Gå til innhold

The Handmaids tale - sesong 5

Hatsumomo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 12.19):

Bok 2, du mener the Testaments? Der er J med helt på slutten, det er en annen serie.

Anonymkode: 0fc1a...4e2

Hva mener du med en annen serie? 

Anonymkode: e5bad...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva mener du med en annen serie? 

Spoiler

De lager the Testaments som en egen serie, den utspiller seg etter the handmaids tale. June er med i kun siste scenen.

Spoiler warning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):
  Skjul innhold

De lager the Testaments som en egen serie, den utspiller seg etter the handmaids tale. June er med i kun siste scenen.

Spoiler warning

Ååå, det visste jeg ikke 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ååå, det visste jeg ikke 😮 

Spoiler

Nei, og det er ikke sikkert det blir denne June, altså skuespilleren. Det er jo 15 år senere, og hun er kun med i siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fra episode 5

Spoiler

Forstår ikke hva Lawrence vil? Lydia er kommet på bedre tanker og foreslår å reformere systemet for å beskytte handmaidene fra kommandører som får et kick av å eie kvinner. Hvorfor insisterer han på at dette ikke skal skje? Driver han med en stille sabotasje eller hva er greia? 

Anonymkode: c5b1e...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med fjeset til June om dagen? Ser jo ordentlig gal og skummel ut

Anonymkode: 84959...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt denne episoden! 

Kommandant Lawrence sin ganske så ærlige

Sitat
Spoiler

kommentar om at "these are pious men, they need a little kink!" var virkelig forfriskende. Det er sleske menn vi snakker om her, ingen grunn til å late som noe annet - men det er nok bare han som er typen til å si det rett ut! (spesielt siden han ikke er en av dem). 

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sett episode 1 av sesong 5. Er det bare meg, eller begynner det å bli vel mye filming av ansiktsutrykkene til June? Det jobbes så hardt med å vise at hun er sint/gal/tom/bitter ut at det forstyrrer litt for min del. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 timer siden):

Jeg har nettopp sett episode 1 av sesong 5. Er det bare meg, eller begynner det å bli vel mye filming av ansiktsutrykkene til June? Det jobbes så hardt med å vise at hun er sint/gal/tom/bitter ut at det forstyrrer litt for min del. 

De har gjort dette alle sesongene. Veldig irriterende, spesielt hvis man har sett alle parodiene. 

Anonymkode: 087d4...6ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 10.49):

Virker som at Elisabeth Moss (? ) skal vise oss hvor god skuespiller hun er og hvor intense ansiktsuttrykk hun kan lage

Hehe, ja hadde hun vært regissøren hadde jeg ikke vært i tvil😂 Hun har derimot såpass lite variasjon i disse ‘intense ansiktsutrykkene at det vel heller beviser at hun ikke er så god skuespiller.
Det er liksom en ting hun kan og det er ‘et lidende ansiktsuttrykk av en traumatisert dame’ Trikset hennes er å sette på et apatisk steinansikt med vibrerende øyelokk og/eller laaaangsom blunking.’

Bra nok virkemiddel det altså , men ikke HELE tiden😱

Anonymkode: 766e5...db0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere skjer med Serena? Jeg tipper at hun er handmaid nå. Uten mann og gravid. Fikk likt rom som June når hun ble Offred. Bønnen som ble lest av kona i huset. Vitaminene hun får. Gravid blir hun strippet for rettighetene. Hun innser det snart.  Håper hun får samma smerten lol gleder meg til å se hva som skjer videre! 

Anonymkode: 4a3b2...bad

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva tror dere skjer med Serena? Jeg tipper at hun er handmaid nå. Uten mann og gravid. Fikk likt rom som June når hun ble Offred. Bønnen som ble lest av kona i huset. Vitaminene hun får. Gravid blir hun strippet for rettighetene. Hun innser det snart.  Håper hun får samma smerten lol gleder meg til å se hva som skjer videre! 

Anonymkode: 4a3b2...bad

Virker som at hun innser det i slutten av episoden

Anonymkode: e8a24...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How the tables have turned..  skal bare litt til at Wheelers ekteparet mener hun er et dårlig mors-emne så spørs det om Serenas baby forblir Serenas baby ?😲

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes sesong 5 er den beste sesongen siden 1 og 2! Elsker den! 

Liker å bli bedre kjent med dem, se hvordan de alle kjemper videre på nye måter. Det er forfriskende etter litt dystre 3 og 4.

Anonymkode: c5c00...131

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...