AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Del Skrevet 8. august 2022 Vår bryllupsfest er litt todelt, først på en restaurant og så på en bar. På baren er det ikke fri bar og folk må betale selv, vil det være lurt å da ha fri bar på restauranten? Eller kjøre noe bonger-opplegg? Jeg har ikke lyst å ha for mye fyll på restauranten og har lyst at folk skal slå seg løs på baren der festen fortsetter. Vi er 60 stykk. Anonymkode: 68341...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg regner med at restauranten er middagen og baren er festen? Da er det vel naturlig at drikke serveres sammen med maten og dekkes av dere? Anonymkode: a6dea...19a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Del Skrevet 8. august 2022 Dere betaler for drikke til maten (3 enheter per pers dersom det er 3-retters?) og ordner slik at alle får 2 bonger/enheter i baren. Alt utover dette tenker jeg folk kan og har råd til å betale selv. Anonymkode: 65792...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Del Skrevet 8. august 2022 Det mest vanlige er jo at man spanderer drikke til maten. Etterpå kan dere ha slik at dere gir noen enheter og de kjøper resten selv eller om dere velger fri bar etterpå. Men dere er vel ikke så mange i og med dere har det på restaurant og etterpå bar? Anonymkode: 8e649...36e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 11. august 2022 #5 Del Skrevet 11. august 2022 Vi gikk for en sånn halvveis løsning med å dekke «husets» vin og øl på tapp, samt mineralvann. Det gikk overraskende lite alkohol etter middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Del Skrevet 14. august 2022 Vi hadde fri bar. Kunne aldri tatt betalt for alkohol/brus/kaffe osv i mitt eget bryllup. Anonymkode: cc28f...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #7 Del Skrevet 14. august 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Vi hadde fri bar. Kunne aldri tatt betalt for alkohol/brus/kaffe osv i mitt eget bryllup. Anonymkode: cc28f...705 Helt enig. Hadde kommet i bryllup med medbrakt og bonger, men hadde definitivt tenkt mitt. Anonymkode: 1a7f6...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #8 Del Skrevet 14. august 2022 mereo skrev (På 11.8.2022 den 9.27): Vi gikk for en sånn halvveis løsning med å dekke «husets» vin og øl på tapp, samt mineralvann. Det gikk overraskende lite alkohol etter middag. Erfaringsmessig går det forholdsvis lite alkohol etter middagen, det er felles for alle bryllup jeg har vært i. Så fri bar trenger ikke å bli så veldig stor utgift. Dette gjelder da i bryllup der det er vanlig raus servering til maten. Vanlig raust er 1 velkomstdrink (kanskje 2 hvis det er lang ventetid før middagen), 1 glass til forrett, 2-3 eller fritt fram til hovedrett, 1 til dessert pluss kaffe avec. Anonymkode: cf5c1...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå