Gå til innhold

Kan man sove på hotellrommet etter veggdyrbehandøing/spraying?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare husk at om dersom dere har sovet på rommet allerede, så er dere «smittet» og kan spre veggedyrene videre til andre hotellrom, og hjem.

Anonymkode: 0dd03...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bare husk at om dersom dere har sovet på rommet allerede, så er dere «smittet» og kan spre veggedyrene videre til andre hotellrom, og hjem.

Anonymkode: 0dd03...1b9

Ja vi kastet koffertene og klærne våre. Er på annet hotell nå, og ferieturen ble over dobbelt så dyr. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ving hjalp ingenting, og har hørt flere lokale har sagt at hotellet der er beryktet for dårlig hygiene, dårlig renhold osv og at de som driver det hotellet er gale. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dette? Vil gjerne unngå dette hotellet neste gang vi bestiller ferie..

Anonymkode: 1327b...93c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tatt bilder av det møkkete rommet?

Anonymkode: 0c87d...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk du tatt bilder av det møkkete rommet?

Anonymkode: 0c87d...eff

Masse bilder og sendte til Ving men de gjorde aldri noe med det men forsøkte rettferdiggjøre både spy under senga, brukte laken med rester fra andre mennesker, lus på gardinene, veggdyr og alt mulig samt trakassering fra resepsjonisten som gikk rett inn på rommet mens vi var der og tok bilder av mitt barn i bikini… da jeg gikk til resepsjonen og ba høflig om å få nye (rene) laken, fikk jeg kjeft og hu sa «shut up you will not get new bedsheets and go back to your room!” De behandler gjestene sine som hunder og dette er den verste galskapen jeg har sett. Aldri i mitt liv opplevd så elendig service. Hu (manageren?) i resepsjonen, var sint, aggressiv og hadde tydelig store mentale problemer. 
 

Hotellet ligger i Maleme på Kreta og begynner på F. Mer vil jeg ikke si men er lett å finne ut hvilke hoteller Ving har… Totalt uprofesjonelt av Ving å i det hele tatt ha noe med et så dårlig hotell å gjøre. Det så ut som et narkoreir, og til og med bassenget var skittent. 

 

Altså, ingen vits i å bestille gjennom reiseselskap (Ving) når de har så elendige hotell og service. Ingen hjelp å få eller noe, og er bedre da å sette sammen reisen sin selv, for den «garantien» de liksom har, er vare til pynt. Ren svindel. Skal aldri bruke Ving mer. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det mer detaljert hvordan du skal gå fram. Viktig å gjøre det rett, for å ikke hå glipp av ev erstatning.

Anonymkode: 0dd03...1b9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Masse bilder og sendte til Ving men de gjorde aldri noe med det men forsøkte rettferdiggjøre både spy under senga, brukte laken med rester fra andre mennesker, lus på gardinene, veggdyr og alt mulig samt trakassering fra resepsjonisten som gikk rett inn på rommet mens vi var der og tok bilder av mitt barn i bikini… da jeg gikk til resepsjonen og ba høflig om å få nye (rene) laken, fikk jeg kjeft og hu sa «shut up you will not get new bedsheets and go back to your room!” De behandler gjestene sine som hunder og dette er den verste galskapen jeg har sett. Aldri i mitt liv opplevd så elendig service. Hu (manageren?) i resepsjonen, var sint, aggressiv og hadde tydelig store mentale problemer. 
 

Anonymkode: 017b7...ba2

Har du det skriftlig at Ving faktisk forsvarer oppkast under senga, lus på gardiner og veggdyr? For ikke å snakke om alt det andre? Har vanskelig for å tro på dette, men hvis du har dette i mailform, så send det til avisene. De elsker sånt.

Anonymkode: 2359d...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og resepsjonister som kommer på rommet og tar bilder av barnet i bikini, nei, dette tror jeg ikke på. Det er jo en politisak.

Anonymkode: 2359d...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har du det skriftlig at Ving faktisk forsvarer oppkast under senga, lus på gardiner og veggdyr? For ikke å snakke om alt det andre? Har vanskelig for å tro på dette, men hvis du har dette i mailform, så send det til avisene. De elsker sånt.

Anonymkode: 2359d...92d

Tro hva du vil, men de sa jo: men nå har de rengjort rommet så nå er alt bra! Lakenene er skiftet. Og de hadde ingen ledige hotell og ba meg gjøre det beste ut av ferien som om jeg skulle finne meg i ren trakassering fra hu gale dama i resepsjonen. For å si det sånn: ting vil komme veldig klart frem etterhvert.

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Og resepsjonister som kommer på rommet og tar bilder av barnet i bikini, nei, dette tror jeg ikke på. Det er jo en politisak.

Anonymkode: 2359d...92d

Selvfølgelig er det politisak, jeg sa fra til Ving om alt dette og de sa hu hadde sagt at hu gikk inn for å dokumentere at de hadde rengjort rommet. Det er så hinsides og over grensene. Men gresk politi - kan lett oppstå misforståelser osv… 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å også skrive en anmeldelse på Tripadvisor.

Anonymkode: 5d8bd...46e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Husk å også skrive en anmeldelse på Tripadvisor.

Anonymkode: 5d8bd...46e

Om man leser anmeldelsene der så ser man at flere har opplevd det samme før.  De er kjente for å ikke engang gidde å skifte laken mellom gjestene sine. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ving Tilogmed ba meg om å «kjøp deg salat, lag deg og gjør det beste ut av det» da jeg sa at det ikke går an å spise på hotellet, pga hvordan de håndterer maten og den manglende hygienen i tillegg. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et lite tips: film dama i skjul, og send til media når du er trygt hjemme igjen. Takk og farvel til norske gjester, og Ving ser ingen andre valg enn å rydde opp. Men som sagt, vent til du er hjemme igjen med å dele video. Evt. bruk det som trussel mot Ving, de trenger ikke akkurat negativ omtale i media nå...;) Du kan også si at du allerede har filmet, de kan jo ikke ta sjansen på om det stemmer. Vær like kynisk tilbake som de er.

Anonymkode: 21d94...c98

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Et lite tips: film dama i skjul, og send til media når du er trygt hjemme igjen. Takk og farvel til norske gjester, og Ving ser ingen andre valg enn å rydde opp. Men som sagt, vent til du er hjemme igjen med å dele video. Evt. bruk det som trussel mot Ving, de trenger ikke akkurat negativ omtale i media nå...;) Du kan også si at du allerede har filmet, de kan jo ikke ta sjansen på om det stemmer. Vær like kynisk tilbake som de er.

Anonymkode: 21d94...c98

Vi er langt unna det hotellet nå, på et helt annet sted på et ordentlig hotell hvor vi blir tatt veldig godt vare på av alle. De vet om det hotellet, alle vet hvordan det er på det hotellet unntatt uvitende turister. Ved utsjekk holdt resepsjonisten penna MED munnen og gav den til meg etterpå for å signere utsjekkinga….
 

Hun brukte en evighet og taxisjåføren gikk inn og kjefta på henne for å drøye tida sånn. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Husk å også skrive en anmeldelse på Tripadvisor.

Anonymkode: 5d8bd...46e

Hadde jeg lest denne historien (med alt som dukket opp etterhvert) på TripAdvisor hadde jeg ikke trodd på det… 

Anonymkode: 10e2f...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg lest denne historien (med alt som dukket opp etterhvert) på TripAdvisor hadde jeg ikke trodd på det… 

Anonymkode: 10e2f...ce1

Nei det er helt hinsides logikk og fornuft men det er det som faktisk skjedde. 

Anonymkode: 017b7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...