Gå til innhold

Hvorfor er det en økning av single, ensomme menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kommer ikke inn på lenken, fordi den er ulovlig.

Anonymkode: 64813...014

https://web.archive.org/web/20220812140432/https://www.clevelandjewishnews.com/columnists/regina_brett/men-do-your-part-get-a-vasectomy/article_dfe50812-18aa-11ed-aa5b-8bd0639d2c5e.html

Anonymkode: a9a32...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes denne er fin, den beskriver virkeligheten:

 

flirt.jpeg

Anonymkode: 4a86b...eb7

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes denne er fin, den beskriver virkeligheten:

 

flirt.jpeg

Anonymkode: 4a86b...eb7

Menn trenger å gjøre noe med seg selv for å gjøre seg mer attraktive for kvinner er det du forsøker å si? 🙄 Akkurat som artikkelen sier?

Anonymkode: a9a32...e57

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig skjer det, på samme måte som mange menn ikke gidder å være med og støtte sin kjære under fødsel. Du skrev noe om at en mann er forventet å se en baby komme ut av dama uten at det påvirker sexlivet. Altså, er det slik at hun enten må føde alene eller klare seg uten sex/med en utro mann etterpå?

Det går fint an å være med på fødsel uten å stirre inn i rovdyrgapet.

Quote

Relevansen er slik at støtte under fødselen er ikke bare å "se masse ekle greier". Da jeg fikk barn nummer to, holdt det på å gå galt. Jeg var altfor smertepåvirket til å tilkalle personell, og det var avgjørende at min eksmann kunne springe og hente sykepleier, som da oppdaget hva som skjedde og tilkalte lege.

Som du hentet fra en misforståelse om at du trodde jeg mente kvinnen skulle  være uten mannen under fødselen. Det var kun din egen ekstrapolering.

Quote

Min mann var med på to fødsler med sin eks, og den ene ungen måtte han ta imot på badet. Han fikk verken avskrekk fra eksen sin eller intimitet med kvinner generelt.

Anonymkode: 2dc3e...e9d

Har vært med på to fødsler selv.

Endret av nisselue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nisselue skrev (5 minutter siden):

Det går fint an å være med på fødsel uten å stirre inn i rovdyrgapet.

Som du hentet fra en misforståelse om at du trodde jeg mente kvinnen skulle  være uten mannen under fødselen. Det var kun din egen ekstrapolering.

Har vært med på to fødsler selv.

Men ingen TVINGER en mann å se "inn i rovdyrgapet". Når man selv velger å utsette seg for det, får man la være å klage på at lysten forsvinner.

Anonymkode: 2dc3e...e9d

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn trenger å gjøre noe med seg selv for å gjøre seg mer attraktive for kvinner er det du forsøker å si? 🙄 Akkurat som artikkelen sier?

Anonymkode: a9a32...e57

Wow...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes denne er fin, den beskriver virkeligheten:

 

flirt.jpeg

Anonymkode: 4a86b...eb7

Jeg synes begge deler kan være harassment hvis kommentaren er sagt i en slibrig tone, med et blunk eller andre pervo-tegn. og kommentaren kan være helt fin hvis den er sagt på en hyggelig måte. Jeg reagerer likt på komplimenter fra menn og kvinner, uansett utseendet og andre faktorer.

Anonymkode: 2dc3e...e9d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen bringer opp fødsler her. Om noen skulle miste lysten på sex etter fødsel må det vel være kvinnen, som nettopp er blitt sprengt i stykker innenfra som direkte følge av nettopp sex. Her må menn bare ta seg sammen, slutte å være så fordømt fragile, og slutte å få alt til å handle om seg. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men ingen TVINGER en mann å se "inn i rovdyrgapet". Når man selv velger å utsette seg for det, får man la være å klage på at lysten forsvinner.

Anonymkode: 2dc3e...e9d

Den kommentaren kom altså i området hvor jeg snakket om disse feministene, hvorav en av tingene jeg ble fortalt i ganske klare ord at slikt må man tåle når det er så naturlig. Ja, mange tåler det. Mange tåler det ikke. Det er ikke en selvfølge. Men enkelte grupperinger sliter med å se at noe utenfor deres egen interessesfære engang eksisterer, så da blir det slike holdninger.

Noe jeg da relaterer tilbake til mange av holdningene i denne tråden hvor kvinner med helt åpenbar snever kunnskap og erfaring med menn føler seg fullt ut kapable til å vite hvordan menn fungerer bedre enn dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alkestis said:

Ser noen bringer opp fødsler her. Om noen skulle miste lysten på sex etter fødsel må det vel være kvinnen, som nettopp er blitt sprengt i stykker innenfra som direkte følge av nettopp sex. Her må menn bare ta seg sammen, slutte å være så fordømt fragile, og slutte å få alt til å handle om seg. 

Ja hvordan våger vi i en tråd om menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nisselue skrev (1 minutt siden):

Den kommentaren kom altså i området hvor jeg snakket om disse feministene, hvorav en av tingene jeg ble fortalt i ganske klare ord at slikt må man tåle når det er så naturlig. Ja, mange tåler det. Mange tåler det ikke. Det er ikke en selvfølge. Men enkelte grupperinger sliter med å se at noe utenfor deres egen interessesfære engang eksisterer, så da blir det slike holdninger.

Noe jeg da relaterer tilbake til mange av holdningene i denne tråden hvor kvinner med helt åpenbar snever kunnskap og erfaring med menn føler seg fullt ut kapable til å vite hvordan menn fungerer bedre enn dem selv.

Men dette er noe man VELGER. Ingen holder en mann fast og tvinger ham til å se "der nede" under fødselen. At det kan skje ved et uhell i kampens hete, er noe annet. Men altså, hvis alle "ekle" kroppslige funksjoner til en partner får en til å miste sexlysten, bør en ikke være i et forhold. For de KAN hende at det blir nødvendig å tørke bæsj og spy etter partneren eller være vitne til mindre delikate vinklinger av kroppen.

Anonymkode: 2dc3e...e9d

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nisselue skrev (2 minutter siden):

Ja hvordan våger vi i en tråd om menn.

Du sier du har vært med på to fødsler. Har du mistet lysten på kona etter det? 

Anonymkode: 2dc3e...e9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Menn trenger å gjøre noe med seg selv for å gjøre seg mer attraktive for kvinner er det du forsøker å si? 🙄 Akkurat som artikkelen sier?

Anonymkode: a9a32...e57

Så du mener at utseendet er avgjørende? Gjengangeren her inne er jo at kvinner skal få se ut som de vil, overvektige. Mens menn kan ikke?

Anonymkode: 4a86b...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dette er noe man VELGER. Ingen holder en mann fast og tvinger ham til å se "der nede" under fødselen. At det kan skje ved et uhell i kampens hete, er noe annet. Men altså, hvis alle "ekle" kroppslige funksjoner til en partner får en til å miste sexlysten, bør en ikke være i et forhold. For de KAN hende at det blir nødvendig å tørke bæsj og spy etter partneren eller være vitne til mindre delikate vinklinger av kroppen.

Anonymkode: 2dc3e...e9d

Ja, det er noe man velger. Men velger man "feil" når man er mann skal man ha bøyelig rygg om man ikke skal knekke. For da får vi høre det, som regel i ganske utvetydige termer. Og etterhvert slutter man å dele ting som kan oppfattes som "feil". Mange leser det som at mannen har sluttet å dele av seg selv, eller aldri snakker om følelsene sine (lengre), eller skygger unna intimitet, eller en hel haug andre resultater.

Endret av nisselue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du mener at utseendet er avgjørende? Gjengangeren her inne er jo at kvinner skal få se ut som de vil, overvektige. Mens menn kan ikke?

Anonymkode: 4a86b...eb7

Haha, men kvinner KAN IKKE se ut som de vil og samtidig få partner. At kvinner ønsker se ut som de vil kan de jo si så mye de vil på dette forumet, det spiller ingen rolle hva de sier; vi virkeligheten vil utseendet ha mye å si hvis du er kvinne og trumfe alle andre egenskaper. Er nok en grunn til at det er flest kvinner med spiseforstyrrelse 

Anonymkode: 28982...a65

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du mener at utseendet er avgjørende? Gjengangeren her inne er jo at kvinner skal få se ut som de vil, overvektige. Mens menn kan ikke?

Anonymkode: 4a86b...eb7

Han i bildet er overvektig. Det er det som er poenget i bildet. Altså er det en mann som ikke tar godt vare på seg selv. Da er han en av de menn som artikkelen handler om.

Anonymkode: a9a32...e57

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sier du har vært med på to fødsler. Har du mistet lysten på kona etter det? 

Anonymkode: 2dc3e...e9d

Nå satt jeg da heller ikke rett ved siden av jordmora. Var jeg ikke klar i å forklare omstendighetene rundt dette og hvor det hele kom fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, men kvinner KAN IKKE se ut som de vil og samtidig få partner. At kvinner ønsker se ut som de vil kan de jo si så mye de vil på dette forumet, det spiller ingen rolle hva de sier; vi virkeligheten vil utseendet ha mye å si hvis du er kvinne og trumfe alle andre egenskaper. Er nok en grunn til at det er flest kvinner med spiseforstyrrelse 

Anonymkode: 28982...a65

Ja, kvinner er den som sliter mest med forholdet til seg selv. 

Når de har blitt feite etter å ha født barn så skal mannen liksom godta det da? Det mener jo kvinner flest, i dag er det liksom er verdens prestasjon å føde et barn. Fremstilles som noe stort.

Anonymkode: 4a86b...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han i bildet er overvektig. Det er det som er poenget i bildet. Altså er det en mann som ikke tar godt vare på seg selv. Da er han en av de menn som artikkelen handler om.

Anonymkode: a9a32...e57

Kan jo ha god helse selv om man er litt overvektig.

Mitt poeng er at kvinner flest ikke godtar å bli stillt krav til. Dere er alltid offer.

Anonymkode: 4a86b...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...