AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg skal gifte meg med min partner. Han har to veldig fine navn etter fornavnet sitt (ett mellomnavn og ett etternavn) som han bruker i det daglige som ett samlet etternavn (tenk Trygve Slagsvold Vedum, her er jo egentlig bare Vedum etternavnet, men begge brukes som etternavn i dagligtalen etter Trygve). Selv har jeg ikke noe forhold til store deler av slekten min eller etternavnet mitt i dag. Jeg kommer derfor til å bytte til min partners etternavn. Men! Siden begge navnene er så fine – både mellom- og etternavnet hans – vurderer jeg å bytte til begge navnene (altså at jeg ville hett for eksempel Trine Slagsvold Vedum). Er det rart, eller mener dere det er innafor? Det er hyggelig bare å ta etternavnet hans også, selvfølgelig, men siden han bruker begge navn i det daglige, føles det litt rart å bare skulle hete deler av det. Anonymkode: cacd9...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Del Skrevet 25. august 2022 Trådstarter her: Vil bare legge til at min mann syns det bare er hyggelig om jeg tar begge navnene Anonymkode: cacd9...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Del Skrevet 25. august 2022 Ta begge du ❤️ Anonymkode: bfe70...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Del Skrevet 25. august 2022 Ja hvorfor ikke:) gjør det du ønsker:) Anonymkode: 68717...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Del Skrevet 25. august 2022 Det er ikke rart. Anonymkode: 153d2...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Del Skrevet 25. august 2022 Heilt innafor om du syns begge er fine og ønsker det sjølv ikkje noke rart i det Anonymkode: 896ad...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 25. august 2022 #7 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) Tipper at du får en stjerne i margen hos svigermor🙂 Endret 25. august 2022 av NymeriaRhoynar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå