Gå til innhold

Kjøpt garasjeplass i parkeringsanlegg - skade på bil.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Jeg har nylig kjøpt en garasjeplass i et parkeringsanlegg. Dette er slik hvor man parkerer på en slags «plattform», og bilene flyttes rundt opp og ned for å utnytte plassen i høyden.

Jeg parkerte for første gang på denne plassen i går. Jeg parkerte nok litt mot den ene siden av parkeringsplassen, men det så helt ok ut. Nabobilen står helt inn mot kanten på ene siden av sin parkeringsplass.

Da jeg kom ned i dag var speilet på førersiden slått av. Jeg regner med at dette har skjedd under rotasjon av plassene (når noen skal ha ut sin bil). Men det var ingenting som tilsa at dette kom til å skje da jeg parkerte bilen - det står ingen varsel/oppmerking av hvor bilen «må stå». Bilen blir ikke flyttet før neste skal parkere, slik at jeg ikke får sett hvordan den flyttes..

Noen tips og råd her? Kjenner jeg allerede angrer på kjøpet og er engstelig for å ha bilen stående der.

Anonymkode: 3cd44...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg godt. Høres ut som et lite gjennomtenkt konsept. La oss flytte på bilen din opp og ned sammen med masse andre biler på diverse plattformer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...