AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 I følge mine egene beregninger skal jeg være ca 4+4 i dag men ukesindikatoren på clear blue viser fortsatt bare 1-2 uker gravid. Andre tester blir også bare svake positive, men definitivt positive. Hvordan skal det tolkes? Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): I følge mine egene beregninger skal jeg være ca 4+4 i dag men ukesindikatoren på clear blue viser fortsatt bare 1-2 uker gravid. Andre tester blir også bare svake positive, men definitivt positive. Hvordan skal det tolkes? Anonymkode: 765c0...595 Enten har du veldig lav hcg ellers vil jeg tro det er kjemisk graviditet. Du kan be legen måle hcg med 48 timers mellomrom for å få svar. Anonymkode: 1552d...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I følge mine egene beregninger skal jeg være ca 4+4 i dag men ukesindikatoren på clear blue viser fortsatt bare 1-2 uker gravid. Andre tester blir også bare svake positive, men definitivt positive. Hvordan skal det tolkes? Anonymkode: 765c0...595 Men det er jo riktig. Det er 1-2 uker siden du ble gravid Anonymkode: e1ea8...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men det er jo riktig. Det er 1-2 uker siden du ble gravid Anonymkode: e1ea8...15e Nei, 18 dager. . Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 Resultatet viser antall uker siden befruktningen; jeg har bare hatt god erfaring med digitale. Anonymkode: 6ef9a...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Resultatet viser antall uker siden befruktningen; jeg har bare hatt god erfaring med digitale. Anonymkode: 6ef9a...d00 Ja...Er derfor jeg blir litt redd. Tror det er ca 18 dager siden befruktning har skjedd så da skulle den jo vist 2-3 nå... Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Del Skrevet 5. september 2022 Ville ikke lagt for mye i det. Det enda veldig tidlig, og det er individuelt hvor mye HCG en produserer. Den bommer jo ikke akkurat voldsomt om det står 1-2 uker, og det er 18 dager siden befruktning. Anonymkode: 1a645...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville ikke lagt for mye i det. Det enda veldig tidlig, og det er individuelt hvor mye HCG en produserer. Den bommer jo ikke akkurat voldsomt om det står 1-2 uker, og det er 18 dager siden befruktning. Anonymkode: 1a645...882 Ok. Merker jeg legger veldig mye i det og har grått i dag...Synes streken på de "vanlige" testene er kjempe svake og hadde bare konkludert med at der var en sa Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja...Er derfor jeg blir litt redd. Tror det er ca 18 dager siden befruktning har skjedd så da skulle den jo vist 2-3 nå... Anonymkode: 765c0...595 Men du skriver at du tror det er ca 18 dager, ikke at du vet..? Anonymkode: 6ef9a...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men du skriver at du tror det er ca 18 dager, ikke at du vet..? Anonymkode: 6ef9a...d00 Stemmer. Vet at samleie var da, men ikke når El var. Kan ikke vite eksakt når befruktning har skjedd selv om jeg bet når samleie var om du skjønner Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stemmer. Vet at samleie var da, men ikke når El var. Kan ikke vite eksakt når befruktning har skjedd selv om jeg bet når samleie var om du skjønner Anonymkode: 765c0...595 Skjønner. Men da er vel 1-2 uker ganske innafor? Det er jo ikke så stor forskjell, om det er 12 dager eller 18 dager - om du hadde sex, og du ikke egentlig vet når eggløsning skjedde, la oss si det var 4-7 dager senere, deretter befruktning og festing. Kan være det er helt riktig. Du kan vente og se en uke og ta ny test, eller dra til legen og ta HCG. Anonymkode: 6ef9a...d00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #12 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skjønner. Men da er vel 1-2 uker ganske innafor? Det er jo ikke så stor forskjell, om det er 12 dager eller 18 dager - om du hadde sex, og du ikke egentlig vet når eggløsning skjedde, la oss si det var 4-7 dager senere, deretter befruktning og festing. Kan være det er helt riktig. Du kan vente og se en uke og ta ny test, eller dra til legen og ta HCG. Anonymkode: 6ef9a...d00 Ja det kan være sånn. Men da har jeg isåfall fått tester svært tidlig positive. Hadde clear blue ukesindikator 1-2 uker for 4 dager siden + billigtester og rsfu tester positive for 5 dager siden... Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det kan være sånn. Men da har jeg isåfall fått tester svært tidlig positive. Hadde clear blue ukesindikator 1-2 uker for 4 dager siden + billigtester og rsfu tester positive for 5 dager siden... Anonymkode: 765c0...595 Blir vel isåfall 8-10 dpo? Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Del Skrevet 5. september 2022 Er veldig rart om en skulle skjedd såå seint når siste mens var den 31 juli...? Men har hatt uregelmessig syklus tidligere så kan jo skje. Ts Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #15 Del Skrevet 5. september 2022 Enten må du sjekke hcg hos lege ellers må du bare fortsette å teste.. Ingen her kan vite dette sikkert for deg. Anonymkode: 1552d...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #16 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Enten må du sjekke hcg hos lege ellers må du bare fortsette å teste.. Ingen her kan vite dette sikkert for deg. Anonymkode: 1552d...ca3 True Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #17 Del Skrevet 5. september 2022 Noen produserer mye hcg og andre lite, ukesindikatoren kan ikke fortelle deg på dagen hvor mange uker du er på vei.. det er sånn ca ut i fra nivået på hcg. jeg fikk 2-3 forrige svangerskap da jeg var 6+5 uker på vei, da visste jeg eggløsning med 100%. Denne gangen fikk jeg 3+ på samme tid, men nå er jeg usikker på eggløsning med et par dager. Så det varierer veldig. Forstår at det stresser deg, men ville ikke lagt så mye i det. Fortsett å teste med strimler eller dra til legen. Anonymkode: 45368...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #18 Del Skrevet 6. september 2022 Så lenge den viser 2-3 skal det ikke være nor problem. Mange som aldri får 3+. Har trålet nettet om dette...Men samtlige som kun har fått 1-2 lenge har vist seg å være sa. Digital viser igjen 1-2 i dag...Hele en uke etter sist den viste 1-2. For meg er egentlig alt håp ute nå. Hcg stiger ikke og da må det være noe galt. Får ikke time hos lege for å måle så tidlig. Anonymkode: 765c0...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #19 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så lenge den viser 2-3 skal det ikke være nor problem. Mange som aldri får 3+. Har trålet nettet om dette...Men samtlige som kun har fått 1-2 lenge har vist seg å være sa. Digital viser igjen 1-2 i dag...Hele en uke etter sist den viste 1-2. For meg er egentlig alt håp ute nå. Hcg stiger ikke og da må det være noe galt. Får ikke time hos lege for å måle så tidlig. Anonymkode: 765c0...595 Huff, jeg skjønner dette er vanskelig. Dessverre er jeg litt enig med deg at det kan virke negativt. Jeg var en av dem som testa positivt lenge (over to uker), men hvor jeg kun fikk 1+2. Etter at jeg hadde blødd og var sikker på at det var SA/kjemisk, så testa jeg fortsatt positivt i fire uker, og det tok tid å komme i syklus. Så jeg vet at en positiv test ikke er nok til at det faktisk går bra. Anonymkode: 34c35...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #20 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg er 11 uker på vei nå og når jeg var 4+2 testa jeg også 1-2 uker på den testen. er som en over her sier, er 1-2 uker siden du ble gravid. Anonymkode: 55c38...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå