Gå til innhold

Lønn til russegrupe som går tur med hunder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Synes det er mer passende å betale 3 personer på 16-17 år 200 kroner for å lufte 3 hunder i 45 minutter. Og ingen bør kjøre mer enn 10 minutter, og bilen bør ikke være eldre enn 5 år. Jeg hadde også krevd at de hadde eid minst 1 hund i oppveksten. Ville også foretrukket at forelderen som kjørte dem var under 60. 

Anonymkode: 4f414...4c6

Takk for et seriøst svar. Det eneste jeg gidder å svare er at de er 18-22 år. Ingen 16 åring er russ, det burde du jo vite, du som har så peiling. 

Anonymkode: 6bf79...878

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Synes det er mer passende å betale 3 personer på 16-17 år 200 kroner for å lufte 3 hunder i 45 minutter. Og ingen bør kjøre mer enn 10 minutter, og bilen bør ikke være eldre enn 5 år. Jeg hadde også krevd at de hadde eid minst 1 hund i oppveksten. Ville også foretrukket at forelderen som kjørte dem var under 60

Anonymkode: 4f414...4c6

Har du en fetish for foreldre under 60 med en bil som er max 5 år, og som bor 10 minutter unna deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (27 minutter siden):

Har du en fetish for foreldre under 60 med en bil som er max 5 år, og som bor 10 minutter unna deg?

Bare når tall-trollet slår til ;)

Anonymkode: 4f414...4c6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, det er en cane corso, en chow chow, en mops og av og til en «pomchi». Jeg har egentlig fire hunder, men hun minste er mest hos min mor, så det er ikke så ofte hun er med på turene. 
 

de er absolutt ikke uoppdragne, men de er 4 mnd, 8 mnd og 9 mnd, så totalt 100% lydighet på hverken bånd eller innkalling sitter ikke 100% enda. 
 

det er svært enkelt å senke prisen. Det er bare å si at jeg synes jeg betaler de for mye, og at de enten må godta en lavere lønn, ellers så er det en drøss med russegrupper som står i kø for å tjene penger, så det er ikke noe problem. Men disse tre jentene er veldig flinke med hunder, da de alle har hund selv og har vokst opp med det hjemmefra. De er pålitelige og gjør nøyaktig som jeg ber dem om. Så det sitter litt langt inne å bytte mennesker, men vi får se hva de sier. 

Anonymkode: 6bf79...878

Jeg ville vurdert og leie inn noen som er profesjonelle til så unge hunder, så du kan få litt trening med på kjøpet. Det er ikke særlig lenge til de ikke klarer gå med hundene lenger. En unghund cane corso eller chow chow er ikke noe jeg ville stolt på ungjenter med, med min hund. Hadde hatt hjertet i halsen hele tiden for situasjon som kan oppstå. Har en stor hund, som er stort sett fin, men veier 45 kg og er unghund i en alder som de skal teste litt grenser, så hodet kan plutselig bestemme seg for noe helt annet enn man tenker :P 

Anonymkode: 9b29d...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 16.29):

Synes det er mer passende å betale 3 personer på 16-17 år 200 kroner for å lufte 3 hunder i 45 minutter. Og ingen bør kjøre mer enn 10 minutter, og bilen bør ikke være eldre enn 5 år. Jeg hadde også krevd at de hadde eid minst 1 hund i oppveksten. Ville også foretrukket at forelderen som kjørte dem var under 60. 

Anonymkode: 4f414...4c6

Hva har dette med saken å gjøre?

Anonymkode: a8b71...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...