Gå til innhold

Nav vil ha signert kontrakt, men jeg kan ikke laste opp et signert dokument...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I forbindelse med søknad om dagpenger krever nav at jeg laster opp to signerte arbeidsavtaler. Problemet er at når jeg prøver å laste opp de aktuelle dokumentene så får jeg beskjed om at det ikke er mulig å laste opp signerte pdf'er på navs hjemmeside, og at jeg må enten fjerne signaturen (slik at kontrakten ikke er gyldig..) eller konvertere til en bildefil. 

Noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? 

Anonymkode: 9df4b...e64

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I forbindelse med søknad om dagpenger krever nav at jeg laster opp to signerte arbeidsavtaler. Problemet er at når jeg prøver å laste opp de aktuelle dokumentene så får jeg beskjed om at det ikke er mulig å laste opp signerte pdf'er på navs hjemmeside, og at jeg må enten fjerne signaturen (slik at kontrakten ikke er gyldig..) eller konvertere til en bildefil. 

Noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? 

Ta screenshots av kontrakten og lagre som bildefil

Anonymkode: 119d8...205

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Den ene kontrakten er på 20 sider, jeg hadde håpet på en litt mer lettvint metode 😛 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smilo
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den ene kontrakten er på 20 sider, jeg hadde håpet på en litt mer lettvint metode 😛 

har du signert den digitalt via et program eller skrevet på den og scannet den inn etterpå?

Hvis det er det første kan du prøver å skrive ut og så lagre den i pdffil Hvis det er det siste kan jeg ikke skjønne hvorfor du får feilmelding 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nav trenger neppe en 20 siders kontrakt. Ta forsiden og siden med signatur.  Last opp screenshot eller ta bilde hvis du har den i papirform. 

Anonymkode: 93469...eb0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...