Gå til innhold

Jeg må bruke av mine penger når jeg jobber for restauranten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber for en Sushi restaurant med å kjøre ut og levere sushi til folket.

 Jeg kjører en bil med restaurantens navn på, men bilen har ikke gps så jeg må bruke min egen mobil og mobildata for å finne ut de forskjellige adressene.

Jeg er student og har ikke mye penger mellom hendene, og har funnet ut at det går ca 1 til 2 GB i måneden når jeg skal bruke Google Maps som gps.

Jeg har ikke sjans til å finne frem til de forskjellige adressene hvis ikke jeg gjør dette.

Har snakket med de andre som kjører ut mat, og de bruker også sine private mobiler.

Er dette riktig?

Bør ikke restaurantkjeden installere gps eller gi oss en kompensasjon?

Anonymkode: 315b5...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du har en eldre slekting som kan gi deg ett kart? Sånn analogt på papir.

Anonymkode: 7bd97...d8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg jobber for en Sushi restaurant med å kjøre ut og levere sushi til folket.

 Jeg kjører en bil med restaurantens navn på, men bilen har ikke gps så jeg må bruke min egen mobil og mobildata for å finne ut de forskjellige adressene.

Jeg er student og har ikke mye penger mellom hendene, og har funnet ut at det går ca 1 til 2 GB i måneden når jeg skal bruke Google Maps som gps.

Jeg har ikke sjans til å finne frem til de forskjellige adressene hvis ikke jeg gjør dette.

Har snakket med de andre som kjører ut mat, og de bruker også sine private mobiler.

Er dette riktig?

Bør ikke restaurantkjeden installere gps eller gi oss en kompensasjon?

Anonymkode: 315b5...20c

Klart dom ska dekke opp for det! Må selv betale før uniformssko 1500 per år og strumpebukser, men også egen mobil som jeg må bruke i jobb. Begynner å bli dritt lei. Går mye penger hvart år. Ska bytte jobb nå, starte eget! 

Anonymkode: 5bf77...332

  • Liker 8
Lenke til kommentar