Gå til innhold

Jeg har fått totalt avsmak av å gå ut på byen…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I natt ble jeg nok engang påminnet på hvorfor jeg heller burde holdt meg hjemme enn å dra ut på byen og drikke. 
Alt begynner fint. Jeg er hjemme, kjeder meg og vil spontant ut på byen og ha det gøy. Alt ligger til rette for en bra kveld ute. Vel det tar ikke lange tiden fra jeg går av bussen at flere unge menn sier ting til meg bak meg og kaller meg ting fordi jeg ignorerer dem. Jeg blir utrygg og redd. 

Kommer frem til utestedet jeg hadde tenkt meg å gå inn på. Mange fulle voksne folk, flere blir bedt av vakten om å dra fordi dem er full og frekke. Heldigvis kom jeg inn fordi jeg var edru, men da ble ei dame illsint og bare «hvorfor i faen slipper dere inn ho a?». Jeg snudde meg og så dem, og dem skrek til meg «hvem faen tror du at du er».. Jeg skjønner ingenting, men velger å backe off og bare gå videre i stedet for å fremprovosere til noe verre enn det var. Man vet jo aldri med fulle folk, mange blir aggressive. 
 

Kommer inn på utestedet og er klar for å kose meg alene med et glass eller to. Først kommer en fyr til meg og spør hvorfor jeg sitter alene. Jeg responderte «fordi jeg vil». Han spurte om han kunne få sitte med meg. Siden han var ganske full og jeg merket jeg ikke likte hans energi sa jeg pent nei at jeg ventet på noen venninner. Da sa han «går greit, ville ikke uansett. Bare syntes synd på deg. Er du heldig så kanskje får du deg pikk i kveld».. Altså hallo…? 
 

Tiden går også kommer jeg i prat med en hyggelig mann i baren. Vi tilbringer resten av kvelden sammen til stengetid. Plutselig kommer han frekke fyren jeg hadde avvist tidligere. «Se der ja, tok ikke lange tiden før du ble sulten på pikk. Hold deg unna ho der, ho er ei hore». 
Jeg ble så paff og målløs over det han sa.. Jeg bestemte meg for å si i fra til vaktene. De brydde seg ikke engang. Plutselig forsvinner han hyggelige mannen jeg kom i prat med uten å si et ord. Han trodde tydeligvis på det han frekke fyren hadde sagt. Hva vet vel jeg. Uansett jeg velger å bli til stengetid i tilfelle han dukket opp igjen (noe han ikke gjorde). 
 

Det blir stengetid og som alltid er det fulle mennesker overalt. Folk står i grupper. Noen skal hjem, noen skal på nach, noen skal ha nattmat. Men tror dere alt er over nå? Nei det er det ikke. Da blir jeg seksuelt trakassert av en gruppe pappa gutter. De spør om jeg ikke var keen på å bli med dem i jacuzzien deres og nakenbade med dem. De sa de kunne betale meg og at dem alle skulle dele på meg hele natten. 
Jeg synes det var så kvalmt og ville ikke se på dem. Bestemmer meg for å gå i taxikøen for å dra hjem. Jeg hadde fått nok for kvelden. Der står det flere fulle uattraktive mennesker (uattraktivt å være full og fult av kebab over hele seg). Der og blir jeg spurt av en fyr om jeg ville bli med han hjem for litt moro. 
 

Ååååå jeg blir så sint, lei meg og skuffet… Er det virkelig slik vi vil ha det? Jeg hadde lyst å kose meg, men angrer nå på at jeg dro ut alene. 
Å være dame ute på byen om natta alene er jo direkte farlig. Ikke får man fred, blir trakassert, truet og jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Kjenner det er veldig lenge til jeg skal ut igjen altså. Fyfaen… 

K23

Anonymkode: 8a763...a29

  • Liker 11
  • Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fulle ekle menn er ekle. Sånn er det dessverre. Kvinner som er alene er lette å creepe på. Dumt at du fikk en dårlig opplevelse! Kan det hende at andre utesteder er flinkere til å holde orden?

Anonymkode: 50813...19e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en typisk kveld på byen.

Sist helg var jeg ute også. Mange menn som spurte om jeg var gira på nash på hotell. Og ei full jente tilbød meg kokain inne på doen. Angret på at jeg dro ut når jeg satt på nattbussen hjem omringet av brisne folk som snakket høyt og dypt om livet sitt - så meningsløst snakk når man er full og ikke kommer til å huske noe av det dagen etter.

Utelivsbransjen er ikke bra, men sliter med å holde meg hjemme hver helg - man tenker jo alltid at kanskje DENNE kvelden kan bli magisk.

Anonymkode: 71e98...e0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de fleste kvinner er mest interessert i «bad boys». Dvs menn som er voldelige, frekke og høylytte. Disse mennene vet at 99% av kvinner liker slik oppførsel. Dessverre får snille menn aldri fitte av dere (vet dette basert på bitter erfaring).

Anonymkode: a950a...5ea

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra beskrivelse av hvordan det er å være enslig kvinne ute på byen, kjenner dette så godt igjen! 👏

(Men snart dukker det nok opp noen her som skal fortelle deg at du er heldig som får så mange sjanser til å ha sex, mens de selv aldri får noen.)

Anonymkode: f6acb...f9a

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at de fleste kvinner er mest interessert i «bad boys». Dvs menn som er voldelige, frekke og høylytte. Disse mennene vet at 99% av kvinner liker slik oppførsel. Dessverre får snille menn aldri fitte av dere (vet dette basert på bitter erfaring).

Anonymkode: a950a...5ea

Hva var det jeg sa?

Anonymkode: f6acb...f9a

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fulle ekle menn er ekle. Sånn er det dessverre. Kvinner som er alene er lette å creepe på. Dumt at du fikk en dårlig opplevelse! Kan det hende at andre utesteder er flinkere til å holde orden?

Anonymkode: 50813...19e

Det vet jeg ikke, er ikke så ofte på byen. Og de gangene jeg har vært ute har det ALLTID vært med venninner. Aldri hatt så mange ekle opplevelser da. Er vel slik det er å gå ut som ung kvinne alene.

Nå skal det sies at jeg fikk lyst å dra ut i går kveld ganske spontant og ingen av mine venninner kunne. Så tenkte «jaja, å dra ut alene og bestemme utesteder og alt selv er jo ganske digg». 
Hadde ikke drukket noe på forhånd og hadde bare to glass cocktails ute på byen. Er glad for at jeg klarte å beholde roen selv om jeg ble ganske provosert over de idiotene…. 

- TS

Anonymkode: 8a763...a29

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å være dame på byen  om natta alene er direkte farlig". 

Av det jeg leste så forstår jeg ikke hva du opplevde som farlig. Selv ikke hvis jeg legger godvilja til. 

Hva farlig er det du opplevde, at noen var litt fulle, at de var støtende, at de var trakasserende... Hvor gikk dette fra upassende oppførsel til at det ble farlig?

Og hvorfor drar du på et slikt utested i stedet for en rolig bar? 

Høres ut som om du dro på det utestedet - for i ettertid si at der var det farlig, deretter generaliserer du til at alt med bylivet er farlig. Typisk. 

Anonymkode: 000aa...85a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel morsommere ting enn å være omringet av fulle ekle mennesker av begge kjønn.

 

Anonymkode: 56758...02e

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være full, og jeg elsker å være rundt fulle mennesker. Det gir meg livsglede og energi.

Anonymkode: d0aa0...cdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje begynne å gå på kirkemøter, der er det nok noen edrue.

Anonymkode: 90927...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå på byen.

Ikke drikk alkohol. 

Fyll livet med meningsfulle aktiviteter. 

Anonymkode: 04884...519

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I natt ble jeg nok engang påminnet på hvorfor jeg heller burde holdt meg hjemme enn å dra ut på byen og drikke. 
Alt begynner fint. Jeg er hjemme, kjeder meg og vil spontant ut på byen og ha det gøy. Alt ligger til rette for en bra kveld ute. Vel det tar ikke lange tiden fra jeg går av bussen at flere unge menn sier ting til meg bak meg og kaller meg ting fordi jeg ignorerer dem. Jeg blir utrygg og redd. 

Kommer frem til utestedet jeg hadde tenkt meg å gå inn på. Mange fulle voksne folk, flere blir bedt av vakten om å dra fordi dem er full og frekke. Heldigvis kom jeg inn fordi jeg var edru, men da ble ei dame illsint og bare «hvorfor i faen slipper dere inn ho a?». Jeg snudde meg og så dem, og dem skrek til meg «hvem faen tror du at du er».. Jeg skjønner ingenting, men velger å backe off og bare gå videre i stedet for å fremprovosere til noe verre enn det var. Man vet jo aldri med fulle folk, mange blir aggressive. 
 

Kommer inn på utestedet og er klar for å kose meg alene med et glass eller to. Først kommer en fyr til meg og spør hvorfor jeg sitter alene. Jeg responderte «fordi jeg vil». Han spurte om han kunne få sitte med meg. Siden han var ganske full og jeg merket jeg ikke likte hans energi sa jeg pent nei at jeg ventet på noen venninner. Da sa han «går greit, ville ikke uansett. Bare syntes synd på deg. Er du heldig så kanskje får du deg pikk i kveld».. Altså hallo…? 
 

Tiden går også kommer jeg i prat med en hyggelig mann i baren. Vi tilbringer resten av kvelden sammen til stengetid. Plutselig kommer han frekke fyren jeg hadde avvist tidligere. «Se der ja, tok ikke lange tiden før du ble sulten på pikk. Hold deg unna ho der, ho er ei hore». 
Jeg ble så paff og målløs over det han sa.. Jeg bestemte meg for å si i fra til vaktene. De brydde seg ikke engang. Plutselig forsvinner han hyggelige mannen jeg kom i prat med uten å si et ord. Han trodde tydeligvis på det han frekke fyren hadde sagt. Hva vet vel jeg. Uansett jeg velger å bli til stengetid i tilfelle han dukket opp igjen (noe han ikke gjorde). 
 

Det blir stengetid og som alltid er det fulle mennesker overalt. Folk står i grupper. Noen skal hjem, noen skal på nach, noen skal ha nattmat. Men tror dere alt er over nå? Nei det er det ikke. Da blir jeg seksuelt trakassert av en gruppe pappa gutter. De spør om jeg ikke var keen på å bli med dem i jacuzzien deres og nakenbade med dem. De sa de kunne betale meg og at dem alle skulle dele på meg hele natten. 
Jeg synes det var så kvalmt og ville ikke se på dem. Bestemmer meg for å gå i taxikøen for å dra hjem. Jeg hadde fått nok for kvelden. Der står det flere fulle uattraktive mennesker (uattraktivt å være full og fult av kebab over hele seg). Der og blir jeg spurt av en fyr om jeg ville bli med han hjem for litt moro. 
 

Ååååå jeg blir så sint, lei meg og skuffet… Er det virkelig slik vi vil ha det? Jeg hadde lyst å kose meg, men angrer nå på at jeg dro ut alene. 
Å være dame ute på byen om natta alene er jo direkte farlig. Ikke får man fred, blir trakassert, truet og jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Kjenner det er veldig lenge til jeg skal ut igjen altså. Fyfaen… 

K23

Anonymkode: 8a763...a29

Du var sammen med denne mannen til stengetid skriver du. Men han ditchet deg altså lenge før stengetid, så da bestemte du deg for å bli til stengetid for å se om han dukket opp igjen....? 

Anonymkode: ea804...dd9

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sluttet for flere år siden å gå på byn . Drittlei og det samme som skjer hver gang. orker ikke fyll heller lenger. uff

Anonymkode: 5fbf1...4e1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan trøste deg med at ting blir bedre etterhvert som du blir eldre. Når du nærmere deg 30 ser ikke menn lenger på deg som fritt vilt og du får i større grad gå i fred. Etter fylte 30 blir ting bare bedre og bedre for hvert år. 

Anonymkode: 3d341...688

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sluttet for flere år siden å gå på byn . Drittlei og det samme som skjer hver gang. orker ikke fyll heller lenger. uff

Anonymkode: 5fbf1...4e1

Enig!

Anonymkode: 8a763...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 21.23):

I natt ble jeg nok engang påminnet på hvorfor jeg heller burde holdt meg hjemme enn å dra ut på byen og drikke. 
Alt begynner fint. Jeg er hjemme, kjeder meg og vil spontant ut på byen og ha det gøy. Alt ligger til rette for en bra kveld ute. Vel det tar ikke lange tiden fra jeg går av bussen at flere unge menn sier ting til meg bak meg og kaller meg ting fordi jeg ignorerer dem. Jeg blir utrygg og redd. 

Kommer frem til utestedet jeg hadde tenkt meg å gå inn på. Mange fulle voksne folk, flere blir bedt av vakten om å dra fordi dem er full og frekke. Heldigvis kom jeg inn fordi jeg var edru, men da ble ei dame illsint og bare «hvorfor i faen slipper dere inn ho a?». Jeg snudde meg og så dem, og dem skrek til meg «hvem faen tror du at du er».. Jeg skjønner ingenting, men velger å backe off og bare gå videre i stedet for å fremprovosere til noe verre enn det var. Man vet jo aldri med fulle folk, mange blir aggressive. 
 

Kommer inn på utestedet og er klar for å kose meg alene med et glass eller to. Først kommer en fyr til meg og spør hvorfor jeg sitter alene. Jeg responderte «fordi jeg vil». Han spurte om han kunne få sitte med meg. Siden han var ganske full og jeg merket jeg ikke likte hans energi sa jeg pent nei at jeg ventet på noen venninner. Da sa han «går greit, ville ikke uansett. Bare syntes synd på deg. Er du heldig så kanskje får du deg pikk i kveld».. Altså hallo…? 
 

Tiden går også kommer jeg i prat med en hyggelig mann i baren. Vi tilbringer resten av kvelden sammen til stengetid. Plutselig kommer han frekke fyren jeg hadde avvist tidligere. «Se der ja, tok ikke lange tiden før du ble sulten på pikk. Hold deg unna ho der, ho er ei hore». 
Jeg ble så paff og målløs over det han sa.. Jeg bestemte meg for å si i fra til vaktene. De brydde seg ikke engang. Plutselig forsvinner han hyggelige mannen jeg kom i prat med uten å si et ord. Han trodde tydeligvis på det han frekke fyren hadde sagt. Hva vet vel jeg. Uansett jeg velger å bli til stengetid i tilfelle han dukket opp igjen (noe han ikke gjorde). 
 

Det blir stengetid og som alltid er det fulle mennesker overalt. Folk står i grupper. Noen skal hjem, noen skal på nach, noen skal ha nattmat. Men tror dere alt er over nå? Nei det er det ikke. Da blir jeg seksuelt trakassert av en gruppe pappa gutter. De spør om jeg ikke var keen på å bli med dem i jacuzzien deres og nakenbade med dem. De sa de kunne betale meg og at dem alle skulle dele på meg hele natten. 
Jeg synes det var så kvalmt og ville ikke se på dem. Bestemmer meg for å gå i taxikøen for å dra hjem. Jeg hadde fått nok for kvelden. Der står det flere fulle uattraktive mennesker (uattraktivt å være full og fult av kebab over hele seg). Der og blir jeg spurt av en fyr om jeg ville bli med han hjem for litt moro. 
 

Ååååå jeg blir så sint, lei meg og skuffet… Er det virkelig slik vi vil ha det? Jeg hadde lyst å kose meg, men angrer nå på at jeg dro ut alene. 
Å være dame ute på byen om natta alene er jo direkte farlig. Ikke får man fred, blir trakassert, truet og jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Kjenner det er veldig lenge til jeg skal ut igjen altså. Fyfaen… 

K23

Anonymkode: 8a763...a29

Så kjipt at det ble sånn😕

Har du prøvd sånn "Hey girl!" gruppe, på facebook? Kanskje man kan høre der, om noen vil være med ut? Har ikke sjekket de ut selv, men har sett at de har blitt nevnt en del ganger nå. Ser også at de har laget for menn: "Hey man!" 😂👍Nå har de 88 grupper, spredd utover i Norge - veldig fint initiativ!💗

Kommer kanskje litt an på hvor man bor, men synes ikke at det høres helt trygt ut å dra på byen alene. I hvert fall ikke, hvis man ikke finner seg en gruppe man kan henge seg på- og må reise hjem helt alene. Vær forsiktig. Og kanskje tenk ut på forhånd hva du kunne gjort for å komme deg ut av en eventuell farlig situasjon.

Anonymkode: 9b4d0...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør gå andre steder til andre tider? Litt tidligere på kvelden, kanskje en hotellbar? Der kan du treffe folk som er alene på reise og bare tar seg et glass eller to? Lettere å snakke?

Anonymkode: 21a59...ed7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...