Gå til innhold

En rumpe du aldri glemmer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I verden vi BOR I så lider mennesker av sykdommer og de har jobber på kontoret der de sitter hele dagen 

Og i 2022 liker vi ikke sexister eller troll. Det er avlegges

Anonymkode: ccf53...fb9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er det hun jeg debuterte med som hadde. Lita søt jente,med litt bred rund og fin sprettrumpe. ei rumpe som hun ikke hadde gjort noe for å få,bare veldig heldig fra naturens side. Tok meg selv i å tenke på hvor heldig jeg var flere ganger når jeg sto å tok henne bakfra. Glemmer heller aldri den herlige lyden når jeg støtet mot dem våte rumpeballene hennes i dusjen,mens hun stønnet høyt i takt.

Det var fine ungdomsminner😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Rumper skal ha preg av at vedkommende trener. Hip-thrusts, RDLs, Squats etc. Rumpa skal ikke være flat, og heller ikke være formet som en kleshenger eller dirre som en gele eller en brøddeig. Om en jente med bra rumpe hopper så skal du se rumpa dirre av fasthet. Bakside lår bidrar også til å øke estetikken på rumpa. Nå går vel sofagrisene her inne i fistel, men det er bare å komme seg på gymmen istedet for å klage.

Her er eksempler på hvordan man bør se ut;

image.thumb.jpeg.52934c5d13f06ef76d3f499f3a3a0e2b.jpeg

image.thumb.jpeg.2182ed245318957fb0b9a22d940252f5.jpeg

Anonymkode: fac73...1f6

Hvis rumpa på det første bildet er i samme stil som leppene ( og det er ikke helt utenkelig) ,er ikke rumpa mye ekte den heller. Du sikler etter en illusjon 

Anonymkode: 2fd46...248

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne glemme rørleggerens rumpe.

Anonymkode: f13ab...1ce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis rumpa på det første bildet er i samme stil som leppene ( og det er ikke helt utenkelig) ,er ikke rumpa mye ekte den heller. Du sikler etter en illusjon 

Anonymkode: 2fd46...248

Ingen av disse jentene har brazilian buttlift om det er det du tenker på. Dette er jenter som er kjent for nettopp trening. Jeg, imotsetning til deg, vet hvordan man ser forskjell på en trent rumpe og en operert rumpe. Men tenker det eneste du var ute etter her var å kritisere hennes bruk av fillers, og finne noe å arrestere meg på. Mens alt du oppnådde var å fremstå som en uvitende boomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

I min verden prefereres det attraktive kvinner. Skjønner godt andre lever i en annen verden hvor de ikke har den muligheten. 

Her er forøvrig mer bra rumpe dere kan være misunnelig på!

https://vm.tiktok.com/ZMNpV3f48/?k=1

https://vm.tiktok.com/ZMNpqjd95/?k=1

Jeg er heterofil dame men ble skikkelig kåt av rumpa i den første videoen! Hadde jeg vært eier av en slik så ville jeg gått rundt og vært kåt 24/7, hehe..

Anonymkode: 2a026...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Har sett mange flotte naturlig og trente rumper jeg aldri glemmer, til og med min egen. Ja er veldig glad i rumpa mi også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre på slutten av 80-tallet at jeg hadde byens fineste rumpe😁 -det var en uttalelse fra 1 person så da er det hold i utsagnet?

Jeg pleide å gå med levis 510 og aprikosfarget kort "boblejakke" pluss høye svarte støvletter med buksa nede i. Haha. Jeg glemmer aldri den rumpe-kommentaren😇

Ps jeg har ennå en velholdt rumpe uten å ha trent den spesielt, kun gått fjellturer. -så jeg er vel heldig. Antar jeg💅 i den grad at det er viktig å ha fin rumpe. Takk for tålmodigheten med å lese dette skryteinnlegget😂😘

Anonymkode: bd3ff...ea8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2022 at 4:48 PM, AnonymBruker said:

Takk 🙏. Jeg har alltid hatt komplekser for rumpa mi. Men fått høre nå i senere tid av gamle flørter digget rumpa mi selv at de jentene jeg hang med på den tiden baksnakket rumpa mi og syns den var dritstygg (heldigvis så digger mannen min også rumpa mi).  Jeg er 172 høy og er slank, men har alltid hatt litt rumpe og hofte. Nå er det jo litt inn å ha litt stor rumpe, så nå trener jeg bevisst mer rumpa og får fortsatt blikk i fra andre menn

Anonymkode: a214a...074

Grunnen til dem baksnakket rompa di var nokk bare for dem var sjalu😉

Anonymkode: 0e958...e62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første dame hadde den sykeste sprett rompa!,det såg ut som hun hadde ein tynn tråd under rompeballer å strammet inn.

Dette var for 10 år siden,men hun har samme rompe den dag i dag😎

Anonymkode: 0e958...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone-ass.. der den fete vulvaen vises når hun bøyer seg forover❤️🥰

toblerone-2.jpg

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er en rumpe til om det fortsatt var usikkerhet. 

https://vm.tiktok.com/ZMNsjsNqH/

Denne var fin, ønsker meg en sånn en. De andre likte jeg ikke like godt.

Anonymkode: 603ed...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen og rompen til min kone har jeg elsket siden første gang vi lå sammen. Ja jeg liker resten av kroppen ennå, men rygg og rompen blir finere og finere for hvert år..... elsker formene på de runde hoftene og hulen langs ryggsøylen som fortsetter ned i til rompen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Rumpa til en nær nær relasjon , har sett henne i undertøy og flere ganger i g-streng  på badet/soverommet sitt når hun skifter før vi skal ut på tur eller gjøre noe😉 og kan ikke la være å kikke litt i sjul! Det å se henne i undertøy og bakfra er utrolig opphissende!  For en liten stund tilbake lå hun i skjørt i sofaen og « glemte» at hun hadde skjørt mest sannsynlig når jeg lå ved siden av så jeg så rett inn i rumpa/fitta hennes mens g-strengen hennes var usynlig og langt inni rumpa og kjønnsleppene hennes!!! Omg jeg ble satt ut! Da så jeg underlivet hennes for første gang såååå på close hold! Og fikk nyte utsikten i skjul i 5 minutter før hun trakk ned skjørtet og tenkte på det 😂 

Anonymkode: 84ae6...5d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 14.17):

https://vm.tiktok.com/ZMNsxBjXW/

Litt mer prima rumpe. Så dere har noe inspirasjon til å komme dere på trening. 

Har ikke trent rompa mi et sekund de siste 20 årene, men likevel fått utallige komplimenter for både den og lår. Så tenker jeg fortsetter sånn som jeg har gjort😉😁

Anonymkode: d0dfa...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 20.58):

Men ikke alltid forvent at de ser likedan ut når klærne faller.

Meget vesentlig !  

Gjelder forresten ikke bare romper, spesielt på modne damer.  Klær, sminke og parfyme osv.  Gjerne dempet belysning, mye som kan gjøre en kåt.  Så kan "de nakne sannhet" være ganske så brutal i bland. 

Anonymkode: 2ff57...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Rumpa til en nær nær relasjon , har sett henne i undertøy og flere ganger i g-streng  på badet/soverommet sitt når hun skifter før vi skal ut på tur eller gjøre noe😉 og kan ikke la være å kikke litt i sjul! Det å se henne i undertøy og bakfra er utrolig opphissende!  For en liten stund tilbake lå hun i skjørt i sofaen og « glemte» at hun hadde skjørt mest sannsynlig når jeg lå ved siden av så jeg så rett inn i rumpa/fitta hennes mens g-strengen hennes var usynlig og langt inni rumpa og kjønnsleppene hennes!!! Omg jeg ble satt ut! Da så jeg underlivet hennes for første gang såååå på close hold! Og fikk nyte utsikten i skjul i 5 minutter før hun trakk ned skjørtet og tenkte på det 😂 

Anonymkode: 84ae6...5d0

Det tror jeg hun gjorde litt med vilje for å pirre deg😉😅 Damer pleier å ha rimelig god kontroll på når ting vises og ikke🙈

Anonymkode: 94df7...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...