Gå til innhold

Dere som spør bekjente om hvor de bor, hva tenker dere med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, spekulasjoner og krenkende innlegg, samt svar til dette. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/14/2022 at 11:40 PM, AnonymBruker said:

Jeg blir ikke KRENKET. Jeg blir redd! Fordi jeg har angst for at det skal komme ut og falle i feil hender.

Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne et svar. Lyve? Si at det er hemmelig? Forsøke å vri samtalen over på noe annet? Unngå spørsmålet? Stikke av? Forklare situasjonen?

Jeg blir utrolig perpleks 

 

TS

Anonymkode: 4bd5a...deb

Du får angst, men du legger likevel ut bekymringene dine på et åpent forum? Tenk om noen finner ut hvem du er? (AnonymBruker funksjonen er ikke helt sikker, vettu). 

For meg høres du mer ut som en som liker drama enn en som virkelig er redd.

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 0.01):

Det må vel være mulig å få råd fra rette instans når der gjelder slike spørsmål. Er jo ikke første gangen noen lurer på det. 

Hva med å svare vagt? "Akkurat i en overgang nå så bor jeg hos min mor/søsken/venninne, men er på let etter å finne et trivelig sted for meg selv". Du kan velge om du vil si "hos min mor som bor i x kommune/stedsnavn". Kan være et random sted også. Men vær klar over at folk kan stille oppfølgingsspørsmål. "Åja, der bodde jeg for to år siden, hva er adressen?".

Anonymkode: 82c14...a49

Null stress om det spørsmålet kommer, er bare å si at det er like ved bensinstasjonen. Finnes det fler der så spørt de gjerne "ck eller uno?"  og da bare sier man en av dem. 

Anonymkode: 2cb19...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...