Gå til innhold

Er jeg biseksuell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 40 år, jeg har de siste årene begynt å se litt på menn, når jeg tenker på menn blir jeg hard og ender ofte opp med å runke, ser også på bilder av menn når jeg runker.Kjenner jeg har veldig lyst å smake kuk

Er det mulig jeg er bi ?

Anonymkode: bd880...ffd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er biseksuell 

Anonymkode: 1ac48...45f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er en mann på 40 år, jeg har de siste årene begynt å se litt på menn, når jeg tenker på menn blir jeg hard og ender ofte opp med å runke, ser også på bilder av menn når jeg runker.Kjenner jeg har veldig lyst å smake kuk

Er det mulig jeg er bi ?

Det er vel ikke noe i veien for å prøve da? Liker du det, så er det vel greit. 

Værre å angre på ting man ikke har gjort eller prøvd😅

• Liker 4
Skrevet

Det minst interessante for deg er hva du er. Om du er bi eller om du liker røde biler forteller nada om hva eller hvem du er. Om nysgjerrigheta di er noe du vil utfordre, er mitt råd at du gjør det. Gjør noe med lystene du har, ikke gå og gruble, det er bortkastet tid!

Anonymkode: 428b8...92a

• Liker 1
Skrevet

Merkelapper er uinteressante. Prøv deg heller fram, så finner du det ut.

• Liker 1
Skrevet

Runk og smak i vei

Anonymkode: 2c607...513

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det mulig jeg er bi ?

ja bi eller kanskje homo

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det mulig jeg er bi ?

Ja virker slik som du er en som liker begge kjønn, går du å fantaserer mye på det eller?

Ta kontakt med en bi mann ,slik at du for sjekket opp dette .

om du tenner. På han og har sex med han og liker det, så kan du være blandt tusener av bi han og hun

• 2 måneder senere...
Skrevet
On 9/6/2022 at 8:52 PM, AnonymBruker said:

Er det mulig jeg er bi ?

Les gjennom det du skrev, så har du nok svaret... ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...