Gå til innhold

Samboer endrer seg når vi er med andre - redd for at dette ødelegger bryllupet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Samboeren min endrer seg når vi er sammen med andre. Han skal si meg imot, henge meg ut, føles ut som han motarbeider meg og ønsker å være midtpunktet. Sånn ellers har vi et godt, trygt og kjærlig forhold med lite krangling. Men sammen med andre blir ikke dette gjenspeilt. 

Vi skal gifte oss snart og feire det med familie og venner. Kjenner at jeg gruer meg litt da jeg er redd det skjer i bryllupet. Jeg blir mentalt sliten, lei meg og bare lyst å være alene når han er slik. Jeg ønsker at vi klarer å fokusere på oss og kjærligheten vi har oss i mellom - da har vi mer overskudd til gjestene og skape en god stemning. Ikke bli hengt ut, driti ut og latterliggjort. 

Jeg er redd dette ødelegger dagen for min del. Har selvfølgelig snakket med han om det, men har ikke hjulpet så mye. 

Anonymkode: 0d2cf...5ef

Da får du begynne å sette han på plass. Og du må begynne nå.

Neste gang han forsøker være ufin i plenum sier du høyt «dette er ikke adferd jeg finner meg i. Vi har snakket om dette. Behandler du meg ikke med respekt er forholdet over!» og så gir du deg ikke, du nekter å gå, nekter å endre tema, nekter å forlate flokken, før han legger seg flat.

Dette repeterer du. Og du snakker HØYT til han. Hver eneste gang. Si ting som «om du velger å oppføre deg slik går det jo ikke an å sosialisere med deg!» eller «det var stygt sagt! Hvorfor velger du å være så ufin!» og «det er ren løgn og du vet det. Hvorfor lyver du til vennene dine?»

Hans følelser er ikke ditt ansvar. Slutt å ta ansvar for dem. Når han velger å oppføre seg ufint mot deg eller andre skal dere andre alltid irettesette. Og han skal tvinges til å stå i det.

Anonymkode: 05621...c46

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så fint at dere har snakket om det og at det endte med kos og klem! Da ordner dette seg!

Jeg tenker det samme om min mann, skal beholde og elske han til evig tid, men jeg tar opp alt jeg ikke liker. Som er veldig lite. Bytter han ikke ut bare fordi han ikke er 100% perfekt, bare 99% ❤️ 

Jeg er jo ikke perfekt selv. Men alt løses med kommunikasjon, så lenge begge er oppegående.

Lykke til med bryllupet, håper du gleder deg!

Anonymkode: ce78d...bf7

Tusen takk ❤😊

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, han ønsker å jobbe med det selv. Ellers hadde situasjonen vært et hakke verre. 

Jeg klarer å sette grenser for meg selv og han er ingen slem kjæreste. Jeg har alltid måtte stå opp for meg selv. 

Takk for konkrete råd 🙏

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

Du klarer jo tydeligvis ikke det, når du gruer deg til ditt eget bryllup. Du sier at alle forhold har noe, og at ingen er perfekt, og det er helt sant! Men, de færreste hadde inngått et giftemål om man gruet seg til bryllupet, det hadde sagt dem noe om at de bør tenke seg om. Jeg kommer fra en vanskelig barndom selv, og er påvirket av det i dag. Mye traumer osv. Jeg visste ikke hva som var normalt, og jeg har brukt lang tid åå å komme hit jeg er i dag. For jeg så ikke verden på samme måte som "alle andre", jeg måtte lære å sette grenser for meg selv, jeg måtte finne ut av sosiale koder selv osv. Jeg blir trist på dine vegne når du normaliserer det han gjør, og du sier du vil støtte han i sosiale sammenhenger, til tross for at han gjør stikk motsatt selv. Du utsletter deg selv.

Jeg skal ikke si at du bør gå fra han, men jeg syns i det minste at dere skal snakke om dette sammen med en 3.part. Han er nødt til å forstå hva han driver med og hva det gjør med deg.

En siste ting. Du sier barna ikke får med seg dette, men de oppfatter så utrolig mye mer enn man tror. Jeg levde med en mann som mishandlet meg, mest psykisk, og jeg skjermet datteren hele tiden. Passet på at alt var "normalt" rundt henne osv, men etter at vi flyttet derfra, sa hun: "sant vi flyttet fordi han var sint på deg?" Hun var da 4 år. Det var nesten det verste med alt sammen, at jeg ikke hadde klart å skjerme henne så godt som jeg trodde.

Anonymkode: dd43a...a8a

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han er ikke en drittsekk, men oppfører seg ofte sånn når vi er sammen med andre. Vennene hans er ikke sånn. Men familien min kan være sånn. Han er ikke slik mot barna. Når vi er sammen alene eller med barna er han veldig snill, kjærlig, lyttende og god. Vi kommuniserer bra, samarbeider bra, ler, koser oss etc etc. Men sammen med andre så snur han. Så, noe i den situasjonen gjør noe med han. 

Jeg synes jo ikke det er greit, derfor jeg spør om råd. Barna har ikke vært tilstede heldigvis, og han snakker ikke sånn til dem. 

Anonymkode: 0d2cf...5ef

Men hvilke råd vil du egentlig ha? Hva er det et forum kan bidra med egentlig , hvis han selv er uimottagelig for korrigering ? Hadde aldri engang vurdert å gifte meg med en som endrer adferd sammen med andre , eller som hadde det minste behov for å nedverdige meg. Et bryllup skal være noe man gleder seg til , ikke en hendelse der man må gjør visse grep for at motparten skal oppføre seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste HI trodde jeg faktisk det var enda en av trolletrådene de går inflasjon i her om dagen, så ille var det. Men forstår jo på resten av svarene at dette er reellt. 

Du har fått ganske mange innspill.  Jeg er nok litt eldre enn deg. Og er det en ting jeg er helt sikker på er det; enhver særhet et menneske har blir forsterket med alderen. Det som irriterer litt i 20-årene, blir mer gjennomgripende i 30-årene, for å bli uutholdelig i 40/50-årene. Av de venninnene jeg har som er skilt er veldig ofte slikt årsaken. Dere har vært sammen i 12 år, uten endring, tross parterapi, og mange samtaler. Så dette er fremtiden din. 

Og så vil jeg understreke en ting flere allerede har sagt; barna får med seg uendelig mye mer enn man tror. 

Anonymkode: 80950...d43

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da jeg leste HI trodde jeg faktisk det var enda en av trolletrådene de går inflasjon i her om dagen, så ille var det. Men forstår jo på resten av svarene at dette er reellt. 

Du har fått ganske mange innspill.  Jeg er nok litt eldre enn deg. Og er det en ting jeg er helt sikker på er det; enhver særhet et menneske har blir forsterket med alderen. Det som irriterer litt i 20-årene, blir mer gjennomgripende i 30-årene, for å bli uutholdelig i 40/50-årene. Av de venninnene jeg har som er skilt er veldig ofte slikt årsaken. Dere har vært sammen i 12 år, uten endring, tross parterapi, og mange samtaler. Så dette er fremtiden din. 

Og så vil jeg understreke en ting flere allerede har sagt; barna får med seg uendelig mye mer enn man tror. 

Anonymkode: 80950...d43

Les gjerne tråden først eller ihvertfall spørre meg før du kommer med råd 😊 

Kort oppsummert: barna har ikke vært til stede.  

Det er ikke snakk om at han gjør dette hele tiden vi er sammen med andre, men noen kommentarer her og der. 

Han ønsker å jobbe med det. Vi har lenge gått i parterapi- han som tok initiativet, og vi skal i parterapi privat etterhvert. Ikke fordi vi har det største behovet for det, men fordi vi ser fordelen med det langsiktig og kortsiktig. Men vi begge har også endret oss mye til det bedre. Bedre kommunikasjon, forståelse osv. At enkelte andre ikke kom noe videre betyr ikke at det gjelder oss. Hva fremtiden bringer aner ingen. 

 

Ts 

Anonymkode: 0d2cf...5ef

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ønsker å jobbe med det. 

Anonymkode: 0d2cf...5ef

Nei. Du ønsker han skal jobbe med det. 

Det er du som har et problem med hans oppførsel. Ikke han. 

Og seriøst, hvor mye «jobb» tror du det skal til for ikke å renne rundt i eget bryllup og latterliggjøre den kvinne man akkurat har giftet seg med ved å kalle henne ting som en «feit ku som er føkka i hodet», jf. de eksempler du nevnte. Tror du det er ytterst vanskelig å avstå fra det, hvis man ikke har «jobbet» hardt med seg selv i mange måneder i forveien? 

16 hours ago, AnonymBruker said:

Samboeren min endrer seg når vi er sammen med andre. Han skal si meg imot, henge meg ut, føles ut som han motarbeider meg og ønsker å være midtpunktet. Sånn ellers har vi et godt, trygt og kjærlig forhold med lite krangling. Men sammen med andre blir ikke dette gjenspeilt. 

Vi skal gifte oss snart og feire det med familie og venner. Kjenner at jeg gruer meg litt da jeg er redd det skjer i bryllupet. Jeg blir mentalt sliten, lei meg og bare lyst å være alene når han er slik. Jeg ønsker at vi klarer å fokusere på oss og kjærligheten vi har oss i mellom - da har vi mer overskudd til gjestene og skape en god stemning. Ikke bli hengt ut, driti ut og latterliggjort. 

Jeg er redd dette ødelegger dagen for min del. Har selvfølgelig snakket med han om det, men har ikke hjulpet så mye. 

Anonymkode: 0d2cf...5ef

 

Anonymkode: 82b77...562

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har gått i parterapi lenge, og du har tatt opp det flere ganger, hva slags råd vil du ha nå?

Har dere snakket ut tidligere og det har endt med kyss og klem, for så å skli ut igjen?

Han klarer å endre seg like etter en slik samtale eller en time med parterapi, men han gjør ikke seriøse forsøk på å endre seg. Han sier det han vet du eller terapeuten vil høre. Klarte han å endre seg, så hadde han gjort det for lenge siden.

Er det alkohol som gjør han slik? At han starter etter et par glass?

Dere skal vel ha alkohol i bryllupet?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gi et perspektiv fra tilskuersiden. Jeg og mannen kjenner et par hvor han hakker og er morsom på partnerens vegne. 

Det er helt forferdelig å høre og bli dratt inn i. Jeg har avstått fra å le, mannen min har sagt en gang at det ikke er ok. Men da ble hun snurt.. 

Vi møter dem ikke sammen som et par mer. Mannen treffer han sammen med andre kompiser. 

Du er sammen med en klassisk, usikker mobber. Gratulerer 

Anonymkode: f0f04...ebc

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Les gjerne tråden først eller ihvertfall spørre meg før du kommer med råd 😊 

Kort oppsummert: barna har ikke vært til stede.  

Det er ikke snakk om at han gjør dette hele tiden vi er sammen med andre, men noen kommentarer her og der. 

Han ønsker å jobbe med det. Vi har lenge gått i parterapi- han som tok initiativet, og vi skal i parterapi privat etterhvert. Ikke fordi vi har det største behovet for det, men fordi vi ser fordelen med det langsiktig og kortsiktig. Men vi begge har også endret oss mye til det bedre. Bedre kommunikasjon, forståelse osv. At enkelte andre ikke kom noe videre betyr ikke at det gjelder oss. Hva fremtiden bringer aner ingen. 

 

Ts 

Anonymkode: 0d2cf...5ef

Har lest hele.

Barna får det med seg. Jeg lover. Han endrer seg ikke videre eter 12 år, særlig ikke når årene kommer på. Jeg lover. 

Men jeg forstår at du som forsvarsmekanisme har fortalt deg selv noe annet, og at du er i benektelse på akkurat disse to punktene. 

Bare det at han blir "bedre og bedre" for hvert innlegg du skriver viser at du er i benektelse. 

Anonymkode: 80950...d43

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei. Du ønsker han skal jobbe med det. 

Det er du som har et problem med hans oppførsel. Ikke han. 

Og seriøst, hvor mye «jobb» tror du det skal til for ikke å renne rundt i eget bryllup og latterliggjøre den kvinne man akkurat har giftet seg med ved å kalle henne ting som en «feit ku som er føkka i hodet», jf. de eksempler du nevnte. Tror du det er ytterst vanskelig å avstå fra det, hvis man ikke har «jobbet» hardt med seg selv i mange måneder i forveien? 

 

Anonymkode: 82b77...562

Hæ, han har da aldri kalt meg feit ku som er føkka i hode!!!! Les hva jeg skrev engang til. Hadde han gjort det hadde jeg blitt fly forbanna og gått. 

Det er stort sett snakk om spøker på min bekostning. Ikke skjellsord. Det har jeg nulltoleranse for. Det verste er det eksempelet jeg kom opp med i starten, det skjedde to ganger, jeg sa ifra og det stoppet. 

Nei, han ønsker å jobbe med det. 

ops2 skrev (2 minutter siden):

Hvis dere har gått i parterapi lenge, og du har tatt opp det flere ganger, hva slags råd vil du ha nå?

Har dere snakket ut tidligere og det har endt med kyss og klem, for så å skli ut igjen?

Han klarer å endre seg like etter en slik samtale eller en time med parterapi, men han gjør ikke seriøse forsøk på å endre seg. Han sier det han vet du eller terapeuten vil høre. Klarte han å endre seg, så hadde han gjort det for lenge siden.

Er det alkohol som gjør han slik? At han starter etter et par glass?

Dere skal vel ha alkohol i bryllupet?

 

Nei, vi drikker maks 2 glass med vin i året. Jeg har ikke tatt det opp mange ganger. Sist jeg tok det opp endret det seg. 

Da må han være en jævlig flink skuespiller, noe jeg vet han ikke er 😆 Han begynte å gråte når jeg fortalte hvor mye det såret meg. Han graver, spør og spør etter råd. 

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jo,han vil prate om det og veldig lei seg for det. I en periode så var det veldig bra og trygt når vi var sammen med andre etter vi hadde snakket mye om det. Så sklei det ut igjen. Han blir oppriktig lei seg for at han var sånn. 

Tror @Trolltunge var inne på noe, ang at det handler om usikkerhet og at han er utilpass. 

------

Takk for konkrete råd til dere som har gitt det 🙏

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

Selv om dere har fått på FVK tidligere så betyr jo ikke det, at dere ikke kan bestille time igjen. Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time med det første i morgen (mandag), slik at dere får et par konsultasjoner før bryllupet. Greit nok at dere har snakket om dette tidligere, men når man har et "problem" i forholdet sitt så hjelper det ikke å prate om det et par ganger. Da må man prate om det kontinuerlig helt til en fast endring har skjedd, og det har ikke dere gjort. Det er faktisk noe av det folk flest glemmer, og derfor samlivsbrudd skjer - det er veldig viktig med en fast kommunikasjon mellom partene angående problemet - slik at endringen kan skje. 

Anonymkode: bda0b...d25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ts? 

Du høres ut som ekko av meg selv da jeg skulle glatte over eksens oppførsel. Det var en forsvarsmekanisme jeg hadde for å late som det ikke var så ille. I realiteten var jeg på randen til selvutslettelse. 

For, det var jo ikke hans feil at han mobbet meg. Og sist jeg tok det opp endte det jo i klem og sex... 

Anonymkode: 8f9cd...fd8

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har lest hele.

Barna får det med seg. Jeg lover. Han endrer seg ikke videre eter 12 år, særlig ikke når årene kommer på. Jeg lover. 

Men jeg forstår at du som forsvarsmekanisme har fortalt deg selv noe annet, og at du er i benektelse på akkurat disse to punktene. 

Bare det at han blir "bedre og bedre" for hvert innlegg du skriver viser at du er i benektelse. 

Anonymkode: 80950...d43

🤣 altså nå må dere gi dere. Det er ikke greit det han gjør ang når vi er sammen, men makan til krisemaksimering og alt dere vet om forholdet vårt.

Når vi har besøk er dette på kvelden når barna har lagt seg. Barna har ikke kamera, de hører ikke hva vi sier og overvåker ikke telefonen våres. 

Når familien er her er barna på lekeplassen borti gata å leker. Når de er rundt oss så er all fokus på de. Det er snakk om noen setninger i løpet av tiden fra samboer, fortsatt ikke greit, men han gauler ikke ut i tide og utide. Et lite annet problem er når familiemedlemmer sier noe som sårer meg, og samboer ler med de. 

Nei, jeg er ikke i fornektelse og forstår alvoret i det, men når svarene jeg får er helt på vidda så korrigerer jeg selvfølgelig. Noe annet ville vært rart. 

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selv om dere har fått på FVK tidligere så betyr jo ikke det, at dere ikke kan bestille time igjen. Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time med det første i morgen (mandag), slik at dere får et par konsultasjoner før bryllupet. Greit nok at dere har snakket om dette tidligere, men når man har et "problem" i forholdet sitt så hjelper det ikke å prate om det et par ganger. Da må man prate om det kontinuerlig helt til en fast endring har skjedd, og det har ikke dere gjort. Det er faktisk noe av det folk flest glemmer, og derfor samlivsbrudd skjer - det er veldig viktig med en fast kommunikasjon mellom partene angående problemet - slik at endringen kan skje. 

Anonymkode: bda0b...d25

Takk for råd, og helt enig. Vi har faktisk brukt opp timene våres på fvk, men skal gå i parterapi privat. Kommer også til å snakke med presten, som en nevnte, og psykologen min. Han har også satt det opp på "huskelisten" sin at vi prater om dette noen dager før bryllupet. 

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du ts? 

Du høres ut som ekko av meg selv da jeg skulle glatte over eksens oppførsel. Det var en forsvarsmekanisme jeg hadde for å late som det ikke var så ille. I realiteten var jeg på randen til selvutslettelse. 

For, det var jo ikke hans feil at han mobbet meg. Og sist jeg tok det opp endte det jo i klem og sex... 

Anonymkode: 8f9cd...fd8

Leit med eksen din. 

Jeg er litt fan av å forstå andre mennesker. Faktisk endrer mange mennesker seg eller responderer anerledes utfra hvordan man behandler dem, inkl meg selv. Det betyr ikke at jeg godtar alt eller skal forstå meg ihjel på alt. Men selektert og jobber der det kan jobbes. Hadde han mishandlet meg hadde jeg gått for lengst og godt du kom deg unna. Men din historie er helt ulikt min og jeg glatter ikke over, men forklarer der folk tar feil. Det er mye projisering i svarene. 

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Leit med eksen din. 

Jeg er litt fan av å forstå andre mennesker. Faktisk endrer mange mennesker seg eller responderer anerledes utfra hvordan man behandler dem, inkl meg selv. Det betyr ikke at jeg godtar alt eller skal forstå meg ihjel på alt. Men selektert og jobber der det kan jobbes. Hadde han mishandlet meg hadde jeg gått for lengst og godt du kom deg unna. Men din historie er helt ulikt min og jeg glatter ikke over, men forklarer der folk tar feil. Det er mye projisering i svarene. 

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

Du svarer meg nå omtrent ordrett noe jeg selv sa en gang. 

Likevel, jeg er veldig enig med deg. På et forum der folk svarer anonymt utfra lite info, blir det mye projisering. Vi leser alle innlegg her utfra egen erfaring. 

Jeg har ikke sagt noe annet enn at din situasjon høres lik ut som min. Hvordan vet du utfra dette at situasjonene er helt ulike? 

Jeg vet ikke hvem du er, og har svært lav grad av emosjonell investering i ditt forhold. Derfor leser jeg nok tråden med mer objektivitet og færre forsvarsnekanismer enn deg. 

Klarer du å tenke deg følgende: en venninne forteller at hun gruer seg til bryllupet, fordi mannen ofte snakker nedsettende til henne i sosiale sammenhenger. Videre forteller hun at kommentarene går på en sykdom hun nesten har dødd av. 

Hva ville du tenkt? Hvilke råd ville du gitt? Hva om datteren din fortalte deg dette? 

Du trenger ikke svare meg på dette. Jeg er ganske sikker på at du vil fortelle meg at det egentlig ikke er så ille. 

Kanskje har du rett, kanskje alle som svarer i tråden misforstår skikkelig... Det er ikke så lett å forstå andre utfra noen avsnitt på et forum. Jeg har svart utfra de avsnittene du har gitt med info, og jeg er veldig klar over at det ikke er et fullstendig bilde. 

Anonymkode: 8f9cd...fd8

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han er veldig utilpass og usikker i sosiale sammenhenger, men fremstår  selvsikker. Han er ingen ond person med onde hensikter, men tar ofte mer hensyn til de rundt enn meg/oss i slike settinger. 

-----

Men dere som kommenterer at jeg ikke burde være sammen med han, ingen er perfekt. Jeg har også bagasje og ikke alltid lett å leve med. Vi har vel alle noe? Jeg ønsker heller å jobbe med det enn å kaste ut alle jeg møter på veien som ikke gjør alt riktig. Da ville ingen hatt meg heller. 

Jeg søker etter råd, ikke "lettvindte" råd om å gi opp en mann jeg elsker og gjør meg godt bortsett fra i slike situasjoner og er en god far til barna våres. Han har denne ene tingen - kanskje flere gjør dette med sin kone, men de legger ikke merke til det da de har en bedre selvtillit enn meg f.eks. 

Jeg ønsker å gifte meg med han, men gruer meg til alt etter vielsen nettopp fordi det kan gå begge veier. 

Ts

Anonymkode: 0d2cf...5ef

men altså du gruer det til alle sosiale settinher med han. Det er ikke greit. Du får i det minste sette han skikkelig på plass og si at du ikke finner deg i at han holder på slik fordi du syns ikke det er morsomt

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en sånn, ble fortalt av andre at det er sånn en psykopat kan være. 

Anonymkode: 8d869...bb1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier han graver og spør og spør etter råd, og jeg antar du gir ham råd, nemlig å slutte med å henge deg ut. Tar han det til seg etter å ha grått masse? Nei, tydeligvis ikke, da hadde du neppe opprettet denne tråden. 

Når han gråter sårt og spør deg om råd, er det bare skuespill det da? Siden det er helt umulig for ham å følge de rådene du gir ham, nemlig å slutte! 

Han får tydeligvis noe utav å oppføre seg slik, og da er det ikke så enkelt å få ham til å slutte, det har du erfart. Dere har allerede hatt timer på fvk uten at det ble varig endring, hvorfor tror du flere timer der vil gi endring?

Har han vondt for å forstå? Trenger han mange timer med forklaring for å forstå at dette sårer deg og nå kan ødelegge bryllupsfesten for deg?

Hvor mange timer ser du for deg han trenger?  Får dere tid til alle disse timene før bryllupet? 

 

Anonymkode: 4d1fb...8b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...