AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #1 Del Skrevet 11. august 2022 Vi var å sjekket oss hos privat klinikk, alt så bra ut hos meg. Men mannen min har dårlig sædkvalitet og levedyktighet… De anbefalte IVF… men er det noen her som har klart å bli gravid? til tross for dette hos mannen? Anonymkode: 2e05d...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 12. august 2022 #2 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi var å sjekket oss hos privat klinikk, alt så bra ut hos meg. Men mannen min har dårlig sædkvalitet og levedyktighet… De anbefalte IVF… men er det noen her som har klart å bli gravid? til tross for dette hos mannen? Anonymkode: 2e05d...907 Vi klarte det, de anbefalte ivf fordi han hadde altfor få sædceller. Ble gravide med fertilaid vitamintilskudd for han (to ulike bokser) og fertilityplus fertil lubricant (glidemiddel som gjør at spermen svømmer bedre fram til egget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Laura80 skrev (7 timer siden): Vi klarte det, de anbefalte ivf fordi han hadde altfor få sædceller. Ble gravide med fertilaid vitamintilskudd for han (to ulike bokser) og fertilityplus fertil lubricant (glidemiddel som gjør at spermen svømmer bedre fram til egget) ahh, så godt å høre! Vi har prøvd i 7 mnd nå, så vi tenker å prøve i 1,5-2 år før vi evt går ivf Anonymkode: 2e05d...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Laura80 skrev (15 timer siden): Vi klarte det, de anbefalte ivf fordi han hadde altfor få sædceller. Ble gravide med fertilaid vitamintilskudd for han (to ulike bokser) og fertilityplus fertil lubricant (glidemiddel som gjør at spermen svømmer bedre fram til egget) Fertilaid inneholder hovedsakelig vitaminene D, K, B-2, B-9 og B-12, i tillegg til mineralene sink og magnesium (pluss noen mystiske urter). Hvorfor tar ikke alle som sliter med å bli gravide tilskudd av disse vitaminene og mineralene, siden det tydeligvis hjelper? Anonymkode: 5aa41...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå