Gå til innhold

Har vært på ul


~umulia~

Anbefalte innlegg

Har vært på ul i dag. Kjempe fasinerende å se den lille babyen inne i magen. Den tok hendene opp til ansiktet og sprellet med bena. Det ble mye mer virkelig nå enn det var før ul, spesielt for meg som nesten ikke har noen graviditetssymptomer. Alt så bra ut, og gyn sa at nå var det ingen grunn til å ikke begynne å fortelle det til folk. Mamma og en venninne av meg vet det alt. Skal fortelle det til svigers i kveld, om de er hjemme. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah sa herlig! Kunne du virkelig se babyen? Fikk du höre hjertelyd ogsa eller er det tidelig enda?

Jeg er 11+1 i dag og skal pa ul i morgen. Jeg gleder meg sann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke høre hjertelyden, tror det er for tidlig, men det var helt fantastisk å se babyen. Så helt tydlig hendene og hjerte. Den sov når vi kom, men våknet etter et par minutter. Kjempe fantastisk opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Det blir mye mer virkelig når man ser den lille på UL. Og hvis man har vært litt engstelig så kan man virkelig puste lettet ut etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på Ul i morgen da, *CHOUCHOU*

Det er ikke for tidlig å høre hjertelyden nei (vi hørte den selv ved UL 9+0), men det er ikke alle som har et UL-aparat som får frem lyd (klønete forklart)

Men det er jo lov å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Chiquita. Vi skal dit 13:30 og jeg kan nesten ikke vente. :)

Et spörsmal til bare, tar de innvendig eller utvendig ul na?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer ann på legen.

Noen foretrekker å ta innvendig direkte, mens andre igjen vil prøve med utvendig først, for å se om h*n får et bra bilde "den veien" også.

Lykke til. Det er kjempemorro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de tar innvendig ul så tidlig. Det har mine venninner gjort iallefal Lykke til. Er spent å høre hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, så spennenden det høres ut. er UL noe man må bestille eller er det vanlig at det blir tatt på svangerskapskontroll? jeg skal ha første svangerskapskontroll 5. desember. skal til vanlig fastlege. tar de UL også eller må man til jordmor? masse spørsmål som svirrer rundt i hodet på en som ikke har peiling... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, så spennenden det høres ut. er UL noe man må bestille eller er det vanlig at det blir tatt på svangerskapskontroll? jeg skal ha første svangerskapskontroll 5. desember. skal til vanlig fastlege. tar de UL også eller må man til jordmor? masse spørsmål som svirrer rundt i hodet på en som ikke har peiling... :sjenert:

Hei, pga pcos går jeg til hyppige kontrolle hos privat gynokolog. Jeg tror verken fastlegen eller jordmor pleier å ha ultralyd. Det vanligste er å ha første ultralyd på sykehuset der man har fått tildelt fødeplass. Jeg skal på A-hus 12.januar og da er jeg ca 18 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Na har jeg ogsa vaert pa Ul! (Jeg burde vel laget min egen trad kanskje, unnskyld meg Umulia.)

Ja det var virkelig helt fantastisk! Vi fikk ogsa se armer og ben som sprellet og plutselig skrudde han pa lyd og vi fikk höre hjertelyden ogsa. Sukk....

Tenk at det er mulig a bare vaere 5.5cm lang og allikevel ha armer og ben, fingre og taer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh... nå ble jeg virkelig missunnelig her!! Det hørtes så herlig ut! Jeg vil også.... *furte* ;-)

Skal til første svangerskapskontroll på onsdag som kommer og gleder meg til den, selv om det ikke blir hverken UL eller lytting etter hjertelyd da (antar jeg). Legen må vel ellers kunne si om alt ser ut som det skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...