrolig forskjellig sted i livet. Og et rent sexforhold hadde bare blitt rart. En umoden tenåring på 18, nei det er faktisk ikke greit. Ja, det er lovlig, men svært umoralsk. Jeg tenner ikke på så unge gutter heller. Jeg kan se at de kan bli kjekke med årene, men de tenner meg overhodet ikke. Anonymkode: e216c...136 Hva er umoralsk med det? Vi er alle voksne. ts Anonymkode: 247b1...692
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #50 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tør i alle fall å innrømme det.. Og nyter fantasien av det. I motsetning til mange andre kvinner og det er trist. Jeg er meg selv jeg! ts Anonymkode: 247b1...692 Hvorfor tror du vi lyver om at en 18 åring ikke er interessant egentlig? Og hvorfor skulle man lyve om man synes en 18 åring var interessant? Jeg er også meg selv. Jeg liker jevnaldrende menn. Anonymkode: e216c...136 6 1 3
MissIndependent45 Skrevet 17. september 2022 #51 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det lever jeg fint med du.. ts Anonymkode: 247b1...692 Tydeligvis ikke, siden du angriper alle som ikke deler synet ditt. Folk her har svart ærlig og oppriktig, den som gikk fra konseptene og startet med "hurper" og "hylekor" er deg. 7 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #52 Skrevet 17. september 2022 MissIndependent45 skrev (1 minutt siden): Tydeligvis ikke, siden du angriper alle som ikke deler synet ditt. Folk her har svart ærlig og oppriktig, den som gikk fra konseptene og startet med "hurper" og "hylekor" er deg. Jeg har ikke kalt noen her "hurper" du. Det er en annen. se ab. ts Anonymkode: 247b1...692
Kvalitet Skrevet 17. september 2022 #53 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG. Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det. Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler! Anonymkode: 247b1...692 Ja stramme og trente er du muligens, forøvrig lite utviklet «manndige» og helt sikkert ufaglærte i senga. Ingenting annet å innrømme at de tenner meg mindre enn en gråstein. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #54 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tør i alle fall å innrømme det.. Og nyter fantasien av det. I motsetning til mange andre kvinner og det er trist. Jeg er meg selv jeg! ts Anonymkode: 247b1...692 Du har tydeligvis vanskelig for det; dette er et anonymt forum. Om det var horder av kvinner på 30-40+ her inne som synes det var innafor å ligge med tenåringer så hadde de svart ja ja, alle sammen. Det gjør de ikke. Da handler det ikke om å "innrømme" noe, det handler om at det ikke er normalt og folk synes det er utafor av helt naturlige årsaker. Det er ingenting som er "trist" med å foretrekke menn (ikke gutter) innenfor sitt normale aldersspenn. Slik er vi vanlige kvinner skrudd sammen til å gjøre, og så er det noen raringer som begår overgrep og/eller liker altfor unge mennesker. Alt som er lovlig, er ikke forsvarlig eller greit bare fordi det juridisk sett ikke får deg i trøbbel. Anonymkode: 59311...9a9 1 7
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 17. september 2022 #55 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tør i alle fall å innrømme det.. Og nyter fantasien av det. I motsetning til mange andre kvinner og det er trist. Jeg er meg selv jeg! ts Anonymkode: 247b1...692 Hvorfor er du så oppsatt på at andre skal innrømme at de liker 18-åringer? Skal vi lyve og si "ja, selvsagt liker jeg 18-åringer" hvis vi ikke mener det?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #56 Skrevet 17. september 2022 Er 53, går ikke på menn i der 25. Anonymkode: e0eff...54b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #57 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tør i alle fall å innrømme det.. Og nyter fantasien av det. I motsetning til mange andre kvinner og det er trist. Jeg er meg selv jeg! ts Anonymkode: 247b1...692 Hvorfor tror du at vi ikke "tør innrømme" det når vi sier at vi ikke finner 18-åringer tiltrekkende? Tror du vi alle lever i fornektelse, samtidig som vi innerst inne fantaserer om smågutter, hele gjengen? Har du så lite omløp i hodet at du ikke evner å forstå at folk er ulike, og at det er du som er utenfor normalen her? Og hvorfor i alle dager er det trist at ikke alle voksne kvinner fantaserer om 18-åringer? Du framstår som veldig...enkel... I mine øyne er 18-åringer umodne guttevalper, og jeg var knapt interessert i dem da jeg var 18 selv, en gang. Anonymkode: 5eada...e90 4 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. september 2022 #58 Skrevet 17. september 2022 Jeg er gammel nok til å være mor til en på 18, så jeg har null interesse i 18 åringer.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #59 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du at vi ikke "tør innrømme" det når vi sier at vi ikke finner 18-åringer tiltrekkende? Tror du vi alle lever i fornektelse, samtidig som vi innerst inne fantaserer om smågutter, hele gjengen? Har du så lite omløp i hodet at du ikke evner å forstå at folk er ulike, og at det er du som er utenfor normalen her? Og hvorfor i alle dager er det trist at ikke alle voksne kvinner fantaserer om 18-åringer? Du framstår som veldig...enkel... I mine øyne er 18-åringer umodne guttevalper, og jeg var knapt interessert i dem da jeg var 18 selv, en gang. Anonymkode: 5eada...e90 Jaja, du trenger ikke bli frekk ts Anonymkode: 247b1...692
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #60 Skrevet 17. september 2022 Nei, dessverre TS, så tror jeg nok du er i mindretall som synes 18årige gutter er noe å tenne på.. De er faktisk ganske langt unna å være skikkelig MANN, som de må være for at jeg skulle tenne på dem. Eneste grunnen til at jeg kunne funnet dem interessant, var hvis jeg ikke fant NOEN andre, en 18åring kan du lure rundt lillefingeren bare du viser antydning til hud, uansett hvordan du ser ut.. 🙈😅 Anonymkode: 10ce5...8ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå