AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #21 Skrevet 29. august 2022 Anal til munn er ekstremt intimt og sexy. Synd ikke alle damer er selvsikre nok til å gjøre dette Anonymkode: e379b...18b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #22 Skrevet 29. august 2022 For meg er det å vise følelser. Jeg er god på å tøyse og snakke forholdsvis klokt om ting, men jeg holder kortene tett inntil brystet, men dagen jeg viser sterke følelser for første gang fordi det presser seg frem (sinne, gråt, svakhet) blir jeg alltid livredd. Sex er barnemat for meg. Anonymkode: afa17...63d 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #23 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anal til munn er ekstremt intimt og sexy. Synd ikke alle damer er selvsikre nok til å gjøre dette Anonymkode: e379b...18b Ok boomer Anonymkode: afa17...63d
Gjest Drigo Skrevet 30. august 2022 #24 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 14.00): Sex er det mest intime for meg. Fordi sex kommer i ulike former. Noen ganger knuller man og andre ganger elsker man. Det er stor forskjell synes jeg. Jeg har vært med menn, sittet oppe halve natta og drukket vin og fortalt om livene våre, for så ha veldig intens sex, lenge, med utforsking av kropper, kyssing, kjærtegn, snakking, blottlegging. Jeg klarer ikke komme på noe som er mere intimt enn akkurat det. Det er jo ikka bare sexen i seg selv, men hele opplevelsen. Sexen binder sammen samtalene, følelsene, sårbarheten og gjør det til en sterk fysisk opplevelse. Anonymkode: 78cc2...ba3 Kjenner meg i igjen i mye av dette, bortsett fra at jeg er mann, har sex og samtalene med min kone.😉 Det er herlig når man kan sitte oppe å snakke sånn sårbart om livet, kjærtegne å elske. Enig at den totale opplevelsen kan føles svært nært og intimt.
Gjest Paramount Skrevet 30. august 2022 #25 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 11.48): Jeg ser mange fokuserer på kroppslig intimitet, men for meg er det slike emosjonelle greier, som å dele hemmeligheter, traumer, fantasier. Ting som ingen vet, og som gjør meg sårbar. Anonymkode: 9e4be...134 Dersom en tar et skritt videre og har sex med den personen en deler slike emosjonelle greier med blir det for meg noe veldig intimt. Sex forsegler da en gjensidig tillit og et vennskap, og blir veldig intimt. Akkurat slik sex oppleves i et godt parforhold. I et parforhold formidler sex like mye trygghet og kos som tilfredsstillelse. Det er intimt. En helt annen opplevelse enn ons altså.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #26 Skrevet 30. august 2022 Det mest intime som finnes er å gjøre seg sårbar overfor hverandre og handler sjelden om kropp og nakenhet. Sex kan involvere sårbarhet, men ikke nødvendigvis. ONS er sjelden i intime og selv i et (godt) forhold er det mange som har ikke-intim pliktsex når den andre har lyst, men ikke de selv. Å dele sine innerste tanker og følelser, fortelle om ting man ikke forteller noen andre, er ofte mer intimt enn sex. Anonymkode: bdd39...ebe 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #27 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 13.52): eller at det er "dumt"/"feil" å legge mer i det enn at det bare er gøy og godt og en fysisk nytelse. Anonymkode: a63fe...5be For meg er det helt ukjent å legge masse mening i sex. For meg handler sex om at det er gøy og artig, og ikke stort mer. Nøkkelen her er at det gjelder for meg. Ingen her på KG kan si hvordan ting «skal/burde» være for noen andre en seg selv🤷🏼♀️ Anonymkode: b19f6...c86 2
Snok1 Skrevet 30. august 2022 #28 Skrevet 30. august 2022 Enkelt: »Jeg elsker deg. Jeg er din og jeg kommer aldri til å forlate deg.» 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #29 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det mest intime som finnes er å gjøre seg sårbar overfor hverandre og handler sjelden om kropp og nakenhet. Sex kan involvere sårbarhet, men ikke nødvendigvis. ONS er sjelden i intime og selv i et (godt) forhold er det mange som har ikke-intim pliktsex når den andre har lyst, men ikke de selv. Å dele sine innerste tanker og følelser, fortelle om ting man ikke forteller noen andre, er ofte mer intimt enn sex. Anonymkode: bdd39...ebe Dette ☝️ Anonymkode: 18d3a...a3d 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #30 Skrevet 30. august 2022 Prostituerte kliner ikke leste jeg et sted. For mange ble det for intimt. Det hadde jeg faktisk aldri reflektert over. At å kysse var mer intimt en å gi en blowjob fremsto som litt rart , men ekspertene veit vel best? Anonymkode: 9ba12...3d5 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. august 2022 #31 Skrevet 30. august 2022 Kyssing er mye mer intimt enn å ha sex.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #32 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det mest intime som finnes er å gjøre seg sårbar overfor hverandre og handler sjelden om kropp og nakenhet. Sex kan involvere sårbarhet, men ikke nødvendigvis. ONS er sjelden i intime og selv i et (godt) forhold er det mange som har ikke-intim pliktsex når den andre har lyst, men ikke de selv. Å dele sine innerste tanker og følelser, fortelle om ting man ikke forteller noen andre, er ofte mer intimt enn sex. Anonymkode: bdd39...ebe Dette minnet litt om Eddie Murphy: Yes, yes I fucked her, but I make love to you. Så da var ikke hans utroskap så ille. Han hadde skjønt hvordan endel kvinner tenker.😃 Anonymkode: 9ba12...3d5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #33 Skrevet 30. august 2022 For meg så har det vert å dele alle såre og vanskelige tanker med hverandre. Ting man ikke forteller noen andre. For meg er det utrolig intimt å trøste og tørke hverandres tårer når vi må reise fra hverandre i lengre perioder også helt utrolig intimt. Sex kan også være intimt, men som oftest er det ikke like intimt som de andre eksemplene for meg. Anonymkode: c0a95...276 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #34 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det mest intime som finnes er å gjøre seg sårbar overfor hverandre og handler sjelden om kropp og nakenhet. Sex kan involvere sårbarhet, men ikke nødvendigvis. ONS er sjelden i intime og selv i et (godt) forhold er det mange som har ikke-intim pliktsex når den andre har lyst, men ikke de selv. Å dele sine innerste tanker og følelser, fortelle om ting man ikke forteller noen andre, er ofte mer intimt enn sex. Anonymkode: bdd39...ebe Akkurat. Dette er det samme som jeg, ts mener er beskrivelse på intimitet ❤️ Anonymkode: 38887...b11 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #35 Skrevet 30. august 2022 Sex er åpenbart det mest intime. Jeg kan ikke forstå hvordan det ikke skulle være det. Anonymkode: 12d7f...8ba 3
Isambard Skrevet 30. august 2022 #36 Skrevet 30. august 2022 Jeg mener sex er det mest intime sånn som jeg oppfatter ordet. Det kan sitte lenger inne å dele hemmeligheter, men jeg vil ikke si det er like "intimt.". Det er derfor seksuelle overgrep er så skadelige tenker jeg. Det er mer invaderende enn noe annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå