AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Del Skrevet 9. september 2022 Liker bibelske navn som ikke er oppbrukte (veldig mange fine på topp 10 for tiden..) Mikael Mathias Gabriel Levi Andreas Jonatan Disse står på lista. Hvilket liker dere best? Anonymkode: 45fdb...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker bibelske navn som ikke er oppbrukte (veldig mange fine på topp 10 for tiden..) Mikael Mathias Gabriel Levi Andreas Jonatan Disse står på lista. Hvilket liker dere best? Anonymkode: 45fdb...75f Gabriel og Andreas Syses jeg er de fineste Anonymkode: 3b10d...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 9. september 2022 #3 Del Skrevet 9. september 2022 Digger Mathias 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Del Skrevet 9. september 2022 Levi og Mikael kanskje? Anonymkode: 9558d...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Del Skrevet 10. september 2022 Mikael - litt ekkel uttale på norsk. Michael på engelsk er lettere. Mathias - oppbrukt. Nå er jo Matteus den nye Mathias. Gabriel - fint og ikke så vanlig. Kanskje litt «glorete» for en gutt? Levi - fint på engelsk og norsk. Lett å skrive. Passer både til liten og voksen. Ikke så mye brukt. Andreas - ok. Jonatan - barnslig for en voksen synes jeg. Hva med Abel eller Samuel? Anonymkode: 10c1d...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 10. september 2022 #6 Del Skrevet 10. september 2022 Jeg liker Andreas, Jonatan og Mathias best, uavhengig av om de er mye brukt eller ikke. Mikael, Gabriel og Levi liker jeg ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2022 #7 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Mikael er kjempefint så lenge ingen uttaler det "Mikkal", det er grusomt. Har hørt både Mikal og Mikael bli uttalt på den måten. Mathias er også fint, men veldig vanlig Gabriel er fint og ikke så vanlig Levi, aldri likt det navnet Andreas, helt ok Jonatan, liker det! Endret 10. september 2022 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Del Skrevet 10. september 2022 Levi og Jonatan❣️Nydelige. Liker ikke de andre Anonymkode: ee1c3...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Del Skrevet 10. september 2022 Helt jævlige alle sammen. Mikael: Til nøds ok. Mathias: Ungen skal bli voksen og vil ikke ha et femi fittenavn når han jobber som tømrer. Gabriel: Rett i Pride toget 🤣 Levi: Det er han psycho Tiktok klovnen. Andreas: Er faktisk ok. Jonatan: Klovnenavn. God ide når ungen er 2 år, verre når Jonatan er 43 år. Anonymkode: 9f664...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Del Skrevet 10. september 2022 Gabriel ❤️ Og jeg liker egentlig ikke bibelnavn engang. Anonymkode: 567c6...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #11 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt jævlige alle sammen. Mikael: Til nøds ok. Mathias: Ungen skal bli voksen og vil ikke ha et femi fittenavn når han jobber som tømrer. Gabriel: Rett i Pride toget 🤣 Levi: Det er han psycho Tiktok klovnen. Andreas: Er faktisk ok. Jonatan: Klovnenavn. God ide når ungen er 2 år, verre når Jonatan er 43 år. Anonymkode: 9f664...8cf Hvordan vise at du er full av tåpelige fordommer uten å skrive det direkte. Anonymkode: 567c6...8ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Del Skrevet 10. september 2022 Liker Mattias best Anonymkode: b16be...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #13 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan vise at du er full av tåpelige fordommer uten å skrive det direkte. Anonymkode: 567c6...8ef Takk, men jeg synes jeg viste det veldig direkte. Kaller ikke Mathias fittenavn om man ikke mener det. Anonymkode: 9f664...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. september 2022 #14 Del Skrevet 10. september 2022 Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #15 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 0.19): Liker bibelske navn som ikke er oppbrukte (veldig mange fine på topp 10 for tiden..) Mikael Mathias Gabriel Levi Andreas Jonatan Disse står på lista. Hvilket liker dere best? Anonymkode: 45fdb...75f Jeg er veldig glad i Michael og Mathias, 2 nydelige navn. Men liker alle Anonymkode: bf981...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå