Gå til innhold

Mye trening og kroppsfokus på tiktok

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, mange her som har tiktok konto?  Litt overrasket over hvor mange jenter der som poster skrytevideoer med flashing og stramming av muskler,  tunge løft osv. Jeg får nesten ikke opp noe annet jeg. Nå er det definitivt muskler og styrke som er idealet blant de unge.

Anonymkode: e1d2b...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, mange her som har tiktok konto?  Litt overrasket over hvor mange jenter der som poster skrytevideoer med flashing og stramming av muskler,  tunge løft osv. Jeg får nesten ikke opp noe annet jeg. Nå er det definitivt muskler og styrke som er idealet blant de unge.

Anonymkode: e1d2b...4f7

Det kommer an på algoritmen. Om det er det man ser på og appen oppfatter at det er innhold du liker å se på så får du opp mer av det. Jeg ser veldig lite til dette og får nesten bare opp parodier, matlaging og queer-rettet innhold, veldige lite trening og kropp i monitor 😅 

Anonymkode: a0ded...b98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TikTok er både det og sykelig overvektige i bikini som twerker. Det er ikke noen som helst kontroll på innholdet der. Ikke se på videoen, se heller på det du vil, så vil algoritmene etter hvert servere deg det du liker. 

Anonymkode: cc6ef...786

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du selv som bestemmer helt og holdent hva eller hvilken kategorier du får opp, om du bare får opp slike videoer så har du også søkt etter slikt innhold og algoritmen tar deg lengre ned i kaninhullet om du velger det. Det er det samme med instagram. Når noen sier at instagram bare er et latterlig filter dolle bimbo opplegg med fasade både her og der så må jeg le litt for det sier aller mest om de menneskene som sier dette. De er deres algoritme som gjør at det er dette de ser på instagram...  For jeg får aldri opp verken bimboer eller fasade mennesker eller bilder på min instagram. Jeg har ikke tiktok men det er samme greien igrunn. 

At det finnes mange kvinner som trener styrke og liker å legge ut videoer av det; ja så absolutt, og det er jo ikke noe galt i det sån  sett. At det er et hav av annet innhold for deg som du sikkert vil få mer ut av: Ja så absolutt, bruk tiden din heller på det du vil se mer av :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...