AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #21 Del Skrevet 7. august 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ganske frekt ja. Da tror jeg ikke jeg hadde klart å la være å sende en melding til disse som kom uten: "Hei tusen takk for at du/dere kom og feiret dagen med oss, det var kjempe koselig. Dessverre har noen for å være morsom tullet med den som registrerte gavene, så noen har blitt byttet om. Vi er litt opptatt av å sende personlige takk tilbake, så hadde vært flaut om vi skrev feil på kortene. Så må da spørre, hvilken gave var fra dere?" Anonymkode: 45336...5a2 Dette er enda frekkere enn både å komme uten gave, og å henge ut folk som kommer uten gave. Anonymkode: 1030d...604 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annetteand Skrevet 7. august 2022 Forfatter #22 Del Skrevet 7. august 2022 Det er bare jeg som har fått vite det. Det var nok ikke for å henge dem ut, men jeg hjalp til med å pakke opp gaver, så hun så at de manglet på listen og spurte om jeg kunne ha registrert noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #23 Del Skrevet 7. august 2022 Annetteand skrev (2 timer siden): Det er bare jeg som har fått vite det. Det var nok ikke for å henge dem ut, men jeg hjalp til med å pakke opp gaver, så hun så at de manglet på listen og spurte om jeg kunne ha registrert noe feil. Det er jo en litt annen situasjon enn du først beskrev. Uansett, det er ikke noen plikt til å gi gaver. Hvis venninnen din er litt smålig av seg så kan hun jo la være å gi gave til den som skulle gifte seg neste gang og ikke hadde gitt gave. Anonymkode: b8dde...ba1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #24 Del Skrevet 7. august 2022 3 hours ago, Annetteand said: Det er bare jeg som har fått vite det. Det var nok ikke for å henge dem ut, men jeg hjalp til med å pakke opp gaver, så hun så at de manglet på listen og spurte om jeg kunne ha registrert noe feil. Kanskje du faktisk har registrert noe feil da? Anonymkode: 1030d...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #25 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg hadde aldri funnet på å henge meg oppi at noen kommer uten gave i et bryllup, det viktigste er jo at de kom! Det er ingen gaveplikt. Vi hadde også noen gjester som ikke hadde med gave, men tenkte ikke noe over det. Anonymkode: b2b0a...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå