Gå til innhold

Jeg liker gutter på 18 og jeg tror flere kvinner her inne gjør det samme. De tør bare ikke innrømme det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og tenker "tja, kanskje jeg liker yngre menn, hvor gammel er Jason Momoa?" også er han pinadø 43 🤣 Tror vi trygt kan konkludere med at jeg ikke liker 18-åringer.

Anonymkode: 1242d...a5f

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har alltid stusset over den, "jeg kunne vært moren hans", vel, du kunne vært søsteren til din mann... så hva er poenget? Er poenget aldersforskjell? Ja, vi vet at der er aldersforskjell. Og? "Jeg har aldri opplevd å bli tiltrukket av noen der aldersforskjellen er så stor den veien", er vel det mest ærlige og rett frem å si?

Dette med, "jeg kunne vært moren hans", i så fall kunne du vært søsteren til din mann, partner, pulevenn, eller okke som. Tenk det! Du kunne vært hans/hennes søster! Er ikke det absurd?! Å ha sex og det å elske noen du kunne vært søsteren til? Nei, nettopp. Det er et merkelig argument.

Du er ikke hans søster - eller moren til noen annen enn dine barn.

Finnes det kjekke menn på 18? Ja da. Finnes det kjekke menn på 18 akkurat du føler deg tiltrukket av? Nei. Sånn er det bare. Men det finnes garantert de som er. Uten at det er galt, så fremt de ikke faktisk er mødrene til disse guttene. Men er de ikke det er det faktisk ikke galt å være tiltrukket av noen som er 18 år gammel.

Anonymkode: 490f6...dbb

Det er ikke ett rart argument.

"Kunne vært moren hans", betyr nettopp det.

Når det kommer en gjeng 18 årige gutter i hus, føler du for å gi de mat, se om de har nok klær om det er kaldt. Bekymrer deg for at de skal kjøre fort og skade seg.

Man føler omsorg.

De fleste normale voksne menn ser slik på unge kvinner også.

Istedenfor å se på de som ett stykke kjøtt de kan putte tissen sin i for egen nytelse.

Anonymkode: 397b8...6aa

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det.

Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler!

Anonymkode: 247b1...692

Jeg har vært i forhold i mange år nå, vi møttes når han var 19. Men han er voksen av seg, familiekjær. Jeg er 10 år eldre :)  Men han ser eldre ut enn meg da, så ingen som legger merke til det.

Anonymkode: 4ae65...07b

Skrevet
5 minutter siden, Mr.SukkerFri said:

I flere lignende tråder blir man kalt for pedofil når man skriver at man er tiltrukket av 18, 19 .... -åringer. 

Ja, det er merkelig. Pedofili har jo faktisk en klar definisjon: tiltrekning mot prepubertale personer. Veldig mange som ikke forholder seg hverken til denne definisjonen eller til den formelle definisjonen av «voksen» eller «myndig». Spent på hvordan seksuell lavalder, myndighetsalder og pedofili hadde blitt definert hvis mødrene på KG hadde fått bestemme.

Anonymkode: 95973...afc

Skrevet

Jeg har nevnt et par ganger at jeg har sex med yngre og nei, en 18-årng er ikke noen baby. Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt. En 18-åring er voksen nok til å drikke alkohol lovlig, kjøre bil, være i militæret, men ikke gammel nok til å ha sex med hvem enn de er tiltrukket av? Så lenge begge parter samtykker, hvorfor er det så ekkelt? Jeg mistenker at dere miserable hurper er innerst inne ganske sjalu. Kanskje fordi dere ikke er attraktive nok til å tiltrekke dere unge kjekke menn. Uansett hva enn det er, dere bør skjerpe dere med det jævla hylekoret. Att på til å avskrive dem som guttevalper er så nedlatende, som det går an til å bli. Ikke rart at de ikke ønsker å røre dere med en ildtang. Feedbacken jeg har fått fra yngre er at de var veldig fornøyd og satte pris på opplevelsen. Så vær forsiktig med å fremstille dem som små babyer som ikke er i stand til å ta avgjørelser for seg selv. Dere skaper et falskt narrativ som ikke eksisterer i de fleste tilfeller.

Anonymkode: 07bb8...a49

cuck fantastien din deles ikke av kvinner 😂

Anonymkode: bce98...8f1

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

18-åringer kan være søte de, på en gutteaktig måte. Det er ennå et langt stykke igjen til de kan kalles menn, og det er menn jeg blir tiltrukket av. Gutter har jeg ikke vært tiltrukket av siden jeg selv var en jente, og ettersom jeg har blitt voksen kvinne har tiltrekningen handlet om voksne menn.

Jeg tror de som aktivt går etter noen som er mye yngre enn dem selv, prøver å realisere sin egen drøm om å være evig ungdommelig. De smykker seg selv med andres ungdom, og tror den smitter av på dem selv og gjør dem unge ikke bare i egne, men også andres, øyne. Sorry, men det fungerer bare ikke.

Anonymkode: 5bad3...1f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

incestuøs, bokstavene stokket på seg.

Hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva mener du?

Når noen har sex med noen de er i nær slekt med så er det incest. Hvis den en er sammen med er noen en kunne vært søsteren til så er det incestuøst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke ett rart argument.

"Kunne vært moren hans", betyr nettopp det.

Når det kommer en gjeng 18 årige gutter i hus, føler du for å gi de mat, se om de har nok klær om det er kaldt. Bekymrer deg for at de skal kjøre fort og skade seg.

Man føler omsorg.

De fleste normale voksne menn ser slik på unge kvinner også.

Istedenfor å se på de som ett stykke kjøtt de kan putte tissen sin i for egen nytelse.

Anonymkode: 397b8...6aa

Jeg føler omsorg for venner også. Jeg føler omsorg for en partner også.

Hvis en føler omsorg for noen så er det derfor galt å ha sex med vedkommende? Utdyp.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Når noen har sex med noen de er i nær slekt med så er det incest. Hvis den en er sammen med er noen en kunne vært søsteren til så er det incestuøst.

Jeg vet hva «incestuøs» betyr, men ikke «bokstavene stokker på seg».

Skrevet

Jeg er ikke et troll og har ikke skrevet om dette temaet før. Utrolig at folk her er så hjernevasket, at ingen tror ingen kvinner liker yngre.. Latterlig. ts

Joda, det er du, og det har du. Du er veldig lett å kjenne igjen både på innhold og form.

Anonymkode: c923a...12e

• Liker 3
Skrevet

Absolutt ikke. De går jo på videregående og er nettopp ferdig med puberteten. Liker godt en veltrent kropp, altså, men personen må være voksen!

Anonymkode: 840da...eae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vet hva «incestuøs» betyr, men ikke «bokstavene stokker på seg».

Det betyr dette:

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Svar da tilbake på tiltale med at vedkommende er incestøus, for vedkommende kunne vært søsteren/broren til partneren sin.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

incestuøs, bokstavene stokket på seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Absolutt ikke. De går jo på videregående og er nettopp ferdig med puberteten. Liker godt en veltrent kropp, altså, men personen må være voksen!

Anonymkode: 840da...eae

18 år er den grensen staten har bestemt avgjør om noen er voksen eller ikke.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det betyr dette:

Leste selvsagt disse før jeg spurte, men jeg har sikkert bare tungt for det.

Skrevet (endret)

Jeg kan se at unge menn (og kvinner), estetisk er penere enn oss eldre, men.... det er noe med måten de prater og oppfører seg på. Den umodne fremtoningen er så utrolig turn-off. Ser jeg en superdigg unggutt vekker det null seksuelle følelser i meg 🤷‍♀️ er i begynnelsen av 30-åra om det er relevant.

Endret av Blåpille
Autocorrect
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det.

Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler!

Hvor gammel er du? Jeg er 30 år og synes 18-åringer ser ut som, og oppfører seg som, barn. Er ikke tiltrukket av de overhodet. Jeg tiltrekkes av de rundt min egen alder. 

Anonymkode: fb202...8ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det mistenker jeg også... det virker som noe som er typisk skrevet av en mann, som vil utgi seg for å være kvinne for da tror han at han får kvinner til å "innrømme at de egentlig liker tenåringer".

De som liker 18 år gamle gutter, er 16-18 år gamle jenter.

Anonymkode: 466d2...5d9

Der tar du feil. jeg er hverken 16, 17 eller 18. ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Der tar du feil. jeg er hverken 16, 17 eller 18. ts

Men mann er du.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men mann er du.

nei. ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...