Gå til innhold

Kjæresten vil vi skal kalle opp etter exen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Antar du mener av mannen.

Anonymkode: 9d694...5ce

Han og, ja. 

Anonymkode: 7becb...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han og, ja. 

Anonymkode: 7becb...70d

Hvis du tror at abort er et tema her så har du ikke sett hvor langt på vei ts er 

Anonymkode: 4761c...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi venter en liten jente i slutten av november og blir ikke enige om navn. Jeg kommer med mange forslag, men han han er fast bestemt på at hun skal hete det samme som exen hans. Jeg sier det er uaktuelt nettopp fordi det er exen hans og navnet er grusomt. Han er veldig åpen om at navnet ikke tilfeldigvis er det samme, men at han ønsker å kalle opp fordi han har veldig positive assosiasjoner til navnet. Han sier at så snart jenta får personnummer så skal han sende inn valg av navn og hvis jeg ønsker å bytte det så trengs hans underskrift noe han vil nekte. Stemmer det? Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: bbecc...0ce

Han ville jeg ikke satt opp som far på papiret . Han viser klare tegn på unormal adferd allerede før barnet er født . Run!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Han ville jeg ikke satt opp som far på papiret . Han viser klare tegn på unormal adferd allerede før barnet er født . Run!

Og hva hjelper det? Hvis far vet / mistenker han er far kan han gå rettens vei og få DNA test. Så blir han ført opp som far…


Til tema: man blir enig om navn, hvis du synes det er stygt uavhengig om eksen heter det eller ikke så skal heller ikke ungen hete det. 
Men, begge to må signere, så han kan sende inn navnet så mye han vil. Det går ikke igjennom før du har signert.
 

Registrerer dere ikke navn innen 6 mnd blir barnet hetende ditt etternavn. Det får IKKE et tilfeldig valgt navn, det er en myte. 

Lykke til! 

Anonymkode: 95f0d...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (31 minutter siden):

Han ville jeg ikke satt opp som far på papiret . Han viser klare tegn på unormal adferd allerede før barnet er født . Run!

Ikke et valg man har gitt. Er bare for han å kreve farskapstest evt. 

Anonymkode: 4761c...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du selv har noen tilknytning til navnet slik at det blir oppkalling så hadde jeg nektet, samboer her kom heldigvis aldri med et sånt forslag her!

Jeg hadde nok fått blankt nei om det var motsatt, og i tillegg påstå at det er fordi man har positive assosiasjoner med navnet?  Skulle vært motsatt spør du meg

Anonymkode: cb815...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...