Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager

Cymbidium

Anbefalte innlegg

:vinke:

Du er ikke den eneste som er mindre aktiv på KG fortiden... Men koselig at du tittet innom dagboken min når du først var innom! ;)

Jeg skal krysse fingre for at du må ringe og avlyse den legetimen for utredning! :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TeddyToria: :kose:

Missbumblebee: God helg!

Iss: :vinke:

Cr@sh: Stoor :klem: tilbake!

Ventetida før IKM er igang ... tror jeg. FertilityFriend mener ut ifra temperatur at jeg ikke har hatt EL. Jeg mener utifra sekret og div andre ting som oppblåst mage og kvalme at jeg har hatt det, og at tempene ikke var helt på plass dagene etter EL pga nattvakter og lite søvn før måling. Jeg har bare hatt to målinger etter "kanskje EL" som har vært tatt under gode forhold. Det var i går, som var høy og fin, og den andre var i dag og hadde gått ned litt. Men i dag er 8 dpo og den dagen hadde jeg en dip forrige syklus. Hvis jeg har rett, og jeg har en liten tempedip i dag og tempen går opp igjen, har jeg IKM på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hundevalper er utrolig søte! :hjerte:

Tenkte jeg skulle stikke innom å hilse på siden jeg holder til i nabolaget!

Jeg synes heller ikke det er dumt å ta en tur til legen når man har uregelmessige sykluser og er i tvil m.h.t. EL. I våre dager er det jo enkelt å undersøke slike ting og det er jo dumt å :humpe: vettet av seg til ingen nytte, eller... :sjarmor:

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke det er dumt å ta en tur til legen når man har uregelmessige sykluser og er i tvil m.h.t. EL. I våre dager er det jo enkelt å undersøke slike ting og det er jo dumt å :humpe: vettet av seg til ingen nytte, eller...  :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg skjønte ikke mye av det du skrev. Temper ikke selv..

Men jeg håper på at EL var der, og at det klaffer..

Ha en fin fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei jenter, så gode dere er! :kose:

Jeg er her innimellom og leser litt, men har ikke orker å skrive noe særlig. Synes det er veldig tungt å være prøver for tida. På jobben feks, er det flere som gjør det samme som meg som venter barn nå, og det har vært mange "morosomme" kommentarer om at det er bare meg igjen eller om det ikke er min tur snart. :tristbla: Hva skal man si da? "Jo, håper det snart er vår tur, men dessverre så blør jeg ut håpet måned etter måned..."

På den positive siden, har vi begynt så smått med utredning. Fastlegen min er veldig greit, og har gjort det han kan gjøre før vi sendes videre i det offentlige. Men da må vi vente noen måneder til. Han er også utdannet gynekolog, så jeg har fått tatt en innvending ultralyd som var fin :klappe: Jeg grudde meg veldig til det, siden moren min har måtte fjerne livmor og eggstokker pga cyster når hun var bare noen få år eldre enn det jeg er nå. Mannen har vært på en privat klinikk og testet svømmerene sine, og den prøven var helt normal :klappe: Nå venter jeg på svar på blodprøver. Hvis de er normale, er det ikke annet å gjøre enn å vente litt.

Stor klem til dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Epona

Vet så godt hvor tungt det er til tider :klem: Det går i perioder, noen ganger klarer man i gi f'en, andre ganger er alt blytungt. Andre ganger er man optimistisk, og andre ganger klarer man å ta ting som det kommer. Helt normalt, men like slitsomt når det er tungt likevel.. Håper du får en opptur nå. Snart er det vår og kanskje vil det blomstre i hagene dine på mer enn en måte? ;)

Flotte nyheter om gode svømmere!! oG med UL som viser normale funn!! Dette høres oppløftende ut!

Sender deg en stoooor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...