Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager

Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her inne var det spennende ja... Håper det kommer oppdateringer snart og krysser fingrene for at du har fått positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superjenter!!!

Liljen, Missbumblebee, marthepia, Epona, Cr@sh, cr@sh, Petra Prøvedokke, iss, Cr@sh, Liljen, Cr@sh, Petra Prøvedokke, Zenta, iss, Cr@sh, Epica og Shatika - det er så hyggelig å åpne dagboka og se at dere har vært innom her! :kyss::kyss::blomst::blomst:

Dessverre ingen gode nyheter! Fikk mensen lørdag kveld, fire dager på overtid. Jeg er rimelig sikker på at en liten eggcelle var i ferd med å feste seg, og løsnet igjen.

Jeg klarte jo ikke å holde meg, men fortalte til mannen at jeg var på overtid men ikke hadde postitiv test. Vi synes så klart at det er litt trist, for håpet stiger jo når jeg går over tida. Men nå ser vi framover og krysser fingrene for denne prøveperioden. Jeg skal begynne med progesteron på dag 11, og det er jo ikke så lenge til. Håper på det beste da!

Ellers var helga veldig fin, sol og vann og grillings og gode venner - en skikkelig sommerhelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten bare innom en kort tur. Har vært uten nett-tilgang noen dager, men måtte snike meg til litt tid nå for å oppdatere dagboka. Håper det er bra med dere alle som titter innom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du!! lurte veldig på hvor det var blitt av deg!

det var da noe driiit at mensen dukket opp! :sur:

uansett så starter jeg allerede nå med å krysse fingrene for neste PP med progesteron!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å "se" deg....

Kjipern at det ikke ble postiv test denne gangen heller... Men nå er det jo ny og spennende PP med progesteron! Nå er jeg sikker på at det klaffer!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedokke: Nå skal vi få bredbånd hjemme, så da kan jeg være på KG mer regelmessig :hoppe: Krysse, krysse for spire!

Cr@sh: Godt å bli sett, også! :blomst: Satser på at avtalen vår går i boks denne pp-en, da!

shatika: Ha en fin dag! :)

--------------------------------------------------------------------------------

:sove::Gjesp: Føler meg ganske trøtt. Ikke noe nytt der, egentlig! Men ikke så lenge til ferie. Hurra! Tre uker til med jobbing, så er det hasta la vista.

*edit skrivefeil*

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God helg! :kyss: Ja, vi har store planer ...... om å slappe av! :ler: Det har vært et eller annet, besøk, jobb eller tur hver eneste helg i sommer, og det er fylt opp de neste tre helgene også. Så denne har vi ikke planlagt noe som helst! Tar det som det kommer. Siden det er fint vær, blir det vel litt uteaktiviteter. Grillings kanskje? Vi kan ikke grille her vi bor, men det er en fin park ikke så langt unna hvor det er lov å grille. Eller litt vann og strandliv en liten sykkeltur unna. Og så blir det nok en del :humpe: med EL om ikke så mange dager :sjarmor: La dolce vita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det blir hundepass på oss! Vi er "krisehjem" for hunder som venter på omplassering. Dvs vi har nettopp meldt oss. Og nå er det en snill border collie/fuglehund miks som trenger et hjem. Vi venter på beskjed nå om vi skal ta han. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...