Gå til innhold

Vanskeligere å få orgasme av å ri hvis han er godt polstret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helene1982 skrev (4 timer siden):

Jeg vet ikke om dette er en seriøs tråd, eller ikke, men for de som ikke vet. De fleste kvinner får ikke til å få en orgasme uten klitorisstimulering. (de mest brukte sexleketøyene for kvinner ligner ikke på en penis, men har en vibrerende eller "sugende" effekt for å stimulere klitoris utvendig). Likevel er det slik at klitoris ikke er en knapp, men går innover i kvinnekroppen, og kvinner som ikke har for lang avstand mellom kjeden og klitoris kan oppnå orgasme gjennom penetrering. Både kvinner og menn kan også oppnå orgasme uten stimulering om de er kåte nok. Jeg aner ikke hvorfor dere snakker om tykk eller tynn.

Det er en seriøs tråd. Klitoris utvendig gnis mot penisroten/oppå der når man rir, ikke sant? Spørsmålet er om litt polstring der er en fordel eller ikke. Man må ikke være tjukk for å ha polstring der, det er vel litt individuelt?

Anonymkode: 118c3...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en seriøs tråd. Klitoris utvendig gnis mot penisroten/oppå der når man rir, ikke sant? Spørsmålet er om litt polstring der er en fordel eller ikke. Man må ikke være tjukk for å ha polstring der, det er vel litt individuelt?

Anonymkode: 118c3...098

Ja, det er det som er poenget mitt. For hver sexpartner man har, må man tilpasse seg. vaginaer og peniser er ulike. Min åtter kan være en treer for en annen. Vi må prate sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At pikken treffer klitten?? 😅 Det går ikke an samtidig som penetrering altså. 

Anonymkode: e9278...c1e

Ut fra det leste på første innlegg så står det ikke noe om penetrering. Jeg snakker om en stilling der pikken treffer begge de følsomme steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en seriøs tråd. Klitoris utvendig gnis mot penisroten/oppå der når man rir, ikke sant? Spørsmålet er om litt polstring der er en fordel eller ikke. Man må ikke være tjukk for å ha polstring der, det er vel litt individuelt?

Anonymkode: 118c3...098

jeg er ikke noe jævla orakel, men vil påstå at det handler om en mellomting mellom teknikk og genetikk. Noen kan ha et perfekt utstyr, uten evne til å bruke det, og noen er gode til å gjøre det beste ut av det de har. Jeg mener at spesielt kvinner kan bli flinkere til å ta ansvar for sin egen orgasme, ved å si hva de trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Please google kvinnelig anatomi om du ikke veit hvor klitoris er! 🤦‍♀️

Anonymkode: b40ad...e81

Han har rett ;) Heller enn å angripe ham, bør du be ham om noen tips.
 

Helene1982 skrev (7 timer siden):

Jeg vet ikke om dette er en seriøs tråd, eller ikke, men for de som ikke vet. De fleste kvinner får ikke til å få en orgasme uten klitorisstimulering. (de mest brukte sexleketøyene for kvinner ligner ikke på en penis, men har en vibrerende eller "sugende" effekt for å stimulere klitoris utvendig). Likevel er det slik at klitoris ikke er en knapp, men går innover i kvinnekroppen, og kvinner som ikke har for lang avstand mellom kjeden og klitoris kan oppnå orgasme gjennom penetrering. Både kvinner og menn kan også oppnå orgasme uten stimulering om de er kåte nok. Jeg aner ikke hvorfor dere snakker om tykk eller tynn.

Godt og beskrivende innlegg. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 time siden):

jeg er ikke noe jævla orakel, men vil påstå at det handler om en mellomting mellom teknikk og genetikk. Noen kan ha et perfekt utstyr, uten evne til å bruke det, og noen er gode til å gjøre det beste ut av det de har. Jeg mener at spesielt kvinner kan bli flinkere til å ta ansvar for sin egen orgasme, ved å si hva de trenger.

Jeg vet ikke hvorfor du følte behov for å være frekk, det var ikke meningen å provosere med spørsmålet. Jeg lurte helt enkelt på hvor mye mannens anatomi har å si for hvor lett det er å ri seg til orgasme. Det er jo nettopp det jeg gjør her, tar ansvar for egen orgasme. 

Anonymkode: 118c3...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke hvorfor du følte behov for å være frekk, det var ikke meningen å provosere med spørsmålet. Jeg lurte helt enkelt på hvor mye mannens anatomi har å si for hvor lett det er å ri seg til orgasme. Det er jo nettopp det jeg gjør her, tar ansvar for egen orgasme. 

Anonymkode: 118c3...098

Beklager om jeg var frekk. Jeg prøvde bare å si at jeg ikke er en ekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man rir gnir man jo også klitten mot huden/fettet over penis også....så tynne menn har mindre der...min mann er vanig+. Kommer hver gang jeg rir.

Anonymkode: edfd9...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv nå bare feit istedet for «godt polstret».

Anonymkode: d24f0...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...