Gå til innhold

Jeg liker gutter på 18 og jeg tror flere kvinner her inne gjør det samme. De tør bare ikke innrømme det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, så unge gutter er av null interesse. 

Anonymkode: 6fcef...536

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet med 18 årige gutter, er at de ser ut som 14.

Og selv 18-årige jenter er ikke intressert.

Det er tynt og kvisete, og barnslig.

Kvinner liker generelt ikke hankjønn som gjør at du føler deg maskulin og litt som en mamma selv.

Anonymkode: 397b8...6aa

• Liker 6
Skrevet

Nei grøss, overhode ikke. De er barn for meg. 😳

Anonymkode: 89abc...0c7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er en gammel gris.

Anonymkode: f50c7...509

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenk på hvordan de kunne knullet deg på rundgang, i alle hull, bakerst i russebussen? ❤️😀

Anonymkode: 41a12...3e1

Hilsen mann......

Anonymkode: 58cf2...5ad

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er en gammel gris.

Nei, jeg er i 30-årene. Hva med deg? ts

Anonymkode: 247b1...692

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor blir du så hissig og spydig av at andre ikke har samme smak som deg?

Fordi folk fremstiller 18-åringer som små barn, som i og for seg viser bare hvilket forskrudd syn de har på verden. En 18 åring er ikke et barn eller en liten gutt eller en baby. 

Anonymkode: 07bb8...a49

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er i 30-årene. Hva med deg? ts

Også i 30 årene. 18 åringer er alt for unge til å være noe interessante.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har nevnt et par ganger at jeg har sex med yngre og nei, en 18-årng er ikke noen baby. Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt. En 18-åring er voksen nok til å drikke alkohol lovlig, kjøre bil, være i militæret, men ikke gammel nok til å ha sex med hvem enn de er tiltrukket av? Så lenge begge parter samtykker, hvorfor er det så ekkelt? Jeg mistenker at dere miserable hurper er innerst inne ganske sjalu. Kanskje fordi dere ikke er attraktive nok til å tiltrekke dere unge kjekke menn. Uansett hva enn det er, dere bør skjerpe dere med det jævla hylekoret. Att på til å avskrive dem som guttevalper er så nedlatende, som det går an til å bli. Ikke rart at de ikke ønsker å røre dere med en ildtang. Feedbacken jeg har fått fra yngre er at de var veldig fornøyd og satte pris på opplevelsen. Så vær forsiktig med å fremstille dem som små babyer som ikke er i stand til å ta avgjørelser for seg selv. Dere skaper et falskt narrativ som ikke eksisterer i de fleste tilfeller.

Eneste jeg har lest her er at de er barn i forhold til VÅR alder, og dermed ikke interessante eller attraktive. Myndighetsalder og modenhet er to helt, helt forskjellige ting. Har blitt forsøkt blitt sjekka opp av ynglinger på byen mange ganger, og det er fullstendig uinteressant. Om de ikke ville tatt i meg med ildtang hadde faktisk vært å foretrekke. På tide du våkner av den skya du lever i og innser at det ikke er noe sjalusi inne i bildet er, de er bare helt uinteressante som menn. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Også i 30 årene. 18 åringer er alt for unge til å være noe interessante.

Der er jeg helt uenige. Selv finner jeg flere av de veldig deilige!

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi folk fremstiller 18-åringer som små barn, som i og for seg viser bare hvilket forskrudd syn de har på verden. En 18 åring er ikke et barn eller en liten gutt eller en baby. 

Så det er ikke greit for damer på 40+ å kalle 18-åringer for barn, men det er greit å rakke ned på damer på 40+ stadig vekk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet med 18 årige gutter, er at de ser ut som 14.

Og selv 18-årige jenter er ikke intressert.

Det er tynt og kvisete, og barnslig.

Kvinner liker generelt ikke hankjønn som gjør at du føler deg maskulin og litt som en mamma selv.

Anonymkode: 397b8...6aa

Ingen av dem jeg har hatt sex med passer den beskrivelsen. Veldig creepy egentlig at dere pusher for at de skal være mindreårige babyer

Skrevet

Det første som slår meg er hvor utrolig stor forskjell det er på eldre menn og eldre kvinner her. Jeg blir ikke sjokkert om TS er en mann som prøver seg på å baite for å se om damer er like grisete som det de selv er, som gjerne puler 18-åringer og smårips som knapt er kjønnsmodne.

Det har i så fall blitt kraftig tilbakevist av 95% av svarene her altså. Vi er ikke så blottet for skam som det de trollete mannfolka på KG og mange også ellers er, og skjønner selv at det ligger mer enn utseende i en kropp på 18; de er ikke voksne ennå.
Jada, de kan stemme, dra i militæret, kjøre bil. Men så stemmer de dumt, kræsjer bilen masse og vi har alle hørt historiene fra militæret. De er MYNDIGE, ikke voksne. 

Man skal være rimelig kåt i tåka om man velger å overse hvor umoden og lite reflektert man var som 18-åring bare for å kunne peise på en med sprettrumpe/sixpack. Det er trist, ja faktisk tragisk, å være i 30-åra + og jage etter tenåringer enten man er kvinn eller herr. Det er bare å ta seg sammen, er du så umoden selv så er det mye å jobbe med før du finner deg en partner (innenfor et moralsk og etisk forsvarlig aldersspenn).

Anonymkode: 59311...9a9

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Uff nei. Jeg er 41 og jobber sammen med en ung gutt på 25 år. Kjekk og flott gutt, men for meg er det 100 % uaktuelt å være interessert i han på «den måten». Jeg kunne faktisk vært moren hans… 

Anonymkode: 02688...24f

• Nyttig 4
Skrevet

Det første som slår meg er hvor utrolig stor forskjell det er på eldre menn og eldre kvinner her. Jeg blir ikke sjokkert om TS er en mann som prøver seg på å baite for å se om damer er like grisete som det de selv er, som gjerne puler 18-åringer og smårips som knapt er kjønnsmodne.

Det har i så fall blitt kraftig tilbakevist av 95% av svarene her altså. Vi er ikke så blottet for skam som det de trollete mannfolka på KG og mange også ellers er, og skjønner selv at det ligger mer enn utseende i en kropp på 18; de er ikke voksne ennå.
Jada, de kan stemme, dra i militæret, kjøre bil. Men så stemmer de dumt, kræsjer bilen masse og vi har alle hørt historiene fra militæret. De er MYNDIGE, ikke voksne. 

Man skal være rimelig kåt i tåka om man velger å overse hvor umoden og lite reflektert man var som 18-åring bare for å kunne peise på en med sprettrumpe/sixpack. Det er trist, ja faktisk tragisk, å være i 30-åra + og jage etter tenåringer enten man er kvinn eller herr. Det er bare å ta seg sammen, er du så umoden selv så er det mye å jobbe med før du finner deg en partner (innenfor et moralsk og etisk forsvarlig aldersspenn).

Er det så vanskelig å tro at jeg liker gutter på 18? Er du så trangsynt at du ikke tror det går? Skummelt..ts

Skrevet

Uff nei. Jeg er 41 og jobber sammen med en ung gutt på 25 år. Kjekk og flott gutt, men for meg er det 100 % uaktuelt å være interessert i han på «den måten». Jeg kunne faktisk vært moren hans… 

Anonymkode: 02688...24f

Er ikke det litt "spennende" da? Han er jo kjekk som du sier.. ts

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen av dem jeg har hatt sex med passer den beskrivelsen. Veldig creepy egentlig at dere pusher for at de skal være mindreårige babyer

Jeg tror du er en 18-årig gutt som har prøvd deg på mange eldre damer uten å få napp.

Skrevet

Jeg er 57, og kunne vært bestemor til en på 18, så nei takk. 

Anonymkode: 29b5f...c91

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg er ikke et troll og har ikke skrevet om dette temaet før. Utrolig at folk her er så hjernevasket, at ingen tror ingen kvinner liker yngre.. Latterlig. ts

Enten du er troll eller ei. Du stiller et spørsmål og du får svar. Svaret er åpenbart ikke det du ville det skulle være, men sånn er det. Gutter på 18 år er helt uinteressant for de aller fleste voksne kvinner. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det så vanskelig å tro at jeg liker gutter på 18? Er du så trangsynt at du ikke tror det går? Skummelt..ts

Du kan kalle det trangsynt, vanskelig, sneversynt, gammeldags, du kan kaste alle anekdotene og adjektivene du eier på det, og på meg, resultatet er det samme; du driver med noe som ikke er greit. Jeg har ikke -vanskelig- for å tro at du "liker gutter på 18", det tror jeg så gjerne- det finnes alltid utskudd i en befolkning, som foretar umoralske handlinger og oppfører seg mot samfunnets hensikt. Hvis argumentet ditt kun ligger på at du synes 18-åringer er "digge", og bare greier å si at det er dårlig gjort at vi dømmer deg for det, så har du jo selv lagt lista for det mange her i tråden peker på- du må selv være svært umoden og går etter ditto umodne ungdommer.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...