Gå til innhold

Den desidert beste serien du noensinne har sett? Kun lov å si 1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser helt flaut lite på serier og filmer - men det er kun 2 serier jeg har fullført i sin fulle helhet i løpet av hele mitt liv, og det er suits og the good doctor, og det er nesten umulig å velge mellom de. Hvis jeg måtte velge: suits. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Homeland

Anonymkode: e5ecc...c23

Homeland her også! Savner den sånn❤️

Anonymkode: 41685...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff den var vanskelig. Det er såååå mange jeg ønsker å nevne her nå 😅 

 

Men, fordi jeg gleder meg så innmari til torsdag og ny sesong, så må jeg nesten gå for The Handmaid’s Tale. Jeg trodde den var gørrkjedelig så jeg overså og overhørte det meste, men var hjemme i permisjon og trengte noe å se på mens jeg ammet osv .. Herregud, det var så spennende, jeg glemte nesten babyen .. Tror jeg så alle fire sesongene på typ en uke. Kanskje to uker da 😅 Noe sånt. Det gikk altfor fort iallefall og jeg slet med noe som lignet kjærlighetssorg etter siste episode. 

 

Gleder meg til ny sesong på torsdag!! 

Anonymkode: d6957...bbd

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppeluri skrev (10 timer siden):

Faen det er vanskelig...
Er glad i altfor mange serier. Men hvis jeg virkelig skulle valgt må det bli Sons of Anarchy

Ja det var en av de seriene jeg ønsket å nevne. Tror jeg har sett alle sesongene hvertfall tre ganger 😍 Mulig jeg har hatt for mye fritid, men for en serie! 

Anonymkode: d6957...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

❤️Dexter💙

Anonymkode: fcaa0...0bf

Apropo, jeg har hatt såå lyst til å se alle sesongene av dexter igjen, hvor får man sett det nå? 
 

(Dette er tredje gang jeg skriver her nå, jeg begynner å innse at jeg ser for mye på serier 😅🥲) 

Men seriøst - hvor får man sett dexter? 

Anonymkode: d6957...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Vanskelig å bare velge en. Jeg har flere jeg er veldig glad i så kunne sikkert ramset opp.

Allikevel må jeg nok si Six feet under. Så den første gang da jeg var rundt 20 år tror jeg og hadde ikke sett noe lignende tidligere. Husker jeg elsket hvert minutt omtrent. Den var så rå og åpen om tema det ikke var så mye åpenhet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å velge men

1. Narcos med Pablo Escobar.

Nr 2. Papirhuset (Money Heist) 

 

Anonymkode: 35739...b37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Apropo, jeg har hatt såå lyst til å se alle sesongene av dexter igjen, hvor får man sett det nå? 
 

(Dette er tredje gang jeg skriver her nå, jeg begynner å innse at jeg ser for mye på serier 😅🥲) 

Men seriøst - hvor får man sett dexter? 

Anonymkode: d6957...bbd

Paramount+ 

Mener jeg så sesong 1 til 8 på viaplay ellernoe men siste sesongen er kun på paramount+ med resten av sesongene så skal man binge de er det bedre å betale paramount+

Anonymkode: 35739...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå må nevne Squid game. Hadde hjertet i halsen hele serien og gledet meg så sykt til å se da vi holdt på.

Anonymkode: 532d1...8e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...