Maleficenta Skrevet 15. november 2022 #101 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Hannah er fortsatt i Gilead, og hun er voksen. Anonymkode: 46023...6f9 ikke voksen. Tenåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. november 2022 #102 Del Skrevet 15. november 2022 Er det forresten noen som fikk med seg hva som skjedde med Emily? Og så stusser jeg over at vi ikke vet mer om hva som skjedde med Esther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #103 Del Skrevet 15. november 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): ikke voksen. Tenåring Spoiler Jo, etter hvert, boken starter når hun er tenåring. Hun er minst ti år eldre enn Nichole, og Nichole er tenåring i boken. Stor nok til å dra alene til Gilead. Anonymkode: 46023...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. november 2022 #104 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Jo, etter hvert, boken starter når hun er tenåring. Hun er minst ti år eldre enn Nichole, og Nichole er tenåring i boken. Stor nok til å dra alene til Gilead. Anonymkode: 46023...6f9 ok. Jeg er visst bare i starten av boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 15. november 2022 #105 Del Skrevet 15. november 2022 Gratinara skrev (På 13.11.2022 den 13.23): De nærbildene, jeg klarer heller ikke legge av meg tanken på at det ser ut som June har noen heftige "veneers" på fortennene... Enig. Det er tennene jeg ser på, ikke øynene. Elisabeth Moss har veldig store fortenner og små hjørnetenner. Fortennene er også mye hvitere, noe som forsterker forskjellene. Jeg har tenkt at hun ikke har falske fortenner fordi de vel hadde blitt fikset hvis en tannlege har gjort en så dårlig jobb. Har ikke perfekte tenner selv, men har dessverre hengt meg litt opp i dette jeg også og da klarer jeg ikke overse det... har ikke perfekte tenner selv, så jeg kaster stein i glasshus. Men så filmes ikke jeg ultranært gjennom en hel TV-serie heller. Legger man først merke til noe så er det vanskelig å fokusere på det. Er så lei de nærbildene at effekten dette filmgrepet hadde er helt borte, da flyttes fokus over på idiotiske ting. Jeg ser mye på håret også, synes det har så fine bølger nesten uansett hvilken tilstand June er i. Magisk hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. november 2022 #106 Del Skrevet 15. november 2022 Maleficenta skrev (2 timer siden): Er det forresten noen som fikk med seg hva som skjedde med Emily? Og så stusser jeg over at vi ikke vet mer om hva som skjedde med Esther Hvem er Esther igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. november 2022 #107 Del Skrevet 15. november 2022 Pølsevann skrev (4 timer siden): Hvem er Esther igjen? hun jentungen som bke voldtatt av commander Putnam. Som tidligere var husfrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. november 2022 #108 Del Skrevet 15. november 2022 Maleficenta skrev (9 minutter siden): hun jentungen som bke voldtatt av commander Putnam. Som tidligere var husfrue. Åjaaa, hun ja.. det ble vel en løs tråd kanskje ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #109 Del Skrevet 15. november 2022 Maleficenta skrev (På 14.11.2022 den 10.10): veneers?? Ja, der sa du det!! Det er det det er😅 Har lurt på det samme. Det har blitt så populært de siste årene 😅 Synes snart de fleste kjendiser har det. Noen med mer hell enn andre. Anonymkode: cd78d...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. november 2022 #110 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, der sa du det!! Det er det det er😅 Har lurt på det samme. Det har blitt så populært de siste årene 😅 Synes snart de fleste kjendiser har det. Noen med mer hell enn andre. Anonymkode: cd78d...c56 jeg skriver to spm tegn fordi jeg lurer på hva veneers er altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #111 Del Skrevet 16. november 2022 Maleficenta skrev (15 timer siden): hun jentungen som bke voldtatt av commander Putnam. Som tidligere var husfrue. Emily, Alexis Bledel, gikk gjennom en skilsmisse og trakk seg, og er derfor skrevet ut va serien. Hun har visstnok i serien reist til Gilead for og slåss. Grace McKenna, Esther, har operert ryggraden og derfor er hun ikke med, hun er gravid i serien og på bedrest. Anonymkode: 0fc1a...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #112 Del Skrevet 16. november 2022 Elisabeth Moss har ikke skallfasetter, i motsetning til halve Hollywood. De bytter ikke ut bare fortennene, da får de en haug med like store hvite firkanter (og det ser helt jævlig ut). Fargeforskjellen dere ser er skygger, da fortennene hennes er plassert litt lenger frem enn resten av tannstillingen. Avhengig av hvordan lyset faller, så kommer resten av tennene i skygge, og ser derfor mørkere ut. Tennene hennes er en av de tingene som skiller henne fra andre skuespillere, og de er kjempefine! Anonymkode: cd780...5f4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. november 2022 #113 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg ventet med å begynne å se til alle episodene var ute. Har kommet meg gjennom alle sesongene mens jeg lå hjemme med korona. Mine tanker rundt alt, blir sikkert er langt innlegg kjenner jeg mine egne tanker rett 😅😂: Jeg er lei hele greia. Jeg ble så sinnsykt lei meg når jeg så at sesong 5 ikke var siste sesong som jeg trodde det var, men det kommer enda en sesong. Jeg har litt samme følelse for denne serien som for Lost; «de kommer seg jo aldri av den fordømte øya!! 😤». Lost sluttet jeg å se på for jeg gikk såpass lei, men her henger jeg med enda, så vidt. Utrolig glad for å vite at neste sesong er siste. Jeg trenger at dette tar slutt. Det startet bra, men så ble det bare for mye. For mange «nesten men ikke helt» situasjoner. Hannah; jeg tror nesten de tar en Hunger Games her, jeg tror ikke det blir noen «happily ever after» for denne familien. Jeg føler hver eneste gang det virker som om det skal skje noe godt, så eksploderer det dobbelt så mye og alt blir død og fordervelse. Jeg liker en god «happily ever after», jeg liker en god klisje, klissete slutt. Men jeg tror ikke det blir noe i denne serien. Jeg så gjennom sesong 5 mest for jeg ønsker å se slutten. Holdt på å vente til sesong 6, men koronaen gjorde at jeg hadde masse tid og ingenting annet å se på. Jeg lurer på hvor dette ender. Håper bare ikke folk faktisk reiser til «New Bethlehem», det er er nytt fengsel. Kanskje de vil være fri fra hvordan Gilead faktisk er, men de vil ikke være fri til å gjøre hva de vil. Ikke som om de kan reise på ferie noe sted, ser ikke for meg at de kan ha en normal jobb eller leve et normalt liv. De blir å leve i fangenskap, i den byen. Frie der, men fortsatt fanget. Jeg lurer på hva som skjer videre med alle, med Nick, med Jeanine, med Serena. Jeg hadde et lite håp om at Serena skulle få måtte leve i den verden hun var med på å skape; handmaid som må gi fra seg barna sine til andre mennesker. Men det skjedde ikke akkurat helt. En ytterst liten opplevelse av å leve som en Handmaid, men ikke nok. Og jeg stiller litt spørsmål med hva som skjer med Luke. For om han ikke hadde gjort noe med han sjåføren, så hadde han selv blitt drept, samme med June. Sjåføren hadde jo et gevær, og prøvde flere ganger å kjøre over June. Hva skjedde med at man har lov til å beskytte seg selv? Ja sjåføren døde, og det er strengt tatt Luke som drepte han da han døde av skadene han ble påført, men synes det er å gå for langt å skulle straffe Luke for å kun prøve å overleve. Og hva skjedde med Canada? Jeg føler det plutselig gikk fra å være et godt sted å være til at det plutselig ikke var det lengre. Føler ikke vi fikk se en skikkelig oppbygging av hvorfor menneskene i Canada plutselig hater de som er i Asyl. Jeg forstår ikke helt hva som skjedde der. Alt i at en grei sesong, ting går i det minste litt fremover, men samtidig ikke. Terningkast 3 for min del, for jeg er lei 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #114 Del Skrevet 16. november 2022 Maleficenta skrev (5 timer siden): jeg skriver to spm tegn fordi jeg lurer på hva veneers er altså. Ja, beklager. Jeg siterte feil bruker 😱😅 Skulle være den andre over som lurte på om hun bruker veeners. Veeners er "falske tenner" man setter på. Sliper ned egne tenner først, også setter de på. Anonymkode: cd78d...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #115 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elisabeth Moss har ikke skallfasetter, i motsetning til halve Hollywood. De bytter ikke ut bare fortennene, da får de en haug med like store hvite firkanter (og det ser helt jævlig ut). Fargeforskjellen dere ser er skygger, da fortennene hennes er plassert litt lenger frem enn resten av tannstillingen. Avhengig av hvordan lyset faller, så kommer resten av tennene i skygge, og ser derfor mørkere ut. Tennene hennes er en av de tingene som skiller henne fra andre skuespillere, og de er kjempefine! Anonymkode: cd780...5f4 Ja, det er sant 🙂, Er nok det det er ja Anonymkode: cd78d...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. november 2022 #116 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Emily, Alexis Bledel, gikk gjennom en skilsmisse og trakk seg, og er derfor skrevet ut va serien. Hun har visstnok i serien reist til Gilead for og slåss. Grace McKenna, Esther, har operert ryggraden og derfor er hun ikke med, hun er gravid i serien og på bedrest. Anonymkode: 0fc1a...4e2 åja så det er derfor vi ikke ser henne mer ja.. Da må vi jo bare spekulere i henne da. Anta at hun trolig er død eller noe. men kommer Esther tilbake? Spent på hva som vil skje videre med henne og babyen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #117 Del Skrevet 17. november 2022 Maleficenta skrev (22 timer siden): åja så det er derfor vi ikke ser henne mer ja.. Da må vi jo bare spekulere i henne da. Anta at hun trolig er død eller noe. men kommer Esther tilbake? Spent på hva som vil skje videre med henne og babyen Jeg tror ikke hun kommer tilbake Anonymkode: 0fc1a...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. november 2022 #118 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg tror ikke hun kommer tilbake Anonymkode: 0fc1a...4e2 da blir det jo sånn uferdig historie da jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #119 Del Skrevet 19. november 2022 Esther kommer ikke til å akseptere å være gravid, hun tar livet sitt Anonymkode: 84959...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2022 #120 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Esther kommer ikke til å akseptere å være gravid, hun tar livet sitt Anonymkode: 84959...035 ja regber nesten med det. Hun har jo prøvd en gang før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå