AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #61 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja, du trenger ikke bli frekk ts Anonymkode: 247b1...692 Frekk? Jeg er bare meg selv, og jeg er ærlig. Akkurat slik du hevder å være. Anonymkode: 5eada...e90 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #62 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Frekk? Jeg er bare meg selv, og jeg er ærlig. Akkurat slik du hevder å være. Anonymkode: 5eada...e90 😬 Anonymkode: 247b1...692
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #63 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG. Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det. Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler! Anonymkode: 247b1...692 Selvsagt er det positivt at eldre kvinner flørter med attenåringer. Heldigvis finnes det mange som gjør det, og som ikke har behov for å uttrykke det noen steder. Anonymkode: 7e728...d65
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #64 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt er det positivt at eldre kvinner flørter med attenåringer. Heldigvis finnes det mange som gjør det, og som ikke har behov for å uttrykke det noen steder. Anonymkode: 7e728...d65 Så er man på et diskusjonsforum på nett hvor man diskuterer ulike tema da. ts Anonymkode: 247b1...692
Gjest fransine Skrevet 17. september 2022 #65 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG. Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det. Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler! Anonymkode: 247b1...692 Sønnen min er straks 18 - fingrene av fatet!!!
GammelKaktus Skrevet 17. september 2022 #66 Skrevet 17. september 2022 Jeg liker ikke barn på den måten og en på 18 er et barn uansett hvordan han ser ut. Herlighet, kunne jo vært mora til en i den alderen... 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #67 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg har nevnt et par ganger at jeg har sex med yngre og nei, en 18-årng er ikke noen baby. Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt. En 18-åring er voksen nok til å drikke alkohol lovlig, kjøre bil, være i militæret, men ikke gammel nok til å ha sex med hvem enn de er tiltrukket av? Så lenge begge parter samtykker, hvorfor er det så ekkelt? Jeg mistenker at dere miserable hurper er innerst inne ganske sjalu. Kanskje fordi dere ikke er attraktive nok til å tiltrekke dere unge kjekke menn. Uansett hva enn det er, dere bør skjerpe dere med det jævla hylekoret. Att på til å avskrive dem som guttevalper er så nedlatende, som det går an til å bli. Ikke rart at de ikke ønsker å røre dere med en ildtang. Feedbacken jeg har fått fra yngre er at de var veldig fornøyd og satte pris på opplevelsen. Så vær forsiktig med å fremstille dem som små babyer som ikke er i stand til å ta avgjørelser for seg selv. Dere skaper et falskt narrativ som ikke eksisterer i de fleste tilfeller. Anonymkode: 07bb8...a49 Hvilken hurpe er det som kommer med et "hylekor" nå? Det er jo du selv 😂 bare fordi andre ikke sier seg enig med deg. Fælt så hurpete du ble av det da? Anonymkode: 466d2...5d9 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #68 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er ikke det litt "spennende" da? Han er jo kjekk som du sier.. ts Anonymkode: 247b1...692 Du er hvertfall ikke kvinne TS. Du er mann. Anonymkode: 397b8...6aa 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #69 Skrevet 17. september 2022 K35 her, nei det synes jeg absolutt ikke. Tenåringer?! Nei takk. Det er ikke normalt. Anonymkode: efc9d...54e 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #70 Skrevet 17. september 2022 K40, nei takk. Ser på dem som barn. Anonymkode: f1554...d1e 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #71 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er hvertfall ikke kvinne TS. Du er mann. Anonymkode: 397b8...6aa Det mistenker jeg også... det virker som noe som er typisk skrevet av en mann, som vil utgi seg for å være kvinne for da tror han at han får kvinner til å "innrømme at de egentlig liker tenåringer". De som liker 18 år gamle gutter, er 16-18 år gamle jenter. Anonymkode: 466d2...5d9 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #72 Skrevet 17. september 2022 Er selv 30, og velger en mann på 50 over en fjomp på 18 hvilken som helst dag! Anonymkode: fa504...acc 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #73 Skrevet 17. september 2022 Det er veldig lett å se hva kvinner generelt liker. Verdens mest populære filmstjerner på mannesiden, er ikke 20 år. Damer har aldri hatt spesiell dragning mot veldig unge menn. Anonymkode: 397b8...6aa 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #74 Skrevet 17. september 2022 Absolutt alle damene i denne tråden kunne hatt sex med en ny 18-årig mann hver helg om de ønsket. Det er antakeligvis enklere enn å finne sand i Sahara. Likevel er det ingen som gjør det, og det sier vel sitt Anonymkode: ccb9d...1be 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #75 Skrevet 17. september 2022 Helt greit og forstålig at man ikke tenner på langt yngre menn og synes det virker frastøtende, men tendensen fra mange her om å omtale og faktisk se på 18-åringer som barn sier mye om hvilket samfunn vi lever i. Vi oppdrar en generasjon med guttevalper som ikke er voksne som tidligst er voksne når de er ferdige å studere. Kanskje blir de det aldri. Triste greier! Anonymkode: 95973...afc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #76 Skrevet 17. september 2022 Jeg har alltid stusset over den, "jeg kunne vært moren hans", vel, du kunne vært søsteren til din mann... så hva er poenget? Er poenget aldersforskjell? Ja, vi vet at der er aldersforskjell. Og? "Jeg har aldri opplevd å bli tiltrukket av noen der aldersforskjellen er så stor den veien", er vel det mest ærlige og rett frem å si? Dette med, "jeg kunne vært moren hans", i så fall kunne du vært søsteren til din mann, partner, pulevenn, eller okke som. Tenk det! Du kunne vært hans/hennes søster! Er ikke det absurd?! Å ha sex og det å elske noen du kunne vært søsteren til? Nei, nettopp. Det er et merkelig argument. Du er ikke hans søster - eller moren til noen annen enn dine barn. Finnes det kjekke menn på 18? Ja da. Finnes det kjekke menn på 18 akkurat du føler deg tiltrukket av? Nei. Sånn er det bare. Men det finnes garantert de som er. Uten at det er galt, så fremt de ikke faktisk er mødrene til disse guttene. Men er de ikke det er det faktisk ikke galt å være tiltrukket av noen som er 18 år gammel. Anonymkode: 490f6...dbb 1
Mr.SukkerFri Skrevet 17. september 2022 #77 Skrevet 17. september 2022 I flere lignende tråder blir man kalt for pedofil når man skriver at man er tiltrukket av 18, 19 .... -åringer. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #78 Skrevet 17. september 2022 Mr.SukkerFri skrev (1 minutt siden): I flere lignende tråder blir man kalt for pedofil når man skriver at man er tiltrukket av 18, 19 .... -åringer. Svar da tilbake på tiltale med at vedkommende er incestøus, for vedkommende kunne vært søsteren/broren til partneren sin. Anonymkode: 490f6...dbb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #79 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svar da tilbake på tiltale med at vedkommende er incestøus, for vedkommende kunne vært søsteren/broren til partneren sin. Anonymkode: 490f6...dbb incestuøs, bokstavene stokket på seg. Anonymkode: 490f6...dbb
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 17. september 2022 #80 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har alltid stusset over den, "jeg kunne vært moren hans", vel, du kunne vært søsteren til din mann... så hva er poenget? Er poenget aldersforskjell? Ja, vi vet at der er aldersforskjell. Og? "Jeg har aldri opplevd å bli tiltrukket av noen der aldersforskjellen er så stor den veien", er vel det mest ærlige og rett frem å si? Dette med, "jeg kunne vært moren hans", i så fall kunne du vært søsteren til din mann, partner, pulevenn, eller okke som. Tenk det! Du kunne vært hans/hennes søster! Er ikke det absurd?! Å ha sex og det å elske noen du kunne vært søsteren til? Nei, nettopp. Det er et merkelig argument. Du er ikke hans søster - eller moren til noen annen enn dine barn. Finnes det kjekke menn på 18? Ja da. Finnes det kjekke menn på 18 akkurat du føler deg tiltrukket av? Nei. Sånn er det bare. Men det finnes garantert de som er. Uten at det er galt, så fremt de ikke faktisk er mødrene til disse guttene. Men er de ikke det er det faktisk ikke galt å være tiltrukket av noen som er 18 år gammel. Anonymkode: 490f6...dbb Ærlig talt, dette ble bare for dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå