Gå til innhold

å sånn går nå dagan...


irish coffee

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg på en dagbok,så får vi se åssn det går..

Er ganske ny her på forumet så dette skal bli spennende :)

Ser at jeg har endel ting å lære meg som f.eks. lage bildeprofil,link til dagbok osv. Det kommer seg sikkert etterhvert.

Vi tastes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk. Ja så var søndagen over og første søndag i advent. I dag ble det endel vinduspynting på kjøkkenet og på barnas rom, det tok sin tid..

Og det gjorde ikke saken bedre at jeg var en tur på byen i går med noen gode venninner....aaargh... :ler: Men advent ble det! Minn elste sønn og jeg dro bort på skoleplassen for å delta i fakkeltog og for å se på når julegrana tentes,koselig.

I dag mens jeg pynta på kjøkkenet, fant jeg fram min favoritt jule-cd å satte den på. ÅÅÅ for en julestemmning jeg fikk, deilig!! å det trengte jeg for jeg synes selv jeg er så utrooooolig treg i år med ALT av forberedelser...ser ingen ende på visa akkorat nå, men det kommer seg nåk.

Og selvfølgelig mangler jeg lyspærer til lysestaken min, typisk. Får huske på det i morgen når jeg er på handletur...

Åsså er det julebord snart å hva skal jeg ha på meg?? har jo ingenting, bare klesskapet fullt :sprettoy:

Det får jeg åsså pønske på denne uka, huff di klærne....

Men aller først må jeg gjøre færdig kalenderen til min elste sønn, kansje jeg setter på cd plata min og bare setter i gang nå, rett og slett, hmmm

Følg med i morgen, he he..

God natta fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig ordna med adventskalenderen til sønnen, hurra!! Satte på litt julemusikk,så gikk det som en lek. Ute snødde det lett så det ble en riktig så koselig formiddag her i huset. Det er første gangen jeg lager pakke-kalender,så da lurer man jo litt på hva man skal pakke inn, hva blir for mye liksom...endte opp med litt toy, litt drops, små kosedyr,klistremerker og småbiler/fly og en ny dvd tegnefilm som han får på lillejuleaften.(så blir ikke ventetiden så lang i fall det skulle bli bitende kalt å vi blir sittende mye inne). Juleaften får han en velfylt julestrømpe, det tror jeg blir bra. Vil ikke ha for mye snop heller,så jeg har prøvd å begrense det litt.. :sjenert: blir spennende dette her, gleder meg til han får åpne pakkene..Min bedre halvdel ønsket seg en alle Gudfaren filmene på dvd, så de har jeg heldigvis fått tak i,- på posten av alle plasser! Hva jeg ønsker meg, nei det vet jeg ikke selv engang, er så dårlig på å ønske meg ting når det dukker opp en gyllen anledning. Hjernen er fullstendig tom, kommer ikke på noe jeg trenger, og jeg blir nesten desperat etter å finne på noe. sånn har jeg altid vært, tro det eller ei! helt talentløs når det gjelder å ønske meg noe fint. Sikkert derfor jeg sitter her med en foodprocessor i ørten deler som jeg aaaldri bruker, smoothies blender som jeg aldri har tid til å huske på at jeg har, hårfjernings-koffert-utstyr som lingner mere på startkabler til en veldig liten bil eller noe sånnt,løk-kutter, tv-spill som jeg knapt nok har prøvd, karaoke anlegg enda jeg så og si aldri synger, ja listen er uendelig...jeg må i tenkeboksen så det suser og det kvikkt!!

For i år skal jeg ønske meg noe jeg virkelig har bruk for, i steden for å ende opp med verdens dyreste klesstativ: Ergometersykkelen min!! :grine: det er jo trist...

Blir vel gavekort på meg fremover,men er jo litt kjedelig med bare små,brevformede gaver every year, for jeg vil jo åsså ha noe å riste og klemme på. Så nå blir det andre boller, ikea here i come! Nå skal det ønskes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så var det lørdsgskvelden, å jeg har ikke noe spesielt fore. Eldstekaren vår sitter på kjøkkenet å maler et bilde til oss, før han tar kveld, mens min bedre halvdel sitter å leker med sin nye mob. telefon!! :overrasket:

Sitter å lurer på om jeg skal ta meg en spasertur i finværet å få luftet hue litt, det hadde ikke vært så dumt...eller fortsette med å pakke inn julegaver? hmm, må tenke litt på den ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kveld har jeg kosa meg med mine venninner, laget en god salat , og da gikk skravla i timesvis...godt å ha sånne kvelder av og til. åsså fikk vi jaggu meg avtalt en shoppingtur i morgen, så da fortsetter vi der vi slapp med skravlinga!! :ler: Jeg tok meg i å tenke på noe da de alle var dratt,- nemlig de som ikke har noen nære venner som man kan hygge seg meg å prate med om alt, det må jo være helt forfærdelig? Å sitte alene dag etter dag, time etter time å ikke ha noen å skavle med, le med, gråte med, nei huff.....jeg er heldig som har så flotte og kjekke venner som de jeg har. Jeg setter virkelig pris på de, alle som en, men jeg må bli flinkere til å vise dem det føler jeg nå, at jeg elsker å ha dem i livet mitt. Det ville blitt så tomt uten.

Vi er nokså foskjellige noen av mine venner og jeg, men likevel er vi venner på godt å vont. Det er ikke noe poeng for meg at alle skal være veldig lik meg, at de skal like presis de samme tingene som meg og mene og synse det samme som meg, tvert imot. Det er noe med at jeg setter pris på deres oppriktighet, her er ingen falske miner, ingen rosa illusjoner om at vi hele tiden må være super-beste-venninner. Alle har dårlige dager, ingen er perfekt. Vi diskuterer, krangler av og til, men aldri går det ut over vennskapet vårt, føler at vi står på trygg grunn. Og det er sånn jeg liker det, og det er vel derfor jeg har de vennene jeg har i dag. Åsså ler vi mye, himmel så barnslige vi kan være!! Mye `fjortis humor` av og til, det er så deilig befriende å bare fjotte og le så man får vont i magen!! Jeg er heldig som har vennskapet deres, uasett hvor uspiselig jeg kansje kan være av og til?? ;) Stakkars, de må bare bære over meg meg....he he.

Alle skulle hatt minst 1 god venn, har du flere er du velsignet. Takk gud for gode venner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...