Gå til innhold

Hvorfor tenner jeg som nokså ung mann mest på eldre damer? Ulogisk med tanke på biologi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herzeleid
bullehurk skrev (2 minutter siden):

Dette har du greie på skjønner jeg ....   🙄      NOT !

Har du fått med deg at det har skjedd noe ila. de siste 2-3 tiår ?

Påstanden er vel rent faktisk korrekt, eller mener du de fleste eldre/modne kvinner velger seg yngre partnere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

bullehurk
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette.

Yngre jenter kan ikke måle seg med modne og erfarne kvinner hva sex angår.

Anonymkode: 263d1...1c6

Takk    :roser:

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
bullehurk skrev (11 minutter siden):

Dette har du greie på skjønner jeg ....   🙄      NOT !

Har du fått med deg at det har skjedd noe ila. de siste 2-3 tiår ?

Oooh.. little mister/miss know it all💃🏼

Jeg kan ikke snakke for alle i hele verden. Kun meg selv og mine venninner.

Vi har alle eldre partnere.

Har aldri vært seksuelt tiltrukket yngre.

Vi liker sex med modne og erfarne menn som er trygge på egen seksualitet og har fokus på de tingene som gjør at sex blir bra🤷🏼‍♀️. vi tiltrekkes ikke kleine og uerfarne guttunger med den fremtoningen du viser.

Helt naturlig at kvinner søker eldre partnere. Dette ser du er gjeldene allerede fra jenter i 15-16 års alderen💃🏼
Sånn har det alltid vært, er nå og vil fortsette å være sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bullehurk
herzeleid skrev (5 minutter siden):

Påstanden er vel rent faktisk korrekt, eller mener du de fleste eldre/modne kvinner velger seg yngre partnere?

V el, definer "fleste".  Jeg ser hva som foregår her, i Norge og Skandinavia.  Det er mye mer vanlig med kvinner og yngre menn nå , enn for noen tiår siden. Det er realitetene HER, i miljøene rundt meg/oss.  Jeg driter fullstendig i "rapporter og forskningsresultater" fra Canada eller langtvekkistan som viser blablabla.  Teori og praksis er to forskjellige ting. 

• Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
herzeleid skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig er det korrekt ☺️

Tror «bullehurk» bare er en litt stakkarslig type uten særlig egenerfaring 🤷🏼‍♀️

men, men. Han «ser hva som foregår her» (sick) tross alt😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bullehurk
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

vi tiltrekkes ikke kleine og uerfarne guttunger med den fremtoningen du viser.

Haha... Unnskyld meg, men du kan ikke ha vært her lenge. Jeg har faktisk innovertiss.

Forresten er ikke jeg heller intr. i umodne guttunger, men unge voksne menn ca 25-35

• Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
bullehurk skrev (Akkurat nå):

Haha... Unnskyld meg, men du kan ikke ha vært her lenge. Jeg har faktisk innovertiss.

Forresten er ikke jeg heller intr. i umodne guttunger, men unge voksne menn ca 25-35

Samma det.

Faktum er at kvinner flest foretrekker eldre partnere, og at det er grunner til det🤷🏼‍♀️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
herzeleid
bullehurk skrev (9 minutter siden):

V el, definer "fleste".  Jeg ser hva som foregår her, i Norge og Skandinavia.  Det er mye mer vanlig med kvinner og yngre menn nå , enn for noen tiår siden. Det er realitetene HER, i miljøene rundt meg/oss.  Jeg driter fullstendig i "rapporter og forskningsresultater" fra Canada eller langtvekkistan som viser blablabla.  Teori og praksis er to forskjellige ting. 

Det virker som du misforstår. At noe er vanligere nå enn før endrer jo ikke på at det fortsatt utgjør et klart mindretall av forhold og at de fleste kvinner velger noe annet. 

Nå er det angivelig kun omkring 1/5 forhold der kvinnen er eldst, og generelt ser vi at kvinner er 2-3 år yngre enn mannen sin, i Norge. Jeg skjønner ikke at du tar sånn på vei for dette. Det er ingenting galt i seg selv ved å tilhøre et mindretall. 

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/er-du-2-eller-3-ar-yngre-enn-mannen-din

https://snl.no/partnerpreferanser

• Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer

Som 20 åring tente jeg på at hun på 50 var så behagelig og deilig å prate med. Jeg tente på kommunikasjonen hennes, og hun tente på min nysgjerrighet. Pang, sa det i trusene vårres. Og det som også tente oss var at vi var som spioner som elsket hverandre..  Jeg var sjenert og uredd på samme tid, maskulin, kjekk, forelsket og eventyrlysten. Jeg må ha vært et fantastisk skue,  som var så lærevillig, utholdende og som også kysset henne mye❤

Det var bare så hærlig å høre at hun fikk så mange orgasmer, så hærlig at hun gav meg muligheten. Jeg er så dypt takknemlig av hennes lærdom, hennes kåthet, ærlighet og omsorg hun ga meg❤

Det er også derfor jeg blir så glad av å se @bullehurk og andre kvinner, tar så godt vare på.. og gir en ung manns drøm gå i oppfyllelse😍 Dere er gullegode😘

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...