Gå til innhold

Jeg har fått totalt avsmak av å gå ut på byen…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NewStart87

Akkurat derfor går jeg ikke lenger på byen. Så mange mennesker som ikke tåler alkohol og blir spydige eller innpåslitne. Foretrekker heller å ta en sjelden fest hos meg selv eller hos venner, byen unngår jeg, går heller ut for å spise, ikke for å drikke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da tror jeg du bare beveger deg på feil sted eller til feil tid. 

Jeg har vært ute alene mange ganger, og aldri opplevd noe sånt. Skal sies at jeg går ut rundt 20-21, og drar hjem rundt 22-00. 

K26

Anonymkode: 09050...e08

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kanskje du bør gå andre steder til andre tider? Litt tidligere på kvelden, kanskje en hotellbar? Der kan du treffe folk som er alene på reise og bare tar seg et glass eller to? Lettere å snakke?

Anonymkode: 21a59...ed7

Hotellbar høres ikke dumt ut nei :) 

Anonymkode: 8a763...a29

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Da tror jeg du bare beveger deg på feil sted eller til feil tid. 

Jeg har vært ute alene mange ganger, og aldri opplevd noe sånt. Skal sies at jeg går ut rundt 20-21, og drar hjem rundt 22-00. 

K26

Anonymkode: 09050...e08

Nei

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mamasitas

Dette her høres ut som påfunn😅

Men jeg går aldri ut så jeg aner ikke.. 

Men hvorfor drar du ut helt alene sånn egentlig? Høres ut som du bor i en stor by, og det kan umulig føles hverken gøy eller trygt å dra mutters alene sent på kvelden rundt i byen når du vet det er mye fulle folk osv..

Dra med venner så er du tryggere uansett 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Litt spesielt å oppsøke byen i det tidsrommet om du ikke håndterer fulle folk.

Anonymkode: 028aa...1f9

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt spesielt å oppsøke byen i det tidsrommet om du ikke håndterer fulle folk.

Anonymkode: 028aa...1f9

Selvfølgelig måtte kommentarer som dette komme. Folk kan alltid bli bedre på å oppføre seg når dem er ute på byen. Nordmenn har mye å lære av mange land i Europa.

- TS

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AprilRyan

Det har jeg også, men kommer litt an på stedet. Går gjerne ut på litt rolige steder nå og av og til kan det være gøy med en skikkelig fest.

Jeg gikk litt ut for noen år siden fordi jeg hadde en venninne som var endel yngre enn meg, men jeg synes ikke at det var særlig gøy sånn stort sett. Selv om vi gikk på rolige steder så synes jeg ikke at det var særlig gøy å gjøre det veldig ofte. Mye fulle folk som skal lire av seg både det ene og det andre. Å gå ut alene som ung kvinne gjør nok også at man får masse oppmerksomhet.

Nå er jeg heldigvis såpass gammel at jeg slipper mye av det maset fra menn, men er jo alltid noen som skal ha seg noe og ikke er like nøye på hvem det er med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AprilRyan skrev (11 timer siden):

Det har jeg også, men kommer litt an på stedet. Går gjerne ut på litt rolige steder nå og av og til kan det være gøy med en skikkelig fest.

Jeg gikk litt ut for noen år siden fordi jeg hadde en venninne som var endel yngre enn meg, men jeg synes ikke at det var særlig gøy sånn stort sett. Selv om vi gikk på rolige steder så synes jeg ikke at det var særlig gøy å gjøre det veldig ofte. Mye fulle folk som skal lire av seg både det ene og det andre. Å gå ut alene som ung kvinne gjør nok også at man får masse oppmerksomhet.

Nå er jeg heldigvis såpass gammel at jeg slipper mye av det maset fra menn, men er jo alltid noen som skal ha seg noe og ikke er like nøye på hvem det er med.

Deilig det da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...