AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Jeg er en mann på 40 år, jeg har de siste årene begynt å se litt på menn, når jeg tenker på menn blir jeg hard og ender ofte opp med å runke, ser også på bilder av menn når jeg runker.Kjenner jeg har veldig lyst å smake kuk Er det mulig jeg er bi ? Anonymkode: bd880...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Ja du er biseksuell Anonymkode: 1ac48...45f 5
Bergenseren_47 Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er en mann på 40 år, jeg har de siste årene begynt å se litt på menn, når jeg tenker på menn blir jeg hard og ender ofte opp med å runke, ser også på bilder av menn når jeg runker.Kjenner jeg har veldig lyst å smake kuk Er det mulig jeg er bi ? Anonymkode: bd880...ffd Det er vel ikke noe i veien for å prøve da? Liker du det, så er det vel greit. Værre å angre på ting man ikke har gjort eller prøvd😅 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 Det minst interessante for deg er hva du er. Om du er bi eller om du liker røde biler forteller nada om hva eller hvem du er. Om nysgjerrigheta di er noe du vil utfordre, er mitt råd at du gjør det. Gjør noe med lystene du har, ikke gå og gruble, det er bortkastet tid! Anonymkode: 428b8...92a 1
Snok1 Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 Merkelapper er uinteressante. Prøv deg heller fram, så finner du det ut. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Runk og smak i vei Anonymkode: 2c607...513
feliek54 Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er en mann på 40 år, jeg har de siste årene begynt å se litt på menn, når jeg tenker på menn blir jeg hard og ender ofte opp med å runke, ser også på bilder av menn når jeg runker.Kjenner jeg har veldig lyst å smake kuk Er det mulig jeg er bi ? Anonymkode: bd880...ffd ja bi eller kanskje homo
BdsmMax Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er en mann på 40 år, jeg har de siste årene begynt å se litt på menn, når jeg tenker på menn blir jeg hard og ender ofte opp med å runke, ser også på bilder av menn når jeg runker.Kjenner jeg har veldig lyst å smake kuk Er det mulig jeg er bi ? Anonymkode: bd880...ffd Ja virker slik som du er en som liker begge kjønn, går du å fantaserer mye på det eller? Ta kontakt med en bi mann ,slik at du for sjekket opp dette . om du tenner. På han og har sex med han og liker det, så kan du være blandt tusener av bi han og hun
BobbyMan Skrevet 15. november 2022 #9 Skrevet 15. november 2022 On 9/6/2022 at 8:52 PM, AnonymBruker said: Jeg er en mann på 40 år, jeg har de siste årene begynt å se litt på menn, når jeg tenker på menn blir jeg hard og ender ofte opp med å runke, ser også på bilder av menn når jeg runker.Kjenner jeg har veldig lyst å smake kuk Er det mulig jeg er bi ? Anonymkode: bd880...ffd Les gjennom det du skrev, så har du nok svaret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå