Gå til innhold

jeg vil kun ha sex med menn.. Ønsker ikke å bo med en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er dame, liker sport på TV og hater shopping og snakker helst om økonomi og politikk, men jeg vil også heller ha en på besøk for sex innimellom enn en samboer 😄 For gammel for sånt uansett nå så 😜

Anonymkode: 1ad13...33e

Hva mener du? For gammel for sex eller for gammel til samboer? Mener man ikke er for gammel til noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det litt sånn.

Samtidig sliter jeg med tanken om at han mannen jeg har sex med, da kanskje velger å ha andre sexpartnere. Så jeg flår et dilemma.

 

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da har du valgt feil sex-partnere, ts. Selv jeg som introvert, full i sosial angst, mild asberger-har hatt og har givende relasjoner. Enten det har vært sex eller vennskap. Men har også vært der at jeg ser på klokken og håper den går fortere…haha. Velg rette mann du, så kan samtalene og samværet bli gull🖤

Anonymkode: a7acc...d2f

Enig ❤️

Anonymkode: 8a546...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (23 timer siden):

Du er ikke rar.

Jeg er akkurat sånn også, bare omvendt.

Nei, hva er da omvendt? :)))

TS, det er helt i orden. En dag finner du kanskje mannen som får deg til å endre mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 minutt siden):

Nei, hva er da omvendt? :))) 

Sånn kjønnsmessig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Sånn kjønnsmessig 😅

Å, ja 🤣 Jeg trodde du mente at du ikke vil ha bare sex, men bo med en dame - altså omvendt av TS 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drizzt skrev (Akkurat nå):

Å, ja 🤣 Jeg trodde du mente at du ikke vil ha bare sex, men bo med en dame - altså omvendt av TS 😄

 

Neida 😅 det ville vel vært mer som et kompisforhold/kollektiv 😅😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det et rart at du ikke ser mennesker som individer men som kjønn. Det er absolutt ikke sånn at alle menn vil se sport mens kvinner vil shoppe. 

Kjønn har lite å si for hvem jeg kan dele interesser med og ha en interessant samtale med. 

Endret av Isambard
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Neida 😅 det ville vel vært mer som et kompisforhold/kollektiv 😅😀

Friends with benefits for å bruke det penere av 2 uttrykk? 😄

Det har aldri fristet meg. Da jeg var i datingperioden hadde jeg en liste med krav som var viktige for meg og som måtte være oppfylt. Så pleide jeg å ''scanne'' mannen på første date og stille noen nøkkelspørsmål før han eventuelt kvalifiserte seg videre til neste date. Etter noen dater hvor på en naturlig måte jeg fikk svar på spørsmålene i listen hver gang uten at han følte som som i avhør, kunne jeg bedømme om det var noen å satse på eller ikke. Kom han til ''finalen'' hvor vi begynte et forhold, måtte det settes noen ''spilleregler'' som å ha gjensidig respekt for hverandre og avslutte forholdet før et nytt forhold med en annen skulle innledes. Å forvente sex i starten av datingen var strykkarakter og takk for meg. Jeg var ikke interessert i bare sex. 

Det er helt greit at ikke alle synes denne fremgangsmåten passer dem 😄 Den passet meg og jeg er kjempefornøyd med utfallet 😄

(noen av kravene var - ikke-røyker, god hygiene, økonomisk selvstendig og økonomisk fornuftig, praktisk anlagt og jordnær, avholds var et ekstra pluss i boka, men kunne ikke være stor alkoholforbruker, ikke noen rusmidler i bildet, monogam, opptatt av egen helse og å leve sunt, osv)

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann1977 skrev (18 timer siden):

Du beskriver nok deg selv for mange menn. I Det er ingen ting i veien for å ha venn , kjæreste, sex partner eller ektefelle som du ikke bor sammen med.  For mange vil nok det fungere mye bedre da kvinner og menn ofte har forskjellige interesser og måter å tilbringe dagen. Jeg ville vel anbefale en fast mann å ha sex og samtaler og kos med slik at du slipper å begynne på nytt hver gang du møter noen. Når du har funnet en mann som har forståelse og kjenner deg, får du nok mye deilig sex og kos uten at du trenger å henge med han hele tiden....

Har prøvd det her og kunne levd godt med det men når alt skal være på mannens premisser og han aldri gadd å stille når jeg trengte en venn. Men var bare aktiv når han hadde lyst på sex. Han var også så nøye på at vi skulle være venner og møtes regelmessig for han og ville ha fast partner og venn. Kyss meg bak.. jaggu sa jeg venn… 

Anonymkode: c100b...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir liksom uglesett å ha sånne preferanser fordi en er kvinne.

🤷‍♀️

Nå er jeg gift og har barn , Men om det skulle ha seg sånn at vi skulle skilles i fremtiden så hadde jeg ikke gidda å  lære meg å tilpasse meg en ny en.

Stortrives i eget selskap  , og har aldri vært en " som MÅ ha en kjærest/ samboer  til enhver tid" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rogadame said:

Det blir liksom uglesett å ha sånne preferanser fordi en er kvinne.

🤷‍♀️

Nå er jeg gift og har barn , Men om det skulle ha seg sånn at vi skulle skilles i fremtiden så hadde jeg ikke gidda å  lære meg å tilpasse meg en ny en.

Stortrives i eget selskap  , og har aldri vært en " som MÅ ha en kjærest/ samboer  til enhver tid" 

Kloke ord !

Anonymkode: a5482...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogadame skrev (1 time siden):

Det blir liksom uglesett å ha sånne preferanser fordi en er kvinne.

🤷‍♀️

Nå er jeg gift og har barn , Men om det skulle ha seg sånn at vi skulle skilles i fremtiden så hadde jeg ikke gidda å  lære meg å tilpasse meg en ny en.

Stortrives i eget selskap  , og har aldri vært en " som MÅ ha en kjærest/ samboer  til enhver tid" 

Ja, folk blir så klart lei seg for at det er en kvinne mindre å bli sammen med....

Det er et stort tap for oss menn hver gang det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke bo sammen, men har ikke opplevelsen av menn som noen som har fullstendig forskjellige interesser, at vi ikke har noe å prate om, ikke forstår hverandre.....osv.....

Funnet en som det viser seg at jeg har masse felles interesser med, liker å se det samme på tv, liker å ha de samme rare samtalene, liker å gjøre mye av det samme som meg, men har sitt liv......

Er du sikker på at du ikke har funnet noen du bare ikke matcher med?  Eller liker du menn kun seksuelt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (13 timer siden):

Kom han til ''finalen'' hvor vi begynte et forhold, måtte det settes noen ''spilleregler'' som å ha gjensidig respekt for hverandre og avslutte forholdet før et nytt forhold med en annen skulle innledes. Å forvente sex i starten av datingen var strykkarakter og takk for meg. Jeg var ikke interessert i bare sex. 

 

Men er ikke dette fwb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drizzt skrev (2 timer siden):

Hva er fwb?

Friends With Benefit  /  Venner med sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (1 time siden):

Friends With Benefit  /  Venner med sex

Jeg skriver ikke om det, men om kjærlighetsforhold :) Det du kaller for fwb har jeg aldri hatt og heller aldri hatt behov å ha. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit! Du skulle ønske du bare kunne ha sex med en mann. Men er du kvinne så vil du automatisk utvikle følelser etter en stund! 
 

Vi er dessverre utstyrt slik 99,9% av tilfellene. 

Endret av SnartMammaLykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 22.21):

Jeg har et merkelig problem. Og på grunn av dette problemet kan jeg sikkert virke som ganske hensynsløs og rar. Og det forstår jeg. Når jeg har mann på besøk ønsker jeg kun å ha sex med han og legge meg på armen i en-to timer.  Etter dette føler jeg at jeg går litt lei for en periode. Det er akkurat som at jeg føler jeg har veldig lite til felles med menn. De liker å se sport på tv, det gjør ikke jeg. De snakker om ting som ikke inntereserer  meg, er ikke spessielt innteresert i shopping, Liker andre type ting på tv osv. Samt så forstår de seg ikke på meg og jenteproblemer Det er akkurat som jeg kjeder meg litt om jeg må henge med en mann veldig lenge etter sex. Syntes det er mer morro å henge med venninner.  Vi liker de samme tingene og jeg slipper å tvinge meg gjennom ting jeg egentlig ikke liker på TV. Er jeg rar? Det er akkurat som at jeg kun vil ha sex og litt kos etter det, men så er jeg lei og vil at han skal reise hjem. Selvfølgelig sier jeg ikke dette høyt.  Har tenkt jeg har asberger eller er litt rar. Hva finner dere egentlig på med menn?. Man er jo så forskjellig. 

Anonymkode: 9575d...d39

Ikke ha sex med noen før du er gift da og spre mer kjønnssykdommer....

Anonymkode: 3da25...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...