Gå til innhold

Gavetips til 1-års bryllupsdag (papirbryllup)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg skal om litt feire vår 1 års bryllupsdag med en weekend på hotell. Ønsker å gjøre litt stas på dagen da vi ikke hadde noe bryllupsreise etter vårt bryllup i fjor, (vi er småbarnsforeldre og jeg var sliten og gravid). 

1-års bryllupsdag er jo såkalt papirbryllup, og jeg skulle gjerne gitt ham en liten gave i den anledningen men vet ikke hva...Trenger ikke være noe dyrt eller eksklusivt, men er helt tom for ideer. Han har stort sett det han trenger av notatbøker og andre ting i papir. Blomster i papir ser jeg noen gir, men tror det bare vil bli liggende og støve bort.

Noen som har noen papir-gavetips?

Anonymkode: 9445f...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ga en bok, men husker ikke helt hvilken akkurat nå 🙈 Lurer på om det var en om matlaging da mannen min er interessert i det. Bok er ihvertfall kanskje et tips? 

Ellers kan man jo gi det meste som papir på en eller annen måte. Hva med billetter til noe? 

Anonymkode: 44d14...99a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ga en bok, men husker ikke helt hvilken akkurat nå 🙈 Lurer på om det var en om matlaging da mannen min er interessert i det. Bok er ihvertfall kanskje et tips? 

Ellers kan man jo gi det meste som papir på en eller annen måte. Hva med billetter til noe? 

Anonymkode: 44d14...99a

Jeg tenkte også at det å printe ut billetter til noe kuuuult kjøpt via Ticketmaster kunne være en god idé :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis målet er å glede ham, så gi ham en ting han virkelig ønsker seg uansett om det er papir-relatert. Symbolikk av den art (papirbryllup) betyr veldig lite for menn flest. For øvrig tenker jeg det er 'stas' nok å feire dagen med weekend på hotell. 

Anonymkode: a5522...64b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 20.31):

Hvis målet er å glede ham, så gi ham en ting han virkelig ønsker seg uansett om det er papir-relatert. Symbolikk av den art (papirbryllup) betyr veldig lite for menn flest. For øvrig tenker jeg det er 'stas' nok å feire dagen med weekend på hotell. 

Anonymkode: a5522...64b

Og uansett hva gaven er kan man skrive det ned på en aldri så liten papirlapp og pakke det inn i en liten papireske fra Søstrene Grene eller noe. Det blir nok helt topp hva enn TS finner på :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...