Gå til innhold

Kan man sove på hotellrommet etter veggdyrbehandøing/spraying?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi er langt unna det hotellet nå, på et helt annet sted på et ordentlig hotell hvor vi blir tatt veldig godt vare på av alle. De vet om det hotellet, alle vet hvordan det er på det hotellet unntatt uvitende turister. Ved utsjekk holdt resepsjonisten penna MED munnen og gav den til meg etterpå for å signere utsjekkinga….
 

Hun brukte en evighet og taxisjåføren gikk inn og kjefta på henne for å drøye tida sånn. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Men det rare er jo at de fleste anmeldelsene er gode. Kunne blitt lurt til å bestille her selv. Fikk litt panikk da jeg reiser til Kreta neste uke, men vi reiser til Okeanis Golden resort. Der fikk jeg ikke opp anmeldelsen til den som hadde gitt 1 stjerne på trip advicor. Noen som forstår hvorfor?

Anonymkode: 16520...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en artikkel om hva som er viktig å gjøre, i sånne situasjoner. Viktig å klage på alt, via riktig kanal, til riktig tid. Kanskje noen har link til denne.

Håper dere klarer å nullstille og nyte resten av ferien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er langt unna det hotellet nå, på et helt annet sted på et ordentlig hotell hvor vi blir tatt veldig godt vare på av alle. De vet om det hotellet, alle vet hvordan det er på det hotellet unntatt uvitende turister. Ved utsjekk holdt resepsjonisten penna MED munnen og gav den til meg etterpå for å signere utsjekkinga….

Anonymkode: 017b7...ba2

Litt trist for det nye hotellet at dere sannsynligvis fikk med veggdyr fra dere da. Men ser jo at dere ikke hadde så mye annet valg.

Anonymkode: 2359d...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt trist for det nye hotellet at dere sannsynligvis fikk med veggdyr fra dere da. Men ser jo at dere ikke hadde så mye annet valg.

Anonymkode: 2359d...92d

Som sagt. Vi har kastet koffertene og klærne, sko og alt. Mens vi var det døgnet der, åpna jeg aldri koffertene heller og lot de stå midt i rommet på høykant pga jeg vet hva man skal gjøre ved en evt slik tilstand. De påsto det ikke er veggdyr. Men det var lort fra de bak bilderammer og alt. La igjen alt av toalettsaker og kosmetiske produkter etc. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette hotellet ha fått nye eiere eller noe sånt? Er jo for det aller meste gode anmeldelser, og fire stjerner på tripadvisor. Men en som ga en stjerne ganske nylig.

Anonymkode: 2359d...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår du anonymiserer. Men du bløffer litt her? Hvis det er riktig hotell det henvises til, er jo de fleste anmeldelser på 4. Har selv vært borti at ving har gjort lite, når du er uheldig. Men absolutt en sak for media om halvparten av det du skriver stemmer.

Anonymkode: 16520...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja vi kastet koffertene og klærne våre. Er på annet hotell nå, og ferieturen ble over dobbelt så dyr. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Kjeder du deg, ts? Regner det? :klo: 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det er helt hinsides logikk og fornuft men det er det som faktisk skjedde. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Nei. Dette er jo en helt åpenbar trolletråd. 
For det flrste er ingen så inkompetente på å ordne opp for seg selv som ts påstår seg å være. For det andre er jo ingen så inkompetente som ts etc. 

Rent vås.

Anonymkode: abd53...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg forstår du anonymiserer. Men du bløffer litt her? Hvis det er riktig hotell det henvises til, er jo de fleste anmeldelser på 4. Har selv vært borti at ving har gjort lite, når du er uheldig. Men absolutt en sak for media om halvparten av det du skriver stemmer.

Anonymkode: 16520...9d3

Skulle  virkelig ønske det var bløff men dessverre nei. Jeg stilte et ærlig spørsmål om man kan sove på et rom som hadde blitt sprayet med veggdyrspray. Vi fant oss et nytt hotell så vi slapp det. 
 

Ordnet opp selv, håper dere som kommenterer frekt her, slipper å oppleve det samme som oss - å havne på et så dårlig stelt hotell og dårlig service. 
 

Har reist årlig i over tyve år og aldri opplevd maken. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...