Gå til innhold

Hva synes du er det vanskeligste plagget å handle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...hva synes du er det mest utfordrende å finne til deg selv?

For min del - SKO! Derfor eier jeg også veldig få sko. Liker klassiske, enkle sko, og er svært kresen. Har ikke hoppet på "svære sneakers fra 90-tallet-trenden f. eks). Finner virkelig svært lite. Synes også det er svært vanskelig å hjelpe mannen å finne sko. Alt er enten klumpete, har rar hæl, farger som krasjer osv. 😆 Men igjen, her er jeg kresen. Skulle tro jeg hadde mye fint, men nei. Har ca. et par til hver sesong. 

Hva med dere andre?

Anonymkode: 67ca8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sko, men ikke pga det du nevner, mer det praktiske med å finne gode fine sko jeg liker i str 34. Jeg elsker sko sånn sett og finner en del på nett men jøjjye meg så vanskelig det er å være litt utenfor normal størrelsen innimellom.

Dernest bh.. Det er ikke så vanskelig men mer et ork, jeg må ha den helt rette dagen for å gå på bh shopping, og den helt rette dagen er kanskje hvert skuddår🤪 Neida.. Men det er bare en helt ekstrem kjedelig og et ork uten like, ennda jeg elsker shopping..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sko, men også vinterjakke, 

Anonymkode: 38770...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten alt er vanskelig. Jeg har blitt over 50 og kan ikke lenger bruke det jeg pleide, kropp og ansikt har forandret seg mye og det har jo moten også. Før hadde jeg masse fine sko, men alt av fine skobutikker som Shoelounge, Bianco etc er jo borte og alle bruker jo bare speakers til alt. Jeg har også fått hallux valgus og liker meg ikke lenger i høye hæler. Jeans er et mareritt når man er kort og litt rund og bikini skal jeg ikke en gang nevne. Yttertøy er vanskelig fordi jeg er så lav og ikke liker allværsjakke-looken. BH er bare kjempekjedelig å prøve og tar lang tid, så det utsetter jeg i det lengste. 

Så jeg trasker rundt i det jeg selv vil kalle for kjerringkjoler og joggesko, for det er det eneste jeg finner som ikke er ukomfortabelt og forholdsvis lett å få til å passe. Fint er det likevel ikke. 

Anonymkode: fed9b...193

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bh...jeg har to-tre stykker som brukes til de er aldeles utslitte og utsetter å kjøpe nye så lenge jeg kan. Jeg prøver aldri bh i butikken. Jeg sjekker salgsstativene og tar med meg de som jeg tror passer og prøver hjemme. Jeg har en litt vanskelig størrelse å det kan bli noen bomkjøp.

 

Etter anbefaling fra en venninne dro jeg en gang til en butikk som bare selger undertøy og som er kjent for sin service når det gjelder å finne riktig bh. Der kunne man med en gang slå fast at jeg hadde feil størrelse å fasong på min bh og fikk prøve det butikken mente jeg skulle ha. Jeg har vel aldri hatt så god en bh å jeg følte meg som et nytt menneske da jeg gikk ut med puppene på plass å fin holdning.  Men jeg fikk betale for stasen- må innrømme at jeg nesten gikk i gulvet da jeg så prisen. Jeg hadde aldri kjøpt den om jeg hadde funnet den frem selv. Men jeg synes jeg måtte etter at en hyggelig ekspeditør hadde hjulpet meg med å måle størrelse å gitt gode råd. 
 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med sko, kan nesten bare bruke joggesko på grunn av helsen. Drømmer om høyhelte sko, men det blir i drømmen. Letteste å finne er kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukse. Jeg har en diger rumpe, og ganske svai rygg, så er jo rene hoppbakken der bak. Og selv om jeg har en ganske smal midje, så blir da buksa ofte stram foran, mens det er plass til en person til bak. Og bare jakten på en bukse som er høy nok i livet og, så rumpa ikke detter ut. 

Så jeg eier en eneste bukse, som jeg så og si aldri bruker. Bruker bare kjoler. Har trenings tights og joggebukser, som jeg bruker til trening eller kosebukser hjemme.

Anonymkode: 9a826...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans!!! Helt umulig! 

Bh som en god nr to… har prøvd hele change uten å finne en eneste behagelig bh. 

Anonymkode: ae902...27c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans....eller bukser i det hele tatt. har blitt over 50 og har eplefasong:) tips mottas med takk :)

Anonymkode: 763f0...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bukser. Har ganske mye lår og rumpe i forhold til midje, veldig lite passer.

Anonymkode: 76f33...8cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes nesten alt er vanskelig.

Anonymkode: fed9b...193

Samme her! Sko er et mareritt for jeg har hallux valgus og veldig brede føtter. Bukser er også vanskelig for alle er for lange for meg og vanskelig å se for seg hvordan de blir etter opplegg, og de er alltid for vide i livet. Kjoler har jeg som petite helt gitt opp å kjøpe nytt: de er alltid for lange i ryggen. Tror folk var litt lavere før så syns det er lettere å finne ting som passer om jeg handler vintage.

Anonymkode: 8be4c...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans og bukser, ytterjakker. 

De blir enten for korte eller for vide. Er tynn og lang. 

Anonymkode: 97c0f...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...