Gå til innhold

Syns dere det er riktig at landslagsjefen i fotball for herrer skal tjene 3 ganger mer enn landslagssjefen for damer?


Gjest fransine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 hours ago, fransine said:

Tenker det kommer til å gå veldig bra med kvinnedominans i samfunnet. Er så mye kriging når disse alfahannene skal styre verden. Kanskje vi hadde fått et bedre verdenssamfunn om det var flere kvinner på topp.

Se bare på vår forrige statsminister og den vi har nå som et godt eksempel på det. (Nå håper jeg ikke du er av de som ikke taklet at vi hadde en kvinnelig statsminister da). Nå tror ikke jeg det er kjønnet som er viktig for at hun var en bedre statsminister heller, men en bedre leder var hun uten tvil. 

Håper virkelig at du får ned stresset, det er ikke greit for kroppen med all denne kvinneangsten ;)

P.S. når du bare får luket vekk de styggeste språklige uttrykkene, og forklarer godt hva du mener og hvorfor, så er du ikke så aller verst å konversere med ;)

Jeg tror vi hadde fått et mindre rasjonelt verdenssamfunnet, og jeg tror vi hadde fått et enda mer underfinansiert forsvar og blitt lett bytte for andre som ikke gikk samme veien.

Jeg må si jeg syns både Jonas og Erna er rimelig ubrukelige, så det blir litt pest eller cholera å skulle avgjøre hvem som er verst.

Føler ikke så mye kvinneangst sånn dag til dag at det gjør noe, når kvinner gir meg høy puls i det daglige liv så har det lite med angst å gjøre. Jeg er bare av den oppfatning at det kommer til å gå dårlig og være relativt kortvarig. Jeg er fristet til å sitere Borat om det å gi et maskingevær til en apekatt, men av hensyn til dine følelser så lar jeg vær. 😚

Jo takk takk, du er ikke så ille selv når du glemmer prippenheten din om "grov" språkbruk. Hvis du ikke tålte sexarbeider, så tror jeg du hadde falt død om på stedet om du hørte hvordan jeg vanligvis prater med kamerater. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fransine
Kipling skrev (2 timer siden):

Jeg tror vi hadde fått et mindre rasjonelt verdenssamfunnet, og jeg tror vi hadde fått et enda mer underfinansiert forsvar og blitt lett bytte for andre som ikke gikk samme veien.

Jeg må si jeg syns både Jonas og Erna er rimelig ubrukelige, så det blir litt pest eller cholera å skulle avgjøre hvem som er verst.

Føler ikke så mye kvinneangst sånn dag til dag at det gjør noe, når kvinner gir meg høy puls i det daglige liv så har det lite med angst å gjøre. Jeg er bare av den oppfatning at det kommer til å gå dårlig og være relativt kortvarig. Jeg er fristet til å sitere Borat om det å gi et maskingevær til en apekatt, men av hensyn til dine følelser så lar jeg vær. 😚

Jo takk takk, du er ikke så ille selv når du glemmer prippenheten din om "grov" språkbruk. Hvis du ikke tålte sexarbeider, så tror jeg du hadde falt død om på stedet om du hørte hvordan jeg vanligvis prater med kamerater. 😅

Kjære deg da, jeg har ikke problemer med grovt snakk i den riktige settingen, og når jeg ferdes mannsdominerte miljøer. Kan være ganske grov selv.

Det jeg syns lite om er når det kombineres med en undertone av at det ene kjønnet er overlegent det andre (var ihvertfall sånn jeg oppfattet dine tidligere innlegg).

Har et eksempel da  jeg drev med sportslig aktivitet, og mannen ved siden av bare roper ut fi##e fordi han ikke fikk til aktiviteten 😄 typisk sånn oppførsel jeg mener er totalt unødvendig 😛

Klem ❤

 

 

Endret av fransine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 hour ago, fransine said:

Kjære deg da, jeg har ikke problemer med grovt snakk i den riktige settingen, og når jeg ferdes mannsdominerte miljøer. Kan være ganske grov selv.

Det jeg syns lite om er når det kombineres med en undertone av at det ene kjønnet er overlegent det andre (var ihvertfall sånn jeg oppfattet dine tidligere innlegg).

Har et eksempel da  jeg drev med sportslig aktivitet, og mannen ved siden av bare roper ut fi##e fordi han ikke fikk til aktiviteten 😄 typisk sånn oppførsel jeg mener er totalt unødvendig 😛

Klem ❤

 

 

Det ene kjønnet er vanligvis overlegent det andre. Hvilket kjønn som er det overlegne varierer med situasjonen, men vi er ulike og har ulike styrker og svakheter, så det er helt normalt og riktig at et av kjønnene har en fordel i de fleste situasjoner. Det er faktisk en av de herlige tingene med oss mennesker, at vi trenger hverandre for å kunne leve den beste versjonen av livene våre. Yin og yang er hver for seg bare en halvdel av helheten. 

Joda, ganske unødvendig å brøle fitte utendørs, men det er sånn som kan skje ganske fort uten at man tenker over det. Var skyldig i det selv for ikke så lenge siden på treningssenteret. Trodde jeg var alene, før jeg plutselig hører fnising bak meg og når jeg snur meg er det to tenåringsjenter der med ansiktsuttrykk som var 50% sjokk og 50% latter 😅. Var ikke helt heldig med den, men jeg tror ikke de tok varig men av det.

Forsåvidt litt rart at vi bruker det som skjellsord, når det er den halvdelen av befolkningen som liker det best som bruker det oftest som skjellsord. Er ikke som om jeg noengang sier "saftig biff", "Panigale" eller andre ting jeg liker som skjellsord.

Tror det at du kan være ganske grov selv er noe jeg må plassere i kategorien for "tror det når jeg ser det". 

Men om det stemmer så er det godt å høre. I "den riktige settingen" må det legge en demper på morroa om man ikke kan kommunisere og gi... instrukser, når alt som er grovere enn "sexarbeider" gjør at man må frem med luktesaltet for å hindre spontan dåning. 

Men hadde jeg sett det så er det mulig at jeg hadde vært den som hadde falt død om på stedet da 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fransine skrev (På 8.8.2022 den 17.43):

Du trenger en oppdatering på IQ forskjeller. Det er kvinner som har høyest IQ nå.

https://finansavisen.no/nyheter/jobb-karriere/2012/07/er-kvinner-smartere-enn-menn

Du virker litt Allers & Se & Hør-typen. Til nøds Illustrert vitenskap. "Nå kommer romteknologien inn i husholdningen." "Nå kan du sikre deg månestein" osv. Du må lære deg å lese innenat.

Anonymkode: 0db3e...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fransine
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du virker litt Allers & Se & Hør-typen. Til nøds Illustrert vitenskap. "Nå kommer romteknologien inn i husholdningen." "Nå kan du sikre deg månestein" osv. Du må lære deg å lese innenat.

Anonymkode: 0db3e...78b

Du er velkommen til å diskutere på saklig nivå når som helst,  hvis ikke det blir for vanskelig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...