AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #101 Del Skrevet 10. august 2022 «Fluen» med Jeff Goldblum. Tror jeg var rundt åtte, og snek meg til å se den på TV… Var livredd etterpå, husker frykten enda. Anonymkode: e6fdc...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 10. august 2022 #102 Del Skrevet 10. august 2022 Human centerpiece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 10. august 2022 #103 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Fluen» med Jeff Goldblum. Tror jeg var rundt åtte, og snek meg til å se den på TV… Var livredd etterpå, husker frykten enda. Anonymkode: e6fdc...5f6 Den er grusom!! 😱 Så også den i altfor ung alder! For min del var det dog et spill som min storebror spilte, Resident evil, som virkelig har festet seg i hodet fra barndommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 10. august 2022 #104 Del Skrevet 10. august 2022 It (den orginale og spesielt scenen med It i det tjernet) The grudge Pet semetary (scenen med Zelda) Påskekrim som gikk for rundt 10-15 år siden hvor morderen hadde bodd i veggen til de han drepte. Ikke skrekkfilm, men ivo caprino dukkene, fraglene og grizzly tales for gruesome kids. Nå ser jeg på skrekkfilmer og blir ikke redd av så mange (med unntak av The conjuring og andre filmer hvor det er demoner) Synes faktisk at The ring, The grudge er ganske triste filmer! Haha.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 10. august 2022 #105 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Begynte å like skrekkfilmer tidlig men var en scene jeg husker fra jeg var barn som jeg ble redd av lenge etterpå. Jeg var nysgjerrig når noen så en hai film, og måtte se akkurat når en hai tok en mann. Det var alt blodet og skriket fra mannen som skremte meg og det var jo første gangen jeg så en scene der et menneske ble drept av en hai. Husker ikke hvilken hai film det var men det var ikke Haisommer. Ellers skremte Hufsa i mummidalen meg selv om det ikke var skrekkfilm. Endret 10. august 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #106 Del Skrevet 10. august 2022 Hufsa fra mummiedalen. 🙈 The blair witch project. 😬 I voksen alder så er det The Road med Viggo Mortensen. Er vel ikke en ren skrekkfilm? Men en helt forferdelig film å se på. Desperate mennesker og kannibalisme. Ble dårlig 😵 Anonymkode: 915f7...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #107 Del Skrevet 10. august 2022 Ikke akkurat en skrekkfilm, men Changeling. Klarer ikke å se den i en voksen alder en gang. Anonymkode: 54e8c...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 10. august 2022 #108 Del Skrevet 10. august 2022 da jeg var liten unge på 80 tallet var jeg redd for : - Hufsa , søppeldynga og gorgene fra Fragglene , Emil sin far (emil i lønneberget), Jenta fra verdensrommet , the dark crystal, muppetshow (det brune trollet med den store kjeften)Nazi- smeltescenen fra "raiders of the lost ark" såg den i som 10 åring -90 tallet : den norske krimserien der hele bygda var korrupt og det var en creepy skole de spilte musikk fra men ingen elever, twin peaks , sometimes they come back, Aliens, the Blair witch project . Var aldri redd for å se de slaughterfilmene Skrik,fryktens sommer (syns folka og politiet var steindumme) Har ikke sett noe særlig skrekk som voksen -men syns psykologisk thriller er ofte skumlere enn hufser og øksemordere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #109 Del Skrevet 11. august 2022 Pet Cemetary The Exorcist, onde barn er noe av det skumleste som finnes... Anonymkode: 5c98e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #110 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 0.52): Christine heter den. Bilen var visst en 1958 Plymouth Fury. Den er ekkel. Anonymkode: 31155...442 Ja, det er jo egentlig en bok. Kjøpte den boka på loppis nå i våres. Men, når alle her sier at den er så skummel så vet jeg ikke om jeg tør å lese den 😱 Anonymkode: 3b7e2...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #111 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 21.54): Hufsa fra mummiedalen. 🙈 The blair witch project. 😬 I voksen alder så er det The Road med Viggo Mortensen. Er vel ikke en ren skrekkfilm? Men en helt forferdelig film å se på. Desperate mennesker og kannibalisme. Ble dårlig 😵 Anonymkode: 915f7...f29 Helt enig. Den filmen er så tung, mørk og vanskelig å se på. Ble ordentlig lei meg og fikk vondt i magen av The Road. Anonymkode: 3b7e2...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #112 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg var ikke barn, men The grudge på kino da jeg var 18, og jeg sov med lyset på i lang tid etterpå 🤣 Anonymkode: 1a1b4...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 12. august 2022 #113 Del Skrevet 12. august 2022 The ring, the grudge og et ubesvart anrop. Likbleke jenter med langt svart hår var det som skulle til for å skremme livskiten ut av meg🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 12. august 2022 #114 Del Skrevet 12. august 2022 (endret) Kanskje ikke skrekkfilm, men jeg husker at jeg ikke fikk sove på lenge etter at jeg så episoden av «brødrene Dahl - og spektralstenene» (eller hva det het) der det var noen øyne som beveget seg bak et bilde 😅 Endret 13. august 2022 av Helene1982 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 12. august 2022 #115 Del Skrevet 12. august 2022 Blair Witch Project..herrejesus. Det var noe med enkelheten i filmen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #116 Del Skrevet 12. august 2022 The grudge og the ring ødela meg uten at jeg hadde sett noen av dem. Hadde bare hørt om the ring og hadde sett reklamen for the grudge. Samme med ubesvart anrop, den ødela meg bare ved at jeg så coveret på en utleiekiosk en gang. Jeg så ikke the grudge eller the ring før i voksen alder, mener jeg var 22-23 år men de ødela meg helt fra ungdsomsskolen. Ubesvart anrop har jeg aldri turt å se. Anonymkode: e7dd9...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 12. august 2022 #117 Del Skrevet 12. august 2022 Silent Hill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. august 2022 #118 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg har ingen skrekkfilmer fra da jeg var barn, fordi mine foreldre var flinke til å sette grenser for meg. Men jeg var helt i begynnelsen av tenårene da jeg så BOB fra Twin Peaks, og det er noe som treffer meg enda, over tyve år senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #119 Del Skrevet 12. august 2022 Pompel og Pilt. Kom aldri over Gorgon Vaktmester. Ble faktisk bare laget 5 episoder, blant annet fordi NRK fikk mye klager fra foreldre til vettskremte barn. Anonymkode: 6aec1...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #120 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 2.28): Candyman? Anonymkode: 36a49...c2c Tror hun tenker på Bloody Mary, Candyman kom vel en del senere? Anonymkode: e7dd9...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå