Gå til innhold

Til menn; hvorfor snur seg og se etter dame som går forbi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever dette hele tiden. Møter blikket til menn når vi kommer mot hverandre. De ser på meg (spesielt mage/hofteparti), for deretter å snu seg og se etter meg når vi går forbi hverandre (jeg ser bevegelsen i sidesynet). Hvorfor gjør dere det? Må fremsiden til dama være fin for at det skal være verdt å se baksiden? Tenker dere på sex? Gjør dere dette med alle typer damer? Og til slutt; er det ikke flaut å gjøre dette sånn åpenlyst? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raffalayla
Skrevet

Gjett to ganger; en gang for hver skinke..

Skrevet

Handler denne tråden om det faktiske spm eller at du bare vil føle deg bedre med deg selv ved å skrive her at menn ser på deg? Er dette faktisk sant?

Menn ser på attraktive jenter. Er ikke værre enn det. Vi kan også ta en titt om det er noen som er bare helt horribelt fæl fordi vi blir så sjokkerte over at det er mulig. Blir litt som å se et eksotisk dyr utenfor fangeskap.

Anonymkode: 8bcc9...a2a

• Liker 9
Skrevet

Siden jeg ikke har sett deg før kan jeg ikke uttale meg om du er veldig pen eller veldig innbilsk.

Anonymkode: ac09b...f51

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis noen kler seg utfordrende kan det nok hende jeg snur meg (litt ubevisst kanskje). Det betyr ikke så mye annet enn at jeg legger merke til at det er en dame som viser seg frem

Anonymkode: 44dae...7f2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
pudding skrev (59 minutter siden):

Jeg opplever dette hele tiden. Møter blikket til menn når vi kommer mot hverandre. De ser på meg (spesielt mage/hofteparti), for deretter å snu seg og se etter meg når vi går forbi hverandre (jeg ser bevegelsen i sidesynet). Hvorfor gjør dere det? Må fremsiden til dama være fin for at det skal være verdt å se baksiden? Tenker dere på sex? Gjør dere dette med alle typer damer? Og til slutt; er det ikke flaut å gjøre dette sånn åpenlyst? 

Du har virkelig ingen anelse? 

Anonymkode: ed655...5e9

• Liker 3
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det er vel for å se om hun er like fin bakfra også. Ganske åpenbart hvorfor de gjør det.

Skrevet

Det er primært menn uten selvrespekt og stil som oppfører seg sånn.

Anonymkode: 45e1f...949

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Blir overrasket hvor dumme folk på kg er. Biologi er biologi. Alle heterofile menn liker å se på kvinner. 

Anonymkode: a85e4...6a0

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Fordi damer er fine å se på. Det blir et blikk på hoftepartiet, ja.

Jeg stirrer ikke og jeg nur meg ikke helt rundt. Det tar seg ikke ut.

Jeg tenker ikke på sex hver gang jeg ser en dame. Jeg har andre ting å tenke på.

Anonymkode: e10f5...355

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Stod i KK det eller?

Anonymkode: c7fc5...c1b

• Liker 5
Skrevet
pudding skrev (4 timer siden):

Sidesynet kan lure deg. Noen ganger merker jeg i sidesynet at noen ser på meg, og så ser jeg mot dem og oppdager at de ikke så mot meg i det hele tatt.

Anonymkode: d4c67...578

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet
pudding skrev (4 timer siden):

Jeg opplever dette hele tiden. Møter blikket til menn når vi kommer mot hverandre.

Når du møter blikket så tolkes det som at du søker oppmerksomhet, da får du det.

Skrevet

Sikker på at det er fordi de synes du er fin?

Anonymkode: cb5dc...bde

Skrevet

Jeg tok meg i det her om dagen, jeg pleier aldri å gjøre sånn så det er jo ikke noe jeg driver med og det synes jeg ikke vi skal heller, men jeg tror det var litt utenfor min kontroll, i hvert fall ubevisst. Men det var noe der da som fikk meg til å se litt ekstra, så smilte jeg litt for meg selv. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sikker på at det er fordi de synes du er fin?

Anonymkode: cb5dc...bde

Nei, det er jeg ikke sikker på. Jeg er egentlig ikke innbilsk.. det er derfor jeg spør her … 

Skrevet
pudding skrev (2 minutter siden):

Nei, det er jeg ikke sikker på. Jeg er egentlig ikke innbilsk.. det er derfor jeg spør her … 

For å få oppmerksomhet på rumpa di? Helt ærlig, du vet godt hvorfor en mann snur seg på gata. Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. For å snu på det. Hvorfor hadde du snudd deg etter en mann på gata? 

Anonymkode: 31a97...59e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å få oppmerksomhet på rumpa di? Helt ærlig, du vet godt hvorfor en mann snur seg på gata. Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. For å snu på det. Hvorfor hadde du snudd deg etter en mann på gata? 

Snur meg ikke etter menn til tross for at jeg er hetero. Kan snik-kikke på damer da. Spesielt dersom de har fine former, og litt stor rumpe.. Kanskje på samme måte som menn gjør, egentlig? Rumpa mi er ikke så stor da.. 

• Hjerte 1
Skrevet
pudding skrev (26 minutter siden):

Snur meg ikke etter menn til tross for at jeg er hetero. Kan snik-kikke på damer da. Spesielt dersom de har fine former, og litt stor rumpe.. Kanskje på samme måte som menn gjør, egentlig? Rumpa mi er ikke så stor da.. 

Ja, men der har du svaret. Menn snur seg utelukkende for rumpa. Jeg har gjort det selv og det er selvfølgelig fordi en er nysgjerrig på formene, fasongen og fysikken. Menn er nok ikke like interessante bakfra. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...