Gå til innhold

Har personlighet noe å si om personen er drit fin?


Hege q

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, jeg kan miste totalt interessen når folk åpner munnen🙈

Og motsatt. En som jeg egentlig ikke hadde sett to ganger på ute på gata kan bli mye kjekkere ut ifra hva han sier, stemmen og hvordan han oppfører seg.

Husker en i kassa på rema. Så helt midt på treet ut, men så åpna han munnen og ut kom den dype bassen 😍

Anonymkode: 9d1fb...d56

Stemme vil ikke det også gå under utseende altså ikke at en ser den, men at den er behagelig før øret som resten kan være behagelig for øyet?

Oppførsel derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei personlighet har ikke noe å si dersom personen ikke er svært ufin og konfronterende. de som sier noe annet bare øker prisen på seg selv.

det som drar oss damer er utseende og status kombo. se rundt deg , de som sliter mest er de som ikke er så tiltrekkende. de  som har utseende glir forbi. 

hvordan blir vi kjent? hvem er det visir en sjans til å vise personligheten? jo de som har utseende. 

Anonymkode: bcf11...818

Utseendet har mye å si for å komme i kontakt i utgangspunktet, det gjelder begge kjønn. Men også vakre kvinner faller fort gjennom hvis de har en gørrkjedelig personlighet. De kan nok få bortimot hvem som helst til sengs, men er de ute etter forhold vil de oppleve at mange fort blir lei. (men vil nok ikke forstå at det er fordi de er så kjedelige og heller løpe til kg for å klage over hvor håpløse menn er 😂

 

Anonymkode: f5270...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Utseendet har mye å si for å komme i kontakt i utgangspunktet, det gjelder begge kjønn. Men også vakre kvinner faller fort gjennom hvis de har en gørrkjedelig personlighet. De kan nok få bortimot hvem som helst til sengs, men er de ute etter forhold vil de oppleve at mange fort blir lei. (men vil nok ikke forstå at det er fordi de er så kjedelige og heller løpe til kg for å klage over hvor håpløse menn er 😂

 

Anonymkode: f5270...5f4

707390651_Screenshot2022-08-13at07_40_21.png.05f47d65808b46f28a0134d40ed59a4f.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 time siden):

707390651_Screenshot2022-08-13at07_40_21.png.05f47d65808b46f28a0134d40ed59a4f.png

Ja? Det ene var svar til ts, det andre var svar til ei som påstod at det ikke hadde noe å si for pene kvinner. Som du ser i begge svar sier jeg at personlighet er veldig viktig. Tenker da for forhold (tok i grunnen for gitt at det var det vi snakket om). At det har mindre å si i rene seksuelle relasjoner motsier ikke at det har mye å si i kjæresteforhold. Men har personen motbydelige holdninger får man ikke lyst på sex med vedkommende heller. Så det spiller alltid en viss rolle. 

Anonymkode: f5270...5f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, personlighet har mye å si.

Jeg har jo møtt ufattelig kjekke menn som det ikke ble noe med fordi de var dumme eller kjedelige. 

Anonymkode: 3c33c...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (9 timer siden):

Ja eller nei?

 

jeg mener ikke sånn toxic personlighet. Men hvis personen er drit fin, men personligheten er litt kjedelig å tør, passer du da eller ikke?

Du vil jo kjede deg da? Jeg har sett pene mennesker som var helt grå. De var ikke utrivelige, men det var liksom ingenting å gjøre eller snakke om når de var i nærheten. Om du høvler over dem i fylla er kanskje greit. Men ellers? Det seksuelle blir jo også voldsomt dempet når du du blir klar over dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hege q skrev (11 timer siden):

Ja eller nei?

 

jeg mener ikke sånn toxic personlighet. Men hvis personen er drit fin, men personligheten er litt kjedelig å tør, passer du da eller ikke?

ja, personlighet trumfer utseende på sikt

Anonymkode: bf652...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men personer som er dritfin har som regel helt ok personlighet uansett så det er sjelden et problem. 
 

De med værst personlighet er oftest de som er midt på treet. Fordi de hever seg over de som er stygge og de er samtidig bitter på de som er mer attraktiv enn dem selv / oppnår mer enn dem selv.

Anonymkode: 3452a...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (12 timer siden):

Ja eller nei?

 

jeg mener ikke sånn toxic personlighet. Men hvis personen er drit fin, men personligheten er litt kjedelig å tør, passer du da eller ikke?

Vil si personligheten har nesten alt å si🤷🏼‍♀️
 

Hjelper ikke at en person ser smashing ut om personligheten ikke står i stil.

Men med en bra personlighet spiller utseende langt mindre rolle💃🏼

Anonymkode: 5b8e1...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig trumfer alltid utseende. Folk kan være så digge de bare orker men det hjelper ikke om personen ikke er bra/kjedelig osv. Har likt folk som utseendemessig egentlig ikke er min type ,men energi og holdning har jævlig mye å si

Anonymkode: beceb...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, personlighet mye å si for hvor pen jeg syntes en person er. Mange blir helt klart penere når man lærer de å kjenne, men det går selvfølgelig andre veien og..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan være så fin som bare det, men uten en personlighet jeg tiltrekkes av så finner jeg personen lite interessant. Glansbilder kan man glo på i ukeblader..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja var borti ei fin ei en gang men makan til frekkhet skal man lete lenge etter jeg gikk fort avgårde for å si det sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr en gang som hadde et kjedelig utseende og overvektig, men han hadde en helt super personlighet. Vi var sammen i 5 år. 

Anonymkode: 4f03e...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller blitt til at jeg unngår veldig pene mennesker. Erfaringsmessig har de ofte flytt på utseendet, og fått ganske negative trekk i personlighet.

Nei, velger heller noen som er interessante og morsomme. Som kan kunsten å konversere.

Utseendet forfaller, en skal bli gammel sammen med personligheten - eller personen rett og slett ❤️ 

 

Anonymkode: aea54...9e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig trumfer alltid utseende. Folk kan være så digge de bare orker men det hjelper ikke om personen ikke er bra/kjedelig osv. Har likt folk som utseendemessig egentlig ikke er min type ,men energi og holdning har jævlig mye å si

Anonymkode: beceb...72c

Dette er jo sånn sludder man ofte hører fra kvinner. Du sier «ikke min type», men dette var neppe uattraktive menn. Så det er inget poeng fra din side. 
 

Man kan gnåle så mye man vil om hvor viktig personlighet er om man ønsker å fremstå som moralistiske, men faktumet er at personligheten spiller først inne når personen er attraktiv nok i utgangspunktet. Med unntak av de som er uattraktiv selv. De må vel basere alt på personlighet da de ikke får date pene folk 😂

Anonymkode: 3452a...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er jo sånn sludder man ofte hører fra kvinner. Du sier «ikke min type», men dette var neppe uattraktive menn. Så det er inget poeng fra din side. 
 

Man kan gnåle så mye man vil om hvor viktig personlighet er om man ønsker å fremstå som moralistiske, men faktumet er at personligheten spiller først inne når personen er attraktiv nok i utgangspunktet. Med unntak av de som er uattraktiv selv. De må vel basere alt på personlighet da de ikke får date pene folk 😂

Anonymkode: 3452a...22a

Med mindre ditt navn er Google så slutt å lat som om du vet alt. Lær deg å snakk på dine egne vegne fremfor å snakke på andres og et kjønn sine vegne, det trengs ikke så spar oss og er en svært lite attraktiv egenskap i utgangspunktet. 

Anonymkode: 73627...5e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du mener, og også tidshorisonten. Var det bare casual så hadde det gått greiere, men for noe langvarig hadde det nok blitt litt kjipt. 

Kommer også an på hva du mener med kjedelig. Er noen folk som ikke klarer å være morsomme, men de setter fortsatt pris på at andre er det, og så har du noen som bare ikke har sans for humor og du får dem ikke til å le.

Jeg kan leve med at en kvinne ikke er morsom eller har gode ideer, så lenge hun setter pris på at jeg er morsom og har gode ideer, og er med på forslagene, men om hun er umulig å få til å le, og ikke vil høre på kreative ideer og forslag og bare vil gjøre alt på sin egne kjedelige måte, så hadde jeg ikke holdt en uke.

Eller for å ta et mer spesifikt eksempel. Det er greit om hun ikke har fantasi til å prøve nye ting i senga, så lenge hun er med på å prøve mine ideer. Da er det helt greit at hun ikke kommer med noen forslag selv. Men om hun blånekter å gå med på noen ideer, og det eneste hun er med på er misjonær med lyset av, så er det helt no-go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...