Gå til innhold

jeg vil kun ha sex med menn.. Ønsker ikke å bo med en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et merkelig problem. Og på grunn av dette problemet kan jeg sikkert virke som ganske hensynsløs og rar. Og det forstår jeg. Når jeg har mann på besøk ønsker jeg kun å ha sex med han og legge meg på armen i en-to timer.  Etter dette føler jeg at jeg går litt lei for en periode. Det er akkurat som at jeg føler jeg har veldig lite til felles med menn. De liker å se sport på tv, det gjør ikke jeg. De snakker om ting som ikke inntereserer  meg, er ikke spessielt innteresert i shopping, Liker andre type ting på tv osv. Samt så forstår de seg ikke på meg og jenteproblemer Det er akkurat som jeg kjeder meg litt om jeg må henge med en mann veldig lenge etter sex. Syntes det er mer morro å henge med venninner.  Vi liker de samme tingene og jeg slipper å tvinge meg gjennom ting jeg egentlig ikke liker på TV. Er jeg rar? Det er akkurat som at jeg kun vil ha sex og litt kos etter det, men så er jeg lei og vil at han skal reise hjem. Selvfølgelig sier jeg ikke dette høyt.  Har tenkt jeg har asberger eller er litt rar. Hva finner dere egentlig på med menn?. Man er jo så forskjellig. 

Anonymkode: 9575d...d39

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Abendstern

Tenker at det du føler er ganske vanlig. Mange har det slik. Vi lever i en hedonistisk tidsalder der vi velger bort alt som er ubehagelig eller irriterende. Er bare å se på skilsmissestatistikken. Samtidig mister vi noe, da Ingenting er ekte lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt likt etter at det ble slutt mellom meg og mannen min etter 15 år. Jeg er fortsatt ung, føler jeg, er 34 år. Trives så godt i mitt eget selskap, eller jeg har ikke så mye «eget selskap» da jeg har tre barn, men ja .. Jeg ønsker meg bare en å ha sex med så kan han dra kjapt, og jeg kan bruke tiden min på barna og vin med venninner. Har null interesse av annet enn sex. 

Anonymkode: a7623...c75

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, liker sport på TV og hater shopping og snakker helst om økonomi og politikk, men jeg vil også heller ha en på besøk for sex innimellom enn en samboer 😄 For gammel for sånt uansett nå så 😜

Anonymkode: 1ad13...33e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg har et merkelig problem. Og på grunn av dette problemet kan jeg sikkert virke som ganske hensynsløs og rar. Og det forstår jeg. Når jeg har mann på besøk ønsker jeg kun å ha sex med han og legge meg på armen i en-to timer.  Etter dette føler jeg at jeg går litt lei for en periode. Det er akkurat som at jeg føler jeg har veldig lite til felles med menn. De liker å se sport på tv, det gjør ikke jeg. De snakker om ting som ikke inntereserer  meg, er ikke spessielt innteresert i shopping, Liker andre type ting på tv osv. Samt så forstår de seg ikke på meg og jenteproblemer Det er akkurat som jeg kjeder meg litt om jeg må henge med en mann veldig lenge etter sex. Syntes det er mer morro å henge med venninner.  Vi liker de samme tingene og jeg slipper å tvinge meg gjennom ting jeg egentlig ikke liker på TV. Er jeg rar? Det er akkurat som at jeg kun vil ha sex og litt kos etter det, men så er jeg lei og vil at han skal reise hjem. Selvfølgelig sier jeg ikke dette høyt.  Har tenkt jeg har asberger eller er litt rar. Hva finner dere egentlig på med menn?. Man er jo så forskjellig. 

Anonymkode: 9575d...d39

Hva man finner på med menn? Menn er ulike, men det jeg og kjæresten gjør er:

Snakke sammen (mye). Han er en smart, egenrådig fyr med meninger om mye. Vi prater om oss, folk vi kjenner, politikk, flørt, jobbene våre, sex, penger, trening, framtid.

Le sammen. Elsker humoren hans! Den er sånn 50/50 teit og smart. 

Vi ser iblant sport sammen, men ikke så ofte. 

Han ser iblant TLC med meg. 

Og så ser vi på filmer og serier, eller går på kino/filmfestival. Går på cafe. 

Begge liker å trene styrke og å danse, og så går vi fjelltur og andre turer hver for oss og sammen.

Vi lager mat til hverandre eller sammen. Gøy å prøve nye ting!

Hører på musikk, sender hverandre sanger...

Han liker godt klær og kosmetikk. Men jeg er nok mer opptatt av shopping enn ham. 

Det er såklart mange menn jeg har lite til felles med. Men jeg dater jo ikke dem...

Anonymkode: fc5f4...734

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har et merkelig problem. Og på grunn av dette problemet kan jeg sikkert virke som ganske hensynsløs og rar. Og det forstår jeg. Når jeg har mann på besøk ønsker jeg kun å ha sex med han og legge meg på armen i en-to timer.  Etter dette føler jeg at jeg går litt lei for en periode. Det er akkurat som at jeg føler jeg har veldig lite til felles med menn. De liker å se sport på tv, det gjør ikke jeg. De snakker om ting som ikke inntereserer  meg, er ikke spessielt innteresert i shopping, Liker andre type ting på tv osv. Samt så forstår de seg ikke på meg og jenteproblemer Det er akkurat som jeg kjeder meg litt om jeg må henge med en mann veldig lenge etter sex. Syntes det er mer morro å henge med venninner.  Vi liker de samme tingene og jeg slipper å tvinge meg gjennom ting jeg egentlig ikke liker på TV. Er jeg rar? Det er akkurat som at jeg kun vil ha sex og litt kos etter det, men så er jeg lei og vil at han skal reise hjem. Selvfølgelig sier jeg ikke dette høyt.  Har tenkt jeg har asberger eller er litt rar. Hva finner dere egentlig på med menn?. Man er jo så forskjellig. 

Anonymkode: 9575d...d39

Du er ikke rar.

Jeg er akkurat sånn også, bare omvendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei du er ikke rar . Det hadde vært mer rart dersom du skulle velge å bli kjæreste og samboer fordi samfunnet forventer det av deg. Å ville ha sex , for å så forlate «åstedet» for å bruke tiden på venner , må våre HELT ok! Det er en flust av menn som også liker dette , så bare ta for deg 😉👏🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er utrolig rar. 😆
Å snakke med menn er kjempeinteressant, de kan ofte mye om temaer som jeg ikke vet noe om. Og de tenker litt annerledes og kan se ting fra andre perspektiver.
Jeg er en nysgjerrig sjel, så jeg elsker å komme inn i en manns verden og se alle de ulike tingene de holder på med. Hobbyer og interesser. Mennene jeg treffer er mer på den intellektuelle siden, så lite sport på tv her i gården.
Menn er også ekstra flinke på humor, tøyse og fjase. Det er helt herlig å f.eks lage middag sammen og bare skravle om alt mulig rart mellom himmel og jord.
Menn kan være mere lekne og barnslige, som jo gjør livet mer interessant.
De fleste menn er også omsorgsfulle mot damene sine, og det føles deilig å bli tatt vare på. Få et pledd over skulderen eller en kopp te ut av det blå.

Elsker menn! Jeg liker menn mer enn kvinner. :)

Anonymkode: 019a8...03b

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man er jo så forskjellig. 

Der har du svaret... 

Du får finne deg en mann som er interessert i samme "rÆlet" som deg da vettu :P  Helt ærlig - så har jeg virkelig problemer med å tilbringe tid med noen som er veldig interessert i både sport, sjÅpping eller annet  piss jeg ikke kunne ha brydd meg mindre om også - og det helt uavhengig av kjønn eller pulings...  😅

Man gjør ting som man begge setter pris på og har interesse av, selvsagt! :opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har likt menn som har hatt fotball som hovedinteresse, både spille selv og se på. Eller som har hatt biler som hovedinteresse, eller friluftsliv, fisking osv.

Felles for disse var at de hadde en stor interesse for film. De fleste hadde samme interesse som meg for musikk, konserter osv. Hadde mye annet til felles og! Er jo bare bra at man har ulike interesser, at man får nye impulser osv.

Tror ikke sex uten følelser hadde vært særlig givende for meg. Jeg liker å henge med menn, og vil gjerne bo med en.

Anonymkode: 86f90...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du valgt feil sex-partnere, ts. Selv jeg som introvert, full i sosial angst, mild asberger-har hatt og har givende relasjoner. Enten det har vært sex eller vennskap. Men har også vært der at jeg ser på klokken og håper den går fortere…haha. Velg rette mann du, så kan samtalene og samværet bli gull🖤

Anonymkode: a7acc...d2f

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også slik, orker ikke samboer eller noe kjæresteforhold.

Så da velger jeg uforpliktet sex, gjerne en jeg kan møte fast over en periode. Fordelen med dette er at man kan finne seg en ny etter en stund....jeg er glad i sex. :) 

Elsker å bo for meg selv, styre mitt eget liv. Sex og kos er nok for meg...men jeg må ha kos og nærhet etter sexen.

Anonymkode: d6570...bc4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har et merkelig problem. Og på grunn av dette problemet kan jeg sikkert virke som ganske hensynsløs og rar. Og det forstår jeg. Når jeg har mann på besøk ønsker jeg kun å ha sex med han og legge meg på armen i en-to timer.  Etter dette føler jeg at jeg går litt lei for en periode. Det er akkurat som at jeg føler jeg har veldig lite til felles med menn. De liker å se sport på tv, det gjør ikke jeg. De snakker om ting som ikke inntereserer  meg, er ikke spessielt innteresert i shopping, Liker andre type ting på tv osv. Samt så forstår de seg ikke på meg og jenteproblemer Det er akkurat som jeg kjeder meg litt om jeg må henge med en mann veldig lenge etter sex. Syntes det er mer morro å henge med venninner.  Vi liker de samme tingene og jeg slipper å tvinge meg gjennom ting jeg egentlig ikke liker på TV. Er jeg rar? Det er akkurat som at jeg kun vil ha sex og litt kos etter det, men så er jeg lei og vil at han skal reise hjem. Selvfølgelig sier jeg ikke dette høyt.  Har tenkt jeg har asberger eller er litt rar. Hva finner dere egentlig på med menn?. Man er jo så forskjellig. 

Anonymkode: 9575d...d39

Du er jo drømme kvinnen for de fleste menn. Du må ha ett enkelt liv i hvertfall. Det er jo slikt mannfolk bare er interessert i. Sex og Bye Bye. Du kommer aldri til å mangle tilbud i hvertfall.

For oss som vil ha kjæreste er det umulig og det er bare useriøse menn og dermed er sexlivet også dødt for min del. Tenner uansett ikke påfremmede menn. 

Anonymkode: c100b...aff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt motsatt. Foretrekker å ha mannlige venner, men har ikke sex med dem.

Anonymkode: 3bf87...2c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver nok deg selv for mange menn. I Det er ingen ting i veien for å ha venn , kjæreste, sex partner eller ektefelle som du ikke bor sammen med.  For mange vil nok det fungere mye bedre da kvinner og menn ofte har forskjellige interesser og måter å tilbringe dagen. Jeg ville vel anbefale en fast mann å ha sex og samtaler og kos med slik at du slipper å begynne på nytt hver gang du møter noen. Når du har funnet en mann som har forståelse og kjenner deg, får du nok mye deilig sex og kos uten at du trenger å henge med han hele tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun sex av og til uten forpliktelser? Da skaffer du deg en opptatt mann. Det er tusenvis av dem på nettet. Alle er like villige. Så her kan du få sex allerede i dag.

Anonymkode: 8938a...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ikke rar. Mennesker er ikke laget for å være i monogame forhold. Så den normale her er du, og de som skryter (lyver) av at de nyter sexen i sitt 25år gamle forhold er de unormale. 

Anonymkode: a5482...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abendstern skrev (17 timer siden):

Tenker at det du føler er ganske vanlig. Mange har det slik. Vi lever i en hedonistisk tidsalder der vi velger bort alt som er ubehagelig eller irriterende. Er bare å se på skilsmissestatistikken. Samtidig mister vi noe, da Ingenting er ekte lenger. 

Eller vi finner det som virkelig er ekte. Denne måten å leve på, gjør jo at det er større sannsynlighet å finne en man virkelig klaffer med og elsker. 

Før ble jo mange sammen fordi det ikke var sosialt akseptabelt å skille seg. Mange holdt ut vonde forhold. Det er jo ikke mer ekte det. Det skjer jo i dag også, men man har muligheten til å finne noen man virkelig liker. 

Ts, nei du er ikke rar. Skjønner deg godt. Men er helt sikker på at det finnes en mann som du synes er interessant og som du kan snakke med om ting, og som er mer på din bølgelengde. De finnes de også. 

Anonymkode: 8a546...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er ikke rar. Mennesker er ikke laget for å være i monogame forhold. Så den normale her er du, og de som skryter (lyver) av at de nyter sexen i sitt 25år gamle forhold er de unormale. 

Anonymkode: a5482...a19

Eller bare akseptere at folk er forskjellige? 

Anonymkode: 8a546...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...