Gå til innhold

En rumpe du aldri glemmer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser så mye snakk om pupper her, men hva med rumpa?

Hvorfor likte/liker du akkurat den rumpa? 

Anonymkode: 603ed...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er vel heller motsatt, at jeg ikke likte den. Grunnen til at jeg ikke glemmer den et fordi den så veldig bra ut og jeg fikk dama til å sitte på ansiktet mitt. Den delen jeg ikke likte så godt var at dama feis mens hun satt der.

Anonymkode: f7429...277

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vel heller motsatt, at jeg ikke likte den. Grunnen til at jeg ikke glemmer den et fordi den så veldig bra ut og jeg fikk dama til å sitte på ansiktet mitt. Den delen jeg ikke likte så godt var at dama feis mens hun satt der.

Anonymkode: f7429...277

Men den rompa glemmer du aldri!😂😂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte akkurat den rompa fordi den var deilig og han var sexy, og vi hadde sinnsykt deilig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes to forskjellige rumper, med og uten klær. Det er veldig mange som klarer å få helt spektakulære rumper med den riktige jeansen eller tights. Men ikke alltid forvent at de ser likedan ut når klærne faller.

For min del så liker jeg damerumper, flotte å se på og deilige å ta på. Liker både de faste og spretne men går ikke av veien for en myk og god en heller. Størrelsen er ikke så viktig, men forholdet mellom midje og rumpe er avgjørende.

Husker aller best den største rumpa jeg har sett, fin søt jente som var relativt slank, men rumpa var gedigen. Det har brent seg fast i minnet når den rumpa sklei opp og ned mens hun ridde meg, herlig jente og en fantatsisk sommerflørt.

Anonymkode: ddf64...0fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
SinEater skrev (5 timer siden):

Liker alltid en stor rumpe med brede hofter. ✌️ ✌️ 

Takk 🙏. Jeg har alltid hatt komplekser for rumpa mi. Men fått høre nå i senere tid av gamle flørter digget rumpa mi selv at de jentene jeg hang med på den tiden baksnakket rumpa mi og syns den var dritstygg (heldigvis så digger mannen min også rumpa mi).  Jeg er 172 høy og er slank, men har alltid hatt litt rumpe og hofte. Nå er det jo litt inn å ha litt stor rumpe, så nå trener jeg bevisst mer rumpa og får fortsatt blikk i fra andre menn

Anonymkode: a214a...074

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei dame jeg gikk i klasse med på vgs. Gud den rumpa der kunne startet en krig alene. Plettfri hud, fast som en eneste stor muskel med myk hud utenpå, smal midje, bred hofte og passelig store pupper. Ikke rart hun løftet sykt mye i markløft og knebøy. Man kan aldri finne sånne damer i 30 årene som har sånn rumpe UTEN klær som kamuflerer "skavankene". Fantaserer enda om henne for å si det sånn. 

Anonymkode: 94df7...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første rumpa jeg kom i, analt. Det var eks-samboeren, så henne glemmer jeg neppe så fort. 

Anonymkode: 56c1b...6cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumper gir meg aldri uforglemmelige inntrykk. Framsiden derimot, skrittet og hofter og lår kan brenne seg fast i ukesvis. Runde deilige damelår som gnir mot hverandre setter drømmene i sving.

Anonymkode: 02e35...32b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumper skal ha preg av at vedkommende trener. Hip-thrusts, RDLs, Squats etc. Rumpa skal ikke være flat, og heller ikke være formet som en kleshenger eller dirre som en gele eller en brøddeig. Om en jente med bra rumpe hopper så skal du se rumpa dirre av fasthet. Bakside lår bidrar også til å øke estetikken på rumpa. Nå går vel sofagrisene her inne i fistel, men det er bare å komme seg på gymmen istedet for å klage.

Her er eksempler på hvordan man bør se ut;

image.thumb.jpeg.52934c5d13f06ef76d3f499f3a3a0e2b.jpeg

image.thumb.jpeg.2182ed245318957fb0b9a22d940252f5.jpeg

Anonymkode: fac73...1f6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rumper skal ha preg av at vedkommende trener. Hip-thrusts, RDLs, Squats etc. Rumpa skal ikke være flat, og heller ikke være formet som en kleshenger eller dirre som en gele eller en brøddeig. Om en jente med bra rumpe hopper så skal du se rumpa dirre av fasthet. Bakside lår bidrar også til å øke estetikken på rumpa. Nå går vel sofagrisene her inne i fistel, men det er bare å komme seg på gymmen istedet for å klage.

Slik rumpeposering tenner meg absolutt ikke. Spesielt det første bilde ser bare fjollete ut. Damer som svinser med rumpa eller framhever bakenden er ikke my cup of tea.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk 🙏. Jeg har alltid hatt komplekser for rumpa mi. Men fått høre nå i senere tid av gamle flørter digget rumpa mi selv at de jentene jeg hang med på den tiden baksnakket rumpa mi og syns den var dritstygg (heldigvis så digger mannen min også rumpa mi).  Jeg er 172 høy og er slank, men har alltid hatt litt rumpe og hofte. Nå er det jo litt inn å ha litt stor rumpe, så nå trener jeg bevisst mer rumpa og får fortsatt blikk i fra andre menn

Anonymkode: a214a...074

Er du singel? Menn liker å se rumper, håper du vil synes det er kjekt de som kjenner deg godt kan snakke rumpa de enda mer opp 

Anonymkode: ed743...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fine rumper, men mye er dessverre posering. De rumpene er ikke like fine når de står rett opp og ned. Rumpa mi ser jævlig bra ut når jeg poserer. Ikke så jævlig fin når jeg bare står rett opp og ned 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, BobbySocks said:

Fine rumper, men mye er dessverre posering. De rumpene er ikke like fine når de står rett opp og ned. Rumpa mi ser jævlig bra ut når jeg poserer. Ikke så jævlig fin når jeg bare står rett opp og ned 😅

De er fortsatt langt finere enn rumpa til de som ikke jobber med den. Aka de her inne som sutrer. 

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Slik rumpeposering tenner meg absolutt ikke. Spesielt det første bilde ser bare fjollete ut. Damer som svinser med rumpa eller framhever bakenden er ikke my cup of tea.

Tipper det er damer du uansett ikke hadde fått 😏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tipper det er damer du uansett ikke hadde fått 😏

I din verden er det sikkert ikke andre alternativer enn din verden :ohmy:.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

I din verden er det sikkert ikke andre alternativer enn din verden :ohmy:.

I min verden prefereres det attraktive kvinner. Skjønner godt andre lever i en annen verden hvor de ikke har den muligheten. 

Her er forøvrig mer bra rumpe dere kan være misunnelig på!

https://vm.tiktok.com/ZMNpV3f48/?k=1

https://vm.tiktok.com/ZMNpqjd95/?k=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...