AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Nå er det snart 6 mnd siden fødsel å jeg har meldt meg inn på treningssenter. Hadde et greit svangerskap med litt plager i bekken. Fødsel var fin, ingen problemer etter det. Men jeg er likevel redd for å gjøre noe feil når jeg skal starte opp igjen. Er det bare å begynne? Er ikke veldig glad i å trene kjerne, men må kanskje legge inn noen øvelser med det? er markløft, knebøy, nedtrekk osv med de store muskelgruppene grei å begynne med? Øke rolig i vekter? ønsker gode tips ❤️ fra en livredd førstegangsmamma Anonymkode: 60bc8...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Hvis du har råd, anbefaler jeg PT☺️ Beste investeringen jeg har gjort! Anonymkode: 807d0...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du har råd, anbefaler jeg PT☺️ Beste investeringen jeg har gjort! Anonymkode: 807d0...c04 Er dessverre ikke PT på senteret jeg bruker, tenker og at jeg kommer til å trene på kveldstid når baby sover og samboer er hjemme fra jobb. Eller tenkte du PT over nett? Anonymkode: 60bc8...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 Det er bare å sette igang, men hvis det er skummelt kan du sjekke ut tilbudet til for eksempel Pia Seeberg over nett som blant annet er trening etter graviditet. Anonymkode: 59ddf...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå