Gå til innhold

Har personlighet noe å si om personen er drit fin?


Hege q

Anbefalte innlegg

Ja eller nei?

 

jeg mener ikke sånn toxic personlighet. Men hvis personen er drit fin, men personligheten er litt kjedelig å tør, passer du da eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlighet trumfer utseende , definitivt. 

Anonymkode: 3fcfa...c4a

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har blitt sjekket opp av mange pene menn på byen, som jeg da har forlatt der fordi de klarer ikke holde en samtale i 20 minutt engang.

Anonymkode: 1d10f...585

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan miste totalt interessen når folk åpner munnen🙈

Og motsatt. En som jeg egentlig ikke hadde sett to ganger på ute på gata kan bli mye kjekkere ut ifra hva han sier, stemmen og hvordan han oppfører seg.

Husker en i kassa på rema. Så helt midt på treet ut, men så åpna han munnen og ut kom den dype bassen 😍

Anonymkode: 9d1fb...d56

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mer usedvanlige tilfeller kan personlighet helt sikkert slå ut som noe gjør en person nevneverdig attraktiv eller uattraktiv. Men innenfor et noenlunde normalt spekter av oppførsel og personlighet er det nok heller sånn at vi tilskriver "bra personlighet" til folk som er fysisk attraktive, og "dårlig personlighet" til folk som ikke er det.

Det er forsket mye på dette, og konklusjonene er helt tydelige; Vi tilskriver fysisk attraktive mennesker en hel rekke med helt urelaterte kvaliteter (bra personlighet, morsom, smart, reflektert o.s.v.), og motsatt for folk som er lite fysisk attraktive. Det kalles "halo effekten ". Faktisk stikker dette så dypt i menneskepsyken at foreldre til og med passer best på det barnet de syns er mest fysisk attraktivt (underbevisst), og dårligst på det de syns er minst.

Anonymkode: ed89d...7e4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hege q skrev (17 minutter siden):

Ja eller nei?

 

jeg mener ikke sånn toxic personlighet. Men hvis personen er drit fin, men personligheten er litt kjedelig å tør, passer du da eller ikke?

Personlighet har da alltid noe å si! Det hjelper ingenting med bra utsende hvis personligheten er dårlig. Motsatt også sikkert, så begge deler er viktig. Er mann for øvrig. 

Anonymkode: f5270...5f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Har møtt mange som har sett kjekke ut men om personligheten ee dritt, er det akkurat som om de blir umiddelbart mye styggere. Merkelig fenomen

Anonymkode: ebf2d...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt. For det første forsvinner fasaden før eller seinere uansett og noen såpass snevre og overfladiske verdier som at utsende triumfer alt den er jeg ikke med på. Utsende betyr noe ja, det er det vi først møter og en danner seg meninger om mennesker basert på utsende men nå snakker vi forhold og ikke om noen en ser på bussen i 4 sekunder.

Om personligheten til vedkommende får meg til å heller ønske meg tilbake til blokkspilltimene på barneskolen, se vaskemaskinen snure rundt eller jeg synes det er mer spennende å heller prøve å føre en samtale med en kjøttmeis kontra dette tørre kjedelige menneske er jo forholdet daukjørt før start, hva pokker skal en med en blankpolert fasade da når det er fullstendig hult og tomt. En bør matche hverandre i personligheten, og utsende når ikke personligheten til anklene engang på rangstigen i så måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg husker da jeg jobba med en fyr som liksom skrøt av at han var lat. Han var veldig pen og egentlig som en 2 hakk mer sexy utgave av eksen som nettopp hadde dumpa meg. Han hadde vært modell for et lokalt varemagasinblad og var opptatt av det. Det irriterte meg at han ikke var ydmyk i forhold til det, han mente det var fortjent osv.

Plutselig så jeg for meg et liv med ham, veldig pen men lat og opptatt av gammel berømmelse, 2-3 unger som han overlot ansvaret for til meg, overgrodd hage og at han blei feit etter 40 fordi han var for lat til å trene 😄

Anonymkode: e9207...11a

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (31 minutter siden):

Ja eller nei?

 

jeg mener ikke sånn toxic personlighet. Men hvis personen er drit fin, men personligheten er litt kjedelig å tør, passer du da eller ikke?

Ja. Punktum.

Fin kan være greit for noe kortvarig / useriøst.

På lengre sikt skal man også trives sammen.

Og livet er jævlig langt,..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei personlighet har ikke noe å si dersom personen ikke er svært ufin og konfronterende. de som sier noe annet bare øker prisen på seg selv.

det som drar oss damer er utseende og status kombo. se rundt deg , de som sliter mest er de som ikke er så tiltrekkende. de  som har utseende glir forbi. 

hvordan blir vi kjent? hvem er det visir en sjans til å vise personligheten? jo de som har utseende. 

Anonymkode: bcf11...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg var sammen med en liten stund var helt nydelig, skikkelig skikkelig modell fin + syyykt bra kropp. 
 

men han var så kjedelig og hadde en såpass kjedelig personlighet at det var jo ikke gøy å henge med han lengre. 
tror kanskje noen tester ut forholdet litt lengre hvis en person er ekstra fin. Men personlighet er mye viktigere enn utseende .

 

+ hvis jeg faller for personen så blir han automatisk enda finere utseendemessigt i mine øyne 

Anonymkode: 691b3...969

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (1 time siden):

Ja eller nei?

 

jeg mener ikke sånn toxic personlighet. Men hvis personen er drit fin, men personligheten er litt kjedelig å tør, passer du da eller ikke?

Personligheten er av 99,9 % betydning. Med en dårlig personlighet nytter det ikke å se ut som en prins. Ingen forhold basert på utseende vil fungere heller. 

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er heldigvis ikke sånn at man enten velger en partner som er fysisk attraktiv for deg, eller har en personlighet du liker. Ingen av oss liker alt ved alle, men vi liker også ulike ting når det gjelder utseende og personlighet. Jeg kan også ta meg selv i å stirre på en spesielt visuelt pen person, eller bli fascinert av en med en usedvanlig karisma, intelligens eller en med en ekstremt tiltrekkende personlighet, men det betyr ikke at det er et menneske jeg ønsker å leve med, eller som jeg vil ha som venn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den peneste fyren jeg har data vraka jeg pga personligheten. Så tar heller en middels pen en med humor og fin personlighet. Any day.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt å si! Lå med en men orka aldri høre han prate så vær gang han åpna kjeften kledde jeg bare av meg så han holdt kjeft🤪 exen min var snill å jeg falt får han å var med han i maaange år 🥰 litt mer surr nå da får nå er jeg interessert i en langt over min liga 😂

Anonymkode: 93bbc...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...