Gå til innhold

Hva synes du er det vanskeligste plagget å handle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Cbe er ute og løper, spiller ingen rolle hvordan hun løper? Har ikke sett noen steder at de råder noen til å løpe hverken bredbeint eller vifte med armene.

Anonymkode: 50f93...83e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg sliter med bukser og enkelte kjoler pga. kroppsfasongen min. Jeg er ganske høy og i øvre skikt av normalvektig, har korte ben, lang rygg, smal midje og ganske svai rygg. At bukser ofte er for lange er en ting, jeg har symaskin om det skulle trengs, men jeg sliter med å finne bukser som passer både over baken og i midjen uten å få den "tuppen" bak. Og kjoler har oftest livet for høyt for meg, noe som ikke er noe problem når de har vidde i skjørtet. Men smale kjoler er helt håpløst, jeg får alltid hoftene oppe ved livet, som to "poser". 

Anonymkode: 6c89e...e9a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dere med store lår og smal midje som vil ha jeans, har dere prøvd Lois Celia?? Den funker for meg, må ha belte, riktignok, men den funker. Og lommene sitter fint plassert på rumpa (ganske rett og tett). 
De er litt korte, men noe må man visst kompromisse på. 

Anonymkode: 26714...670

• Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cata

Kjole. Det er håpløst å finne noen som passer til min kroppsform. Flaks jeg ikke liker å gå i kjole. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har ikke fått kjøpt en kjole eller topp på flere år! 
Er lang i overkroppen, så korte kjoler blir mer som topper. Og topper viser magen (som funker dårlig for en 40-åring). 
Og de vide ermene som er overalt nå, funker bare ikke på oss med store pupper. 

Så gleder meg til moten går tilbake til smale ermer og litt lengre modeller. Har heldigvis klær fra forrige gang det var moderne så jeg har noe å ha på meg 😉

Anonymkode: 26714...670

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeans. Så jeg kjøper aldri det. Problem solved🙂

Anonymkode: 1de9f...25f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

T-skjorter. Helt umulig å finne noen som samtidig er fine over puppene og i armhulene, og ikke er som en pose over magen. Hurra for store pupper. 

Til dere som sliter med bh så anbefaler jeg Fantasie og Primadonna! De merkene endret livet mitt for alltid, og det er ikke tull engang!

Anonymkode: 1016d...68c

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mardina

Sko ja.... Har lange og brede bein. Og er litt kresen på hva jeg synes er fint... 🤔

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bukser.. veldig lite å finne i L og XL. 

Anonymkode: 828da...8ba

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Million

Det er vanskelig å finne sko og bh som passer/sitter behagelig.

Jeg har et par sko fra Zalandos nettbutikk på bordet her akkurat nå, som skal i retur fordi str 36 ikke passet. Ble litt for store. Jeg vipper mellom 35 og 36, og ikke alltid 36 passer. Sko som skal knytes kan sitte greit på foten selv om de egentlig er litt for store foran i tuppen. Men disse gjorde ikke det. Så det blir retur, Synd, for jeg likte dem. Og 36 var minste str de hadde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

BH, jeans og sko - umulig å finne rette str🙈

Anonymkode: 41374...b1c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Honey Dew

Bukser. Jeg bestiller de faste buksene som jeg pleier å bruke fra Kappahl og da trenger jeg ikke prøve dem, siden jeg vet de passer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bukser 🙄 kjøper aller helst tøybukser med stretch så jeg slipper å forholde meg til faste former (slik som jeans). 

Anonymkode: b35de...479

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

DundreMilfin

Kan man si nesten alt? 😅

Jeans er mest vanskelig på passform. 

Jeg er enormt kresen på kåper selv om det virkelig ikke ser sånn ut. 

Sko er vanskelig fordi mye ikke har komfort nok. Var villig til å lide før jeg fikk barn, men etter klikket bekkenet maks. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym Brukar0

Egentlig ingenting når jeg ikke trenger det - da finner jeg masse som passer. Men hvis jeg skal ha noe, finner jeg ingenting som passer 🙄

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kniv & gaffel
Anonym Brukar0 skrev (16 timer siden):

Egentlig ingenting når jeg ikke trenger det - da finner jeg masse som passer. Men hvis jeg skal ha noe, finner jeg ingenting som passer 🙄

Haha, samme her! 😁

De beste kjøpene mine er impulskjøp på salg og ikke planlagte kjøp når jeg trenger noe nytt. Jeg har derfor erfart at jeg heller må slå til når jeg finner noe jeg virkelig liker, enn å vente med å kjøpe til jeg trenger noe nytt. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

BH 

Anonymkode: c15a8...12f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
NinaLisa skrev (På 6.8.2022 den 4.48):

Bh...jeg har to-tre stykker som brukes til de er aldeles utslitte og utsetter å kjøpe nye så lenge jeg kan. Jeg prøver aldri bh i butikken. Jeg sjekker salgsstativene og tar med meg de som jeg tror passer og prøver hjemme. Jeg har en litt vanskelig størrelse å det kan bli noen bomkjøp.

Etter anbefaling fra en venninne dro jeg en gang til en butikk som bare selger undertøy og som er kjent for sin service når det gjelder å finne riktig bh. Der kunne man med en gang slå fast at jeg hadde feil størrelse å fasong på min bh og fikk prøve det butikken mente jeg skulle ha. Jeg har vel aldri hatt så god en bh å jeg følte meg som et nytt menneske da jeg gikk ut med puppene på plass å fin holdning.  Men jeg fikk betale for stasen- må innrømme at jeg nesten gikk i gulvet da jeg så prisen. Jeg hadde aldri kjøpt den om jeg hadde funnet den frem selv. Men jeg synes jeg måtte etter at en hyggelig ekspeditør hadde hjulpet meg med å måle størrelse å gitt gode råd. 

Kan du avsløre hva det kosta? Jeg har aldri handla i en sånn butikk før.. 

Anonymkode: 38770...a9e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NinaLisa
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan du avsløre hva det kosta? Jeg har aldri handla i en sånn butikk før.. 

Anonymkode: 38770...a9e

Rundt en tusenlapp. 🫣Noen vil sikkert si at såpass må man regne med å betale for kvalitet men i min verden er det for dyrt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...