Gå til innhold

Pulevenn som har begynt å bli «usjarmerende»


Odasol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Odasol skrev (1 minutt siden):

Vi har vært på date i starten, å gjort andre ting sammen. Snapper hver dag i 6 mnd. Han har tatt masse initiativ til kontakt eller at vi skal møtes. 

det har jo bare vart i er halvt år. Snu før det er for sent…. 

Anonymkode: e6983...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine pulevenner har vært snille, spandable og behandlet meg med respekt. Noe annet hadde ikke jeg giddet. Foreslår at du finner deg noe annet. Masse å ta av.

Anonymkode: e792d...584

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (3 minutter siden):

Siden han har endret seg, prøver han å markere siden han veit jeg er betatt? Prøver han å skyve meg unna? 

Spør han rett ut istedenfor, så får du et svar. 

Anonymkode: 5b54c...ca2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 22.49):

Hei odasol, 

Ser at noen kan svare noe ‘…Anonymkode: 03732...46f

 

Endret av Odasol
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 23.39):

Spør han rett ut istedenfor, så får du et svar. 

Anonymkode: 5b54c...

Endret av Odasol
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (55 minutter siden):

Riktig. Jeg ønsket bare en takk. Og hadde han sagt hvor mye skylder jeg deg, så hadde jeg sagt jeg husker ikke. Selvom han fikk kvitteringen i posen med mat

Hvorfor forventer du takk fra en som åpenbart bare utnytter deg og ikke bryr seg om deg? 

Han vet du har følelser for han. Måten han håndterer det på, er at han ber deg gjøre masse dyre tjenester for han, og at han ikke en gang gidder å reise for å besøke deg. Skal det bli noe på deg, så får du reise til han, og betale for det i form av varer og tjenester for han i tillegg. 

Det store spørsmålet her er jo hvorfor du tillater at noen andre behandler deg sånn, og hvorfor du fortsetter? Beklager å måtte si det, men det blir aldri dere. Hvis han ville det, så hadde han gjort det for lengst. Dessuten er det ingen ønskedrøm å ha en partner som behandler andre i en sårbar situasjon sånn som han gjør mot deg. Han er jo direkte stygg med deg. I tillegg, jo mer han kan tøye strikken og få deg til å gjøre ting for seg uten så mye som et takk en gang, jo mer respekt mister han for deg. 

Det eneste riktige du kan gjøre her nå, er å slutte å la han utnytte deg så til de grader. Kutt all kontakt nå. Det eneste du gjør med å fortsette kontakten, er å miste respekten for deg selv på veien, samtidig som at du forlenger sorgprosessen. 

Anonymkode: a8105...b6b

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Odasol said:

Men føler liksom han behandler meg som dritt 

Det er akkurat det han gjør. Og det er da det er på tide å gå, for du skal ikke bli behandlet som dritt.

Skjønner du det? GÅ. Ellers blir det bare mer drittbehandling fra ham.

Anonymkode: 8e2b6...cae

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (4 minutter siden):

Han har god hukommelse å husker ting vi har pratet om. Er da jævelig merkelig at han glemmer å spørre om hvor mye han skylder meg. For lenge siden så skyldte han meg en større sum for noen ting jeg hadde kjøpt. å den glemte han å vippse. Måtte spørre 2 ganger. Han sa han hadde glemt det, ingen unnskyldning for at han vippset 3 uker senere å for at jeg måtte etterlyse 2 ganger. Men første daten våres så ville han spandere maten fordi jeg hadde kjørt så langt å drivstoffet var så dyrt. Jeg vippset for maten da å når jeg kom hjem. Men føler liksom han behandler meg som dritt 

Han hadde ikke glemt det, han gav faen i håp om at du ikke skulle tørre å spørre. 

Selvsagt oppførte han seg bra på første date. Han er jo ikke dum, han også skjønner at hadde han oppført seg så dritt som han gjør nå fra dag en, så hadde du rygga rett ut av relasjonen igjen uten at han fikk noe ut av det. 

Anonymkode: a8105...b6b

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg sa dette i forrige tråden din og, men han bare utnytter deg. 

Anonymkode: 3d80f...5f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok helt rett i at han er ferdig med deg og kjører den mest kyniske og sleipeste metoden av de alle. Gjøre seg selv lite attraktiv og sjarmerende, slik at interessen din skal dabbe av.
Dette skjer i parforhold også. Har hendt jeg har gjort det slutt med kjæreste fordi han rett og slett har blitt drit med tiden. Men det  skjer også i parforhold at man begynner å ta den andre forgitt og ikke gidder å jobbe for forholdet/relasjonen fordi man erfarer at at man kan få det man ønsker uten å måtte jobbe for det.

Uansett årsak, så kommer du nok ikke utenom å måtte kommunisere åpent med fyren rundt dette om du har lyst å fortsette å treffe ham.

Si rett ut at grunnen til at du liker/likte ham var fordi han var svært alright og hyggelig å være sammen med og ha sex med. Og at du stusser Iver hvordan han helt plutselig har skiftet om og forandret seg til det mindre hyggelige. At forandringen er påfallende og at du rett og slett har begynt å mistenke han er mindre  sjarmerende med vilje for at du skal like ham mindre og droppe ham. Se hva han svarer. Ikke minst hvordan han oppfører set etter dette. Gir du ham en sjanse til og han oppfører seg like drit, så er det jo klar tale.

Hadde det vært meg meg hadde jeg ikke en gang giddet å spekulert, men bare droppet å ta kontakt og vist ham lite interesse. Er han oppriktig interesser i deg, så vil han kanskje spørre DEG hva som er galt. Og da ville jeg altså vært ærlig.

Lykke til!

Anonymkode: 92d9a...504

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odasol skrev (49 minutter siden):

Fordi er bedre at vi er hos han. Han er ikke handikappet. Kjøper ikke take away hver gang, men har vært ofte. Det har jo vært hyggelig at vi har spist sammen. Bortsett fra denne gangen så virket det som han ville kun spise mat alene med meg i samme rom, som jeg skulle betale. Ble sex denne gangen 

Han utnytter deg big time. Å du lar det skje . Et godt tips : dropp han. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 23.58):

Du kan nok helt rett i at han er ferdig med deg og kjører den mest kyniske og sleipeste metoden av de alle. Gjøre seg selv lite attraktiv og sjarmerende, slik at interessen din skal dabbe av.
Dette skjer i parforhold også. Har hendt jeg har gjort det slutt med kjæreste fordi han rett og slett har blitt drit med tiden. Men det  skjer også i parforhold at man begynner å ta den andre forgitt og ikke gidder å jobbe for forholdet/relasjonen fordi man erfarer at at man kan få det man ønsker uten å måtte jobbe for det.

Uansett årsak, så kommer du nok ikke utenom å måtte kommunisere åpent med fyren rundt dette om du har lyst å fortsette å treffe ham.

Si rett ut at grunnen til at du liker/likte ham var fordi han var svært alright og hyggelig å være sammen med og ha sex med. Og at du stusser Iver hvordan han helt plutselig har skiftet om og forandret seg til det mindre hyggelige. At forandringen er påfallende og at du rett og slett har begynt å mistenke han er mindre  sjarmerende med vilje for at du skal like ham mindre og droppe ham. Se hva han svarer. Ikke minst hvordan han oppfører set etter dette. Gir du ham en sjanse til og han oppfører seg like drit, så er det jo klar tale.

Hadde det vært meg meg hadde jeg ikke en gang giddet å spekulert, men bare droppet å ta kontakt og vist ham lite interesse. Er han oppriktig interesser i deg, så vil han kanskje spørre DEG hva som er galt. Og da ville jeg altså vært ærlig.

Lykke til!

Anonymkode: 92d9a...504

Endret av Odasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det spiller ingen rolle om du sier at han gjør deg usikker, han er nok dessverre ikke interessert i deg så det kommer ikke til å utgjøre noen forskjell.

Anonymkode: 3d80f...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...